50

2.9K 262 152
                                    

jksbunny:
merhaba.

sana bir şey itiraf etmem gerek, taehyung.

bunu söylemek zor olacak, hem de çok zor.

ama söylemediğim taktirde daha ne kadar ileri gidebileceğimi bir türlü kestiremedim.

öncelikle çok özür dileyerek konuşmama başlamak istiyorum.

konuştuğumuz süre boyunca seni sayamadığım kadar çok yıprattım ve bu seninle beraber beni de gerçekten oldukça üzdü.

gerçekten bunları hak etmedin, sen çok güzel kalbe sahip bir insansın.

senin bunları hak etmediğin gibi ben de seni hak etmedim.

ama sana bunları yapan kişi ben değildim, bunu bilmeni isterim.

arka planda senin bilmediğin çok büyük bir oyun dönüyor ve bu oyunda başrol ikimiziz.

bu oyuna dâhil olma taraftarı hiçbir zaman olmadım ama tehlikeli tehditler altında bulunduğum için kabul etmek zorunda kaldım.

beni tehdit edeni ve bu oyunu döndüreni sana üzülerek söyleyemeyeceğimi belirtmek istiyorum.

bunu söylemeyi, seninle paylaşıp onlarla baş etmeye çalışmayı çok isterdim ama aklının alamayacağı kadar büyük ve tehlikeli insanlar bu oyunu çeviriyor.

amaçları senin tüm varlığını kaybetmeni sağlamak, sana neden bunu yaptıkları hakkında inan ki hiçbir fikrim yok.

bu oyundan önce severek takip ettiğim bir idoldün ve senin en büyük olmasa da orta çaplı olarak görülen fanlarından biriydim.

her konserine katılır, şarkılarını ezberleyip deli gibi söylerdim her yerde.

ve senin hakkında yazdığım bir şarkı bile vardı.

tamam, belki orta çaplı fan değil de büyük fanlarındandım. şarkılarına epey takıktım ve senin için üretilen özel ürünleri anında alırdım.

evet, düşününce gerçekten de büyük bir fan olmuşum.

konuyu epey dağıttım, asıl anlatacağım şey bu değildi. beni mazur gör lütfen.

kendi belama değinmeden senin meseleni anlatacağım şimdi.

bunlar bir şekilde bana ulaşıp beni kendi çıkarları doğrultusunda kullanmak için seninle yakınlaştırdılar.

başta çok mutluydum, seninle tanışma düşüncesi beni gerçekten heyecanlandırıyordu.

seninle mesajlaşırken tüm oyunları unutuyor, anın akışına kaptırıyordum kendimi ama bunu sana belli etmiyordum.

çünkü sana soğuk davranmam ve seni peşimden sürüklemem gerekiyordu ne yazık ki.

yine de senin mesajların oldukça hoşuma gidiyordu.

evet, belki de senden hoşlanıyordum ve bu yüzden bu tür şeyler hoşuma gidiyordu.

seninle uzun bir süre görüştük, biliyorsun ve sana önce philophobia'ya daha sonra depersonalizasyon'a sahip olduğumu söyledim.

bu tamamen yalandan ibaret bir hastalıktı.

öyle bir sıkıntım yok, tamamen sağlıklıyım.

bu, senden uzak kalmamı sağlayacak olan tek detaydı ve bunun için philophobia fazla hafif kalınca yeni bir tanı konulmuş gibi sana anlattım.

yüz yüze görüştüğümüzde rol yapmakta çok zorlandım, hasta rolü yapmak gerçekten oldukça zordu.

daha önceden planladığımız konuşmalar bir anda aklımdan uçup gitmişti ve bir anlığına ne diyeceğimi şaşırmıştım.

bu yüzden bir süre krize girmiş gibi davrandım ve seni evden yolladım.

ah ve şirkete girme olayları vardı.

bunlar da maalesef oyunun büyük bir parçasıydı.

pd-nim'in bunların hiçbirinden haberi yok, haberi olursa şirketten direkt atılırım.

bu yüzden o bunları duymadan ben şirketten ayrılacağım, hem sen de daha fazla sıkıntıda kalmamış olursun.

çıkış yapmayı pek beklemiyordum ama sanırım bu işte oldukça yetenekliyim ki çıkışımı erken düşündüler.

bu da oldukça garipti, hayatım boyunca idol olabileceğim aklımın ucundan bile geçmezdi.

her neyse, oldukça fazla yazdım.

umarım başın ağrımıyordur.

ve şey, son olarak demek istediğim bir şey var.

sana her zaman yakın olmak istiyordum ve çok değer veriyordum. hatta yukarıda da yazdığım gibi senden hoşlanıyordum.

sanma ki bu oyuna bulaştığım için sana olan hislerim kayboldu.

bunu unutmamanı istiyorum, lütfen.

seni hâlâ daha oldukça fazla seviyor ve sana aklının alamayacağı kadar çok değer veriyorum.

seni seviyorum, taehyungie.

kısa süre de olsa iyi ki hayatıma girdin.

❤️

beni affetmeni beklemiyorum veya bana karşı yumuşamanı.

sadece gerçekleri bilmenin hakkın olduğunu düşünüyorum ve sana bir zarar gelsin de istemiyorum.

bunları tek tek okuyan gözlerinden öpüyorum.

iyi ki varsın.

--
finale adım adım 👁️💧👄💧👁️

 philophobia ;; taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin