Un i paskam thënë që të dua, tani më kujtohet shum mir kjo pjesa, por si i kam thënë që e dua si shok apo e dua si të dashur?? Të dua ??? Kush e di çfarë ka menduar Azrieli për mua, mendon se jam gej prandaj më largohet, kjo duhet të jetë arsyeja besoj. Unë e dua shumë atë por thjesht si shok, asgjë më shumë ndërsa mendoja me veten time rreth kësaj çështje më kishte zënë gjumi, gjatë gjithë rrugës un dhe Azrieli e kaluam në gjumë, disa nga shokët tanë na kishin bërë foto.
"Hej do cohen ju apo do rrini këtu" më ngacmon një prej shokëve tek supi
"Hmm, cfarë? Mbërritëm?" E pyes atë
"Po, cohuni. Zgjoje dhe Azrielin e hajdeni"
"Në rregull. Azrieli cohu se mbërritëm"
"Dua gjum" thotë pa hapur sytë, i afrohem më afër dhe i them"Cohu gjumash, hapi sytë" hapi sytë, ishim vërtetë afër, pash që Azrieli u skuq. Pse u skuq ? Përshkak të afërsisë sonë?
"Hej, largohu" më shtyn fortë
"Ca ndodhi?"
"Asgjë" largohet menjëherë nga unë e zbret nga autobusi, cfarë po ndodh me ty Azrieli!
Azrieli POV
Gjatë gjithë rrugës kisha fjetur gjumë, madje në krahët e Nelios. Nelio ishte kaq afër me mua kur më zgjoi nga gjumi, pse duhet t'më rri aq afër, pse ? Nëse ai afrohet kaq afër, i gjithë trupi im dridhet po ashtu e zemra, shikimi im gjithmonë është tek buzët e tij që s'do t'i puth më, jooo."Ca ndodhi?" Pyet i habitur Nelio prej reagimit tim
"Asgjë" i kthejë përgjigje dhe largohem sa më shpejt prej tij, nuk dua që ai të kuptoj që të gjitha këto reagimet e mija se unë e dashuroj atë.
"Djema" na thërret profesori "Do shkoni nëpër dhoma që ju kam caktuar unë dhe në orën 16:00 kemi ndeshjen e gjysëm finales, qetësohuni tani dhe ..."
"Dhe kemi për t'a fituar ndeshjen, do shkojmë në finale" thotë me një zë të lartë Nelio që po zbriste nga autobusi
"Kam besim tek ju" përfundon profesori. Shkojmë tek recepsionisti për të marrë celsat e dhomat, profesori na kishte ndarë dy nga dy, për fat të keq unë dhe Nelio ishim në një dhomë.
"Hej Azrieli, hajde se ne jemi bashk" thotë Nelio duke luajtur me flokët e mija
"Në rregull" shkojmë tek dhoma jonë.
"Do bëj një dush" futet në banjo për të bërë dush ndërkohë unë po rrija ulur e po shikoja mesazhet që më kishte dërguar Stela. Disa nga pyetjet më të zakonshme që mund të bëni nga e di ti se je gej kur nuk ke prekur një femër me dorë. Kam kryer marrëdhënie me shumë femra dhe me të dashurën time Stela por nuk kam ndjerë asnjë gjë, cdo prekje s'më falte asnjë emocion dhe pse nuk doja që të isha kështu, doja që çdo prekje të një vajze t'më ngjallte tek unë disa emocione por jo. Mjafton një shikimi i Nelio që të ndjenjë këto emocionet.
"Nelio po të bie telefoni" i them Nelios, Vanesa po i binte pa pushim telefonit, shumë herë ndihem xheloze për të.
"Hape dhe thuaj që po bëj dush"
"Në rregull. Alo"
"Alo zemra"
"Jam Azrieli, Nelio po bën dush dhe të merr më vonë"
"E mirë Azrieli, bye bye" ma mbyll telefonin, Nelio qëndronte përballë meje thjesht me një peshqir, ul sytë që mos t'a shikoj, dreq e urreja veten time në këto momente. Si mund t'a adhuroja e ta shikoja ashtu shokun tim.
أنت تقرأ
𝑺𝒆𝒌𝒓𝒆𝒕𝒊 𝒀𝒏 𝒊 𝑽𝒐𝒈𝒆̈𝒍 ✓
عاطفيةLove who you want, be who you want and surround yourself with people you want. NEVER CHANGE! For you are wonderful, beautiful and unstopable. No one and nothing can ever stop you from being the person you want to be. Never forget that. And Remember...