Azriel 💙
Nelio 🖤
Azriel PoV
Sa shumë histori dashurie kam lexuar e kam dëgjuar, kështu vendosa të tregojë historinë time të dashurisë, një histori ndryshe nga ato që jeni mësuar të lexoni. Është një histori e një djalit që dashuron një djalë tjetër.
Shumë prej jush do më paragjykojnë ose do më shajnë por jeni të lirë të thoni çfarë të doni sepse jam mësuar, jam mësuar me të qënit "anormal" në këtë shoqëri"normale". Gjithmonë mendoja se problemi qëndronte tek unë, pse nuk arrija të doja një femër ndërsa prekja e një mashkulli zgjonte ndjenja tek unë. Pas e urreva shumë veten time për këtë dhe mbajta të fshehtë ndjenjat e mija të vërteta, kuptova që problemi nuk qëndron tek unë por tek shoqëria jonë që nuk na pranon. Shoqëria jonë e ka shumë të lehtë që të fali tradhëtinë e shumë gjëra të tjera por të jesh homoseksual nuk e pranojnë. Që fëmijë jam rritur duke dëgjuar prindërit që ti je një djalë, je një mashkull dhe sesi duhet të sillesh një djalë por asnjëherë nuk arritën të shikonin më thellë brenda meje, babai im ishte homofobik që do të thotë i urrente djemtë që ishin gej por si do jetë reagimi i tij për mua ??Vitet kaluan dhe jam sjellur si një djalë i zakonshëm duke fshehur veten time të vërtetë thellë brenda vetes, kisha një zë dashur që prindërit e mij e pëlqenin shumë, me pak fjalë isha djali shembullor për prindërit e mij.
Duke fshehur veten time, jam një person introvert që mendoj shumë me veten time ndërsa me të tjerët flas shumë pak, dy personat që flas pak më shumë janë dy motra ime Olivia dhe shoku im i ngushtë Nelio (shok që në moshën 5 vjeçare). Nelio, djali bukurosh që të gjitha vajzat lënë kokën për të përshkak të fizikut të tij , format e trupit të tij perfektë. Sytë e tij të zi tek të cilët arrijë të shikoj pasqyrimin e tim dhe buzët e tij janë buzët provokuese me një ton joshëse.Si mund t'a merrni me mend, djali që dashuroj është Nelio, kam rënë në dashuri me të që herën e parë kur e kam parë, që në moshën 5 vjeçare.
Harrova të prezantoj veten, Unë jam Azrieli, unë dhe Nelio jemi dy djemtë më të famshëm të shkollës kjo për shkak edhe se jemi tek klubi i volejbollit, mund të jemi më të famshëm por gjithmonë më duket sikur jetoj nën hijen e Nelio.
YOU ARE READING
𝑺𝒆𝒌𝒓𝒆𝒕𝒊 𝒀𝒏 𝒊 𝑽𝒐𝒈𝒆̈𝒍 ✓
RomanceLove who you want, be who you want and surround yourself with people you want. NEVER CHANGE! For you are wonderful, beautiful and unstopable. No one and nothing can ever stop you from being the person you want to be. Never forget that. And Remember...