"Evet sayın seyirciler, ünlü şarkıcı Kim Taehyung dakikalar öncesinde ilişkisini basın açıklamasından hemen sonrasında açıkça itiraf etti ve daha şimdiden çokça tartışmalara neden oldu."
Jungkook gergin bir şekilde, sevgilisinin yaptığı basın açıklamasından sonra spikerin yaptığı konuşmayı dinleyerek bilgisayar ekranına boş boş bakıyordu. İçinde gereksiz bir gerginlik ve heyecanla oluşan bir kıpırtı vardı. İnsanların tepkilerinden korkuyor, sevgilisini bir an önce görmek istiyordu. Şu an ne yapacağını bilemez bir hâlde onunla konuşmak için sabırsızlanıyordu.
jksbunny:
hyung.hey?
çok gerginim.
kalbim patlayacak gibi.
neden mesajlara bakmıyorsun?
off, gelecek tepkileri düşünmek çok korkunç!
(görüldü)
jksbunny:
heeey?????hyung neler oluyor?
her şey yolunda mı?
(görüldü)
jksbunny:
aramalarıma neden cevap vermiyorsun?ters bir şey olmadı, değil mi?
korkuyorum..
(görüldü)
jksbunny:
şu an yanında olmak istiyorum..senin çılgın fanların yurdun önünde toplanmış!
senden ayrılmam gerektiğini söyleyerek bağırıyorlar.
(görüldü)
jksbunny:
saat çok geç oldu, hâlâ neredesin?(görüldü)
jksbunny:
şaka yapıyorsan şu an bu durumda hiç komik olmaz.(görüldü)
jksbunny:
beni deli etmek mi istiyorsun sen?hyung..
(görüldü)
jksbunny:
iyi olmanı diliyorum.iyi geceler.
Jungkook gerçekten çok fazla endişeliydi, sevgilisine ulaşamaması ve onu yurtta aramasına rağmen hiç görmemesi telaşını daha da artırmıştı. Taehyung mesajlarını görmesine rağmen kendisine cevap yazmıyor ve aramalarını yanıtlamıyordu. Neler olup bittiği hakkında bir tahmin bile yürütemiyordu Jungkook. Şu an yapılması gereken en iyi şeyin ertesi günü beklemek olduğunu düşünerek kendini uyumaya zorlamak için çaba göstermesinden başka yapabileceği hiçbir şey yoktu. Sevgilisinin bir an önce kendisine ulaşmasını ve ona kötü bir şey olmamasını dileyerek gözlerini kapattı, kendini uykunun kollarına teslim etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
philophobia ;; taekook
Short StoryKim Taehyung, Jeon Jungkook'a tapan bir idoldü. -------------------------------------- 25.06.19 - ~ 11.07.2020 (100k) 09.07.2022 (500k)