jksbunny:
selam.taeuwu:
selam, tavşanım.jksbunny:
nasılsın bugün 🥺?taeuwu:
biraz daha iyiyim, yalnızca boğazlarım ağrıyor.jksbunny:
konser öncesi hasta olman çok kötü oldu..taeuwu:
ağrı dayanabileceğim raddeye gerilerse eğer sahne alacağım.jksbunny:
iyi olacağından emin misin?taeuwu:
olacağım tabii ki.öncelikle senin için iyi olmalıyım.
jksbunny:
seni çok özledim, bir haftadır LA'desin ve seninle görüşmeyeli 3 hafta oluyor..taeuwu:
döndüğümde telafi edeceğim, yoğunluk biter bitmez tatile çıkmayı düşünüyorum.seninle beraber.
jksbunny:
buna hayır diyemem.güzel olacağa benziyor.
heyecanlandım.
taeuwu:
başbaşa tatile çıkıyoruz, tabii ki güzel olacak.ㅋㅋㅋ.
bazen diyorum ki idollük kariyerine geri mi dönsen?
jksbunny:
medyaya sızdırılan haberlerden sonra dönebileceğimi sanmıyorum.taeuwu:
onları kaldırtalı ve basın açıklaması yapalı çok oldu, biliyorsun.jksbunny:
yine de bunlara inanmayan çok kişi var.mutlu bir idol olabileceğimi sanmıyorum.
yine de oradaki telaşı yaşamak bile güzeldi.
taeuwu:
seni nasıl dibe batırdıysam -ki şu an köpekler gibi pişmanım, tekrardan özür dilerim- o şekilde geri çıkaracağım.sen yeter ki hayalini gerçekleştirebil..
jksbunny:
gerçekten hiç gerek yok, boşa zahmet etme.ayrıca ne özürü, üzerinden 2 yıl geçti bile.
taeuwu:
çok istediğini biliyorum, lütfen beni reddetme.🥺.
yoksa daha çok hasta olurum.
jksbunny:
of hyung, of.baş belasısın.
kendini boş yere yoracaksın.
taeuwu:
evet, yoracağım ama sonuçları oldukça görülesi olacak.seninle beraber tur düzenlemek vardı şimdi..
jksbunny:
bitirme sınavlarım olmasaydı şu an zaten seninle olacaktım.arada hiç fark yok.
bu yüzden cidden.
taeuwu:
bunu zaten sağlayacağım, hadi konuyu kapatalım.😂.
jksbunny:
asla uslanmıyorsun.taeuwu:
evet ama bu durumdan şikâyetçi de değilsin.(;
jksbunny:
hoşuma gidiyor, elimde değil.taeuwu:
ah, jungkook.sınavlarından nefret ediyorum.
şu an yanımda olabilirdin...
seni deli gibi öpmek istiyorum.
jksbunny:
ben de sınavlarımdan nefret ediyorum.ayrıca dersin ortasında öpüşme mevzusunu açmazsan sevinirim.
biraz şey oluyorum da.
taeuwu:
ne oluyormuşsun? 😂jksbunny:
duygusal...taeuwu:
beklediğim cevap bu değildi, üzüldüm.jksbunny:
seni fesat.burada duygusallığımla boğuşuyorum ben.
taeuwu:
sadece takılıyorum, güzelim.hadi sen dersine dön bakalım.
kaçırma sakın.
ben de biraz şekerleme yapayım.
seni seviyorum, iyi dersler.
jksbunny:
ben de seni seviyorum, iyi uykular.
--
Öncelikle merhaba hepinize! Kurguda bazı saçmalıklar/kopukluklar olduğu için üzgünüm. Bunun nedeni kurgunun uzun süre aralarla yıllardır yazılmasıydı. Hâliyle, zamanla aklımda olan kurguyu unutuyorum ve yazım aşamasında bir başka kurgu fikrinin belirmesi ile yeni bölümü tamamlayıp sizlerle paylaşıyorum. Ayrıca bölümler arasındaki kopukluğun sebebi de bundan. Özür diliyorum, vakit bulamadığım için yazamıyorum veya genellikle yazasım gelse ve vakit bulabilsem bile aklıma bir şey gelmiyor, bundan çoğu kurgumu aksatıyorum. Her neyse, lafı fazla uzatmadan asıl açıklamam gereken şeye döneyim.Kitabı ilk yazdığımda aklımda beliren kurgu kesinlikle böyle değildi. Kitabı 73 bölümde tamamlayıp geri çekilmeyi düşünüyordum ancak kitap 3 yıl boyunca bitmeyince ve az önce dediğim gibi kurguyu unutunca böyle ani ve aksiyonlu olaylar yaşandı burada. Yaşanmak da zorundaydı çünkü kitabın gerçekten uzun bir kitap olmasını başından beri istiyordum ve bu yüzden birkaç bölüm için o heyecanı sürdürmem gerekiyordu.
Olaylar karmaşık veya saçmalıktan ibaret olabilir, bunun için de ayrı üzgünüm. Birkaç ayda bir bölüm yazdığım için bana olaylar uzun süre zarfında yaşanmış gibi geliyor ancak kitaba yeniden baktığımda maksimum 7 bölümde olayların çözüme kavuştuğunu görebiliyorum. Açıkçası olayların birden ortaya çıkması ve hızlıca gelişmesi beni az da olsa rahatsız ediyor. Sizlerin de fikirlerini az çok yorumlardan görebiliyorum. Çoğunuzun neler döndüğünü anlamadığından, saçma bulduğundan da haberim var. Evet, bazı kısımları benim de saçma bulduğum doğru ancak bu da kopukluklardan ve hikayenin hızlı akışından kaynaklı diye düşünüyorum.
Son olan olaylardan bahsedeyim biraz da. Jungkook hastalığının aslında olmadığını, bütün söylediklerinin Taehyung'a yapılmış bir ihanet planından ibaret olduğunu Taehyung'un kendisine iletip ondan özür diliyor ve kendisinin güçlü bir adam [patron] tarafından yönetildiğini itiraf ediyor ancak gelişen birtakım olaylardan ötürü bu laf patronun kulağına gidiyor. Bu yüzden Taehyung ile Jungkook'un ilişkisini koparmak için ikisiyle de ayrı oynuyor. Patron Namjoon'du ve Namjoon'u hem Taehyung hem de Jungkook tanıyordu. Yani ikisine de oldukça yakın bir kişiydi, bu yüzden bu ikisinin arasına fitne sokmak onun için hiç de zor olmuyordu.
Bir süre güven problemleri yaşamalarının ardından son kavgalarını Namjoon'un kimliğinin deşifre edilmesi yüzünden ediyorlar ve 6 ay boyunca birbirleriyle görüşmüyorlar. Ancak Taehyung sonunda Jungkook'a yaptığı haksızlığı fark ediyor ve ona özür mahayetinde birkaç şey yazıyor. Jungkook başta ağırbaşlı ve umursamaz davransa da Taehyung'u çok sevdiğinden onun sözlerine dayanamayıp affediyor ve olaylar burada tatlıya bağlanmış oluyor.
Umarım her şey daha fazla açıklığa kavuşmuştur. Olayları fazla karışık hâle getirdiğim için üzgünüm.. Hepinizi çok seviyorum bebeklerim, iyi geceleriniz olsun💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
philophobia ;; taekook
Short StoryKim Taehyung, Jeon Jungkook'a tapan bir idoldü. -------------------------------------- 25.06.19 - ~ 11.07.2020 (100k) 09.07.2022 (500k)