~Domča~
Ráno jsem se probudil hlavou na nemocničním lůžku a zbytkem těla na židli. Na lůžku spala Áňa. Když teda spala, tak jsem se rozhodl se jít podívat na tu naši malou princeznu👸.Je hrozný mít tu bezmoc, nikomu nemůžete pomoc nikomu nemůžete říct co má udělat, prostě když jste tak na měko že ani pořádně nevíte co dělat.😔
U Amálky jsem seděl asi 15 minut a pak jsem šel zpátky za Áňou.
Ta už byla vzhůru, a koukala na mobil.
D: dobré ráno zlato
A: dobré, kde si byl?
D: za jednou holkou kvůli které mám teď srdce na dvě části. Ta první patří tobě a ta druhá jí.
A: a kdopak je ta šťastná 🤣
D: děláš jako bys to nevěděla
A: buď jako vždy pozitivní a dělej si že všeho legraci, a ne takový jaký si teď
D: ono to je těžký když moje dvě lásky leží v nemocnici.😔
A: neboj, za pár dní nás budeš mít obě doma
D: tebe možná, ale Amálku až za tři měsíce ne-li víc
A: doktor nic o delší době neříkal. A hlavně taky říkal 2 až 3 měsíce podle toho já bude růst a přibírat.
D: a co když nebude růst a přibírat tak já by měla?
A: takhle nesmíš přemýšlet. Vše bude dobrý.
D: když myslíš
A: já nemyslím, já vím
D: tak jo.Pak přišel doktor a zeptal se na různé otázky např. jak Áně je atd., pak nám oběma sestra donesla snídani. Ano i mě 😇. Nemůžu říct že bych to jedl každý den, ale měl jsem hlad jelikož jsem včera skoro nic nejedl.
~Naty~
Včera jsme si s Víťou udělali romantický večer. Jelikož Lili bude spát u rodičů, tak proč ne?🤣 Začalo to romantickou večeři pak byl na řadě romantický film (S láskou Rosie), dost jsem v tom filmu viděla Lucku (jinak je to fakt skvělej film, rozhodně doporučuji). Pak byla na řadě společná vana, koupelna byla plná svíček jinak tam bylo zhasnuto. No a pak by se mělo už jít spát, ale kdo by šel spát. S Víťou jsme se šli kouknout ještě na Titanic a ten má přes 3 hodiny. To bychom ale nebyli mi kdyby jsme se nezačali v polovině filmu líbat a sundávat ze sebe pyžama 😏. Dal víte co následovalo.Ráno jsem se probudila na gauči v obětí Víti a přikrytá dekou. A jelikož Lili není doma, tak jsem se rozhodla spát dál když nemusím nikomu vařit teda kromě Víti. Ten snad ale něco uvaří když uvidí že ještě spím. Teď mi došlo že Víťa spí až třeba tak do 2 někdy i do 4 odpoledne, ale to jen když pracuje do noci (stříhá videa). Kdyžtak něco objednáme.
~Annie~
Dnes jdu na první ultrazvuk. Sám chtěl jít taky, takže půjde se mnou.Už se dost těším až uvidím jak tomu drobečkovi bije srdíčko.🥺
Teď mě ale čeká ten nejtěžší úkol. Zbudit Sama🤣.
An: Same, vstávat.
Nic, jen se otočil na druhou stranu.An: Same, vstávej.
An: Samueli vstávat a cvičit.
An: Samueli Wiliame Miščíku vstávej!
S: čo tu tak reveš.
An: vstávej!
S: Ešte je skoro, chcem spať.
An: spát můžeš potom. Anebo víš co, já na ten ultrazvuk půjdu sama.
S: Tak to nie, ja idem s tebou. Veď už som skoro oblečený.
An: ach jo.Jen co to Sam dořekl, tak se šel oblékat a hned běžel do koupelny.
An: zas tam spěchat nemusíš. Máme ještě hodinu a půl.
S: Tak to som mohol ešte trištvrte hodiny spať.
