•TARGET•
••••
⁃ სადარის ის სულელი გოგო დავიჯერო ვერშეძლო კიმის მოკვლა? ოთახში გაუჩერებლად დაიდოდა ლი და პარტნიორს ელაპარაკებოდა.
⁃ არჩანს თეჰიონი არსად..რამოდენიმე დღე სახლში შუქები არენთო და არავინ ჩანდა დიდი ალბათობით შეგვიძლია ვივარაუდოთ, რომ მოკლა.
⁃ და მაშინ ქეი სადარის.
⁃ არვიცი არვიცი. თქვა და კაცის გვერძე მოთავსდა.ორწუთიანი დუმილის შემდეგ ოთახის კარები ვიღაცამ თავით გამოანგრია და სრიალით ოთახის ბოლოსკენ გასრიალდა. შეშინებული კაცები ფეხზე წამოხტნენ და შემოსასვლელისკენ გაიხედეს საიდანაც მაღალი, დახვეწილი ბიჭი შემოვიდა...ვინიქნებოდა სხვა თუარა კიმი. მას უკან ჰოსოკი და რამოდენიმე მათი კაცი მოყვათ.
ნამდვილას დაეტყოთ სახეზე შეშინება, ჩათვალეთ შუა გულ ტყეში, ხის სახლში სიცივეში მარტო დაკარგული ზიხარ და კარს დიდი მგელი გინგრევს, რომელსაც პირში ადამიანის ხელიაქ და სასტიკი თავლები, რომელსაც სისხლი წყურია.⁃ კიმ თეჰიონ.
⁃ კეთილი იყოს შენი მობრძანება. აკანკალებული ხმით თქვა კაცმა და ხელი გაუწოდა.გაუწვდიდით ხელს მგელს, რომელიც ხელი მოჭმას აპირებს? სისულელეა ხო?
⁃ კეთილი იყოს ჩემი მობრძანება თქვენს საერთო კომპანიაში? სკამი გამოწია და მათ წინ ხმაურიანად დაჯდა.
⁃ არა ეს.
⁃ ეს? რა ეს რამე არასწორად ვთქვი?
⁃ აქ რამ მოგიყვანა. სიტყვა ბანზე აუგდო და წამებში თემა შეცვალა.
⁃ გავიგე ჩემი მოკლვა დაგივალებიათ გოგოების დაჯგუფებისთვის.
⁃ რა არა ჩვენ? ჩვენ რაშაშივართ ერთადაც კი არ ვმუშაობთ ან ჩვენ შენი რა პრობლემა უნდა გვქონდეს? აშკარა იყო როგორ აუკანკალდა შიშისგან სხეული.
⁃ თვალებში მიყურებ და ბედავ მომატყუო? უფროს კაცს ბრაზნარევი თვალებით შეხედა.
⁃ ესეიგი ჩაგვიშვა იმ ძუკნამ. თვანდა სკამი ხმაურიანად გაასრიალა. იციდა, რომ დამალვას და შეწინააღმდეგბას აღარანაირი აზრი არ ქონდა.
⁃ სიტყვები შეარჩიე. ის მოკვდა სწორედ იმის გამო, რომ შენაირების დაცვა გადაწყვიტა.
⁃ რა? ერთდროულად წამოიყვირა ორივემ. საბოლოოდ გადაეწურათ თეჰიონის მოკვლის იმედი.
⁃ და საიდან გაიგე, რომ ჩვენ ვიყავით, იქნებ და არვართ
⁃ ხართ და თან აღიარეთ და დანარჩენი ჩემი საქმეა. მოკალით!
YOU ARE READING
•TARGET• ✔️
Fanfiction⁃ მართლა გგონია რო შეგარჩენ იმას რის გაკეთებასაც აპირებდი? ⁃ შემეშვი! ⁃ ძალიან ნუ გამითამამდები ჯობია თავი დახარო. მითხრა მკაცრი ტონით და ოთახი დატოვა.