Joitakin klaanikissoja
VINHAKLAANI:
Päällikkö:
Myrskytähti - Vaalean harmaa naaras kissa jolla on mahassa valkoista.
Varapäällikkö:
Vinhatuuli - Valkoinen kolli, jolla on myös mustia laikkuja ja vaaleansiniset silmät.
Parantaja:
Pihkavarjo - Pieni ruskea naaras jolla on meripihkan väriset silmät.
Soturit:
Nopsaraita - musta vikkelä kolli jolla tassun päät ovat valkoiset, samoin kuin hännänpääkin.
Pölykarva - harmaa karvainen naaras kissa jolla on molemmista korvista purtu pieni pala pois.
Taikakukka - ruskea naaras jolla on meripihkan väriset silmät, Taikakukka on luonteeltaan välillä hyvin äkäinen mutta yleensä kiltti.
Piikkikuono - kirjava pieni kolli jolla on ollut hyvin hyvin huono lapsuus.
Ukkosmyrsky - tumma nuori kolli kissa, hyvin nokkela ja yksi viisaimmista Vinhaklaanin kissoista.
Susikynsi - äreä harmaa kolli jolla on hyvin pitkät kynnet yleensä pahalla tuulella.
Täpläkukka - Kilpikonnakuvionen naaras jolla on meripihkan väriset silmät, klaanin nuorin soturi.
Aamupilvi - Oranssihtava naaras jolla on vihreät silmät ja valkoinen hännänpää. (Entinen Metsäklaanin jäsen)
Oppilaat:
Sumutassu - vaalea pieni naaras joka on hyvin hidas oppimaan uutta mutta hyvin ystävällinen kaikille.
Ruototassu- hyvin itsekäs ja ilkeä
uusille, oranssin-ruskea kolli jolla on meripihkan väriset silmät.Punatassu - punertava kolli jolla on hyvin paksut karvat.
Ruskotassu - oranssi kolli, jolla on siniset silmät.
Kuningattaret:
Kimallekorva - valkoinen pörröinen kissa jolla on tavallista sinisemmät silmät. Pennut:
Harmaasydän - hyvin ystävällinen tumma naaraskissa, harmaita vaaleampia raitoja selässä. Pennut:
Tuhkahäntä - harmaa nuori naaraskissa jolla on tummansiniset silmät ja vaalea hännänpää. Pennut:
Käpysydän: Ruskea naaraskissa jonka mahassa on valkoista ja silmät ovat meripihkan väriset. Pennut:
Pajutuuli - punertava nuori naaras kissa jonka silmät ovat siniset.
Klaaninvanhimmat:
Rikkosydän - suuri siniharmaa kolli kissa, syvä arpi kyljessä.
Tulikorva - oranssi naaras kissa, klaanin vanhin naaras ja toisiksi vanhin klaanin kissoista.
Mestarit:
Susikynsi- Sumutassun mestari.
Ukkosmyrsky - Ruototassun mestari.
Täpläkukka - Punatassun mestari.
Nopsaraita - Ruskotassun mestari.
METSÄKLAANI:
Päällikkö:
Tammitähti - vaalea kolli kissa silmän ympärillä taistelussa tullut arpi.
Varapäällikkö:
YOU ARE READING
Pelon tuoksun aikaan (KESKEN!!!)
Fantasy"Tulee aika kylmän pohjoisen, peittää maan lumeen valkoiseen. Kun joki jo punaisena virtaa, ei se enteile rauhaa tai vihaa" Ajat ovat muuttuneet vaikeiksi, ja lehtikadonaika on kaikille raskasta. Kaksi klaania päättää yhdistyä yhdeksi. Kaikkien tul...