An: tak to bych chtěla vidět jak stíháš se za třičtvrtě hodiny obléknou, upravit se, nasnídat a dojet k doktorce.
S: Náhodou, ma to netrvá tak dlho ako tebe.
An: to možná ne, ale i tak ti to trvá dlouho
S: nemôžem za to že moje vlasy potrebujú starostlivosť
An: to tvoje chmýří co máš na hlavě 🤣
S: Náhodou, to nie je žiadny páperie
An: tak dobře no. Jdu se přichystat.
S: jojoŠla jsem se obléknout a celkově upravit.
***
Už čekáme v čekárně. Jinak jdu k tetě od Lucky a Natky.
Th-teta holek: další. Ahoj Annie
An: ahoj teto
Th: ty budeš Sam že ano?
S: áno, dobrý deň
Th: tak pojďte dálTh: takže co tě trápí?
An: tak jsem na gynekologii, tak co asi😅.
Th: promiň, musím se ptát všech.
An: v pohodě
Th: tak si lehniLehla jsem si na lehátko a čekala co mi "teta" řekne dál.
Th: vyhrň si triko, a pokrč nohy
An: ehm
Udělala jsem jak mi "teta" řekla. Pak už jsem jen čekala až mi na břiše začne jezdit takovou tou věcí. Prostě ultrazvukem.An: tak co tam vidíš?
Th: zatím skoro nic, jen srdíčko.S: to je taká tá tmavá škvrna, že?
Th: ano Same je, ty studuješ na zdrávce?
S: áno, síce nie na gynekológa ale učíme sa to
An: řešíme tu mě a to malý nebo to co Sam studuje?
Th: jasně že tebe a to malý. Takže jsi ve druhém týdnu těhotenství. Nic víc ti dnes už asi neřeknu, teda až na to že za měsíc máš přijít na další kontrolu
An: dobře
Th: můžeš si "seskočit", já ti vytisknu fotečku a můžete jít.Já jsem "seskočila" teda dolů, stáhla triko a stoupla si vedle Sama. "Teta" mi dala tu fotku a mi mohly jít.
Th: Annie gratuluji a pozdravuj holky. A vyřiď ze mě mrzí to co se Áně stalo ale že jí gratuluji má nádhernou dcerku.
An: neboj vyřídím. Ahoj
Th: ahoj Annie, ahoj Same
S: dovideniaSe Samem jsme jeli ještě do Starbucksu, tak trochu oslavit to že jsem opravdu těhotná 🤰 a že jsme zasnoubení 💍.
~Lucka~
Ráno jsme s Matym tak trochu uklízeli věci co jsme včera koupili a rozhodli se že zajedeme koupit nějaký nábytek Fílovi do pokoje a že zajedeme pro můj PC setup.Samozřejmě jsme jeli zase do IKEI. Nakoupíme veškerý nábytek i postel, tu co má v baráku teď už jen Víti, Naty a Lili odvezeme k našim aby tam měl taky svoji postel. Lili postel tam rovnou odvezeme taky.
Na dnešek jsme si od Matyho kamarádů půjčili dodávku, tak snad se nám tam vše vejde. Vyjeli jsme už v 8 ráno, aby jsme vše stihli sestavit a připravit Fílovi pokoj. Vůbec nevím jestli se to dá za den stihnout, ale pokusíme se.
-----------------------------------------------------------
K. O. N. E. C.Omlouvám se že tato kapitola vychází tak pozdě, ale celý den jsem byla na kolech a tak jsem neměla čas něco psát.
Děkuji Mispulin4 za follow 🥰
ČTEŠ
ZASE TADY (SMTV)
FanfictionPokračování příběhu GEEK CAMP Tento příběh se odehrává o tři roky později. Ten kdo to nečetl doporučuji přečíst, nemuseli by jste se chytat dění a chápat nějaké části Na začátku to bude hlavně z pohledu Lucky, později i ostatních Co se na tom táboře...