Zemin kat; Yatak odası:
Rüya: Ben bu kitabın içine nasıl girdim hala anlