jksbunny:
merhaba, taehyung.öncelikle bu saatte sana yazdığım için üzgünüm.
ama sana açıklamam gereken birtakım şeyler var.
ilk olarak, senin çıkış yaptığından beri sıkı takipçinim ve seninle tanışma hayali kurduğum bir dolu günüm oldu.
odamın dört duvarı da senin posterlerinle ve çizdiğim portrelerinle kaplıydı, bunların haricinde de çerçevelettiğim bazı fotoğrafların odamın birçok yerinde yer alıyordu.
sana ölümüne hayranlık duyuyordum bir zamanlar, ama şimdi böyle değilim.
kore'de nasıl olur, bilirsin. homoseksüelliği, biseksüelliği ya da diğer şeyleri hoş karşılamazlar. ben de böyle ortamların birinde büyüdüm ve kendimce bir travma geçirdim.
inan, homofobik olan ben senden ciddi anlamda etkileniyordum ve bu beni epey sıkıntıya sokmuştu. aileme söylemek ve söylememek arasında kalmıştım ve kapana sıkışmış gibi hissediyordum. içimdekileri anlatacak bir arkadaşım bile yoktu.
bunalımlar geçirdim, uzun bir süre eve kapandım. okula dâhi gitmedim, evde eğitim gördüm. kendime inandıramıyordum bu durumu. çünkü senden etkilenmem garipti ve bu olmamalıydı. korkuyordum, olacaklardan veya diğer her şeyden.
bu yaşadığım bunalımlar beni philophobik olmaya itti ve bu yüzden böyle bir fobiye sahibim. aşık olmaktan ciddi anlamda korkuyorum. bir erkek bir kız ile aşk yaşamalı, başka bir erkekle değil!
iki yıldır bu olayı yaşıyorum ve bıktım.
sonra sen bana yazdın. önce dalga geçtiğini sanarak seninle konuşmaya devam ettim ama sen görüntülü aramaya davet edince beni, cidden sen olduğunu anladım. içim bir tuhaf olmuştu, çünkü ben sana olan duygularım yüzünden bu hâldeydim.
sana kendimi tanıtmazsam bana yazmaktan vazgeçersin diye düşünmüştüm ve böylelikle senden uzak kalabilirdim. ama sen aksine inat edip benimle konuşmayı sürdürdün ve bir şekilde benim bu planımı devre dışı bırakarak beni tanımaya başladın.
seni kesinlikle suçlamıyorum ama ben sana tekrar bağlanmaktan korkuyordum, taehyung ve hâlâ daha korkuyorum. ben bir erkekle ilişki yaşayamam, bu doğru değil! özellikle de sen idolsün ve kariyerin zedelenebilir.
üzgünüm, çok gereksiz uzattım.
iyi geceler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
philophobia ;; taekook
Short StoryKim Taehyung, Jeon Jungkook'a tapan bir idoldü. -------------------------------------- 25.06.19 - ~ 11.07.2020 (100k) 09.07.2022 (500k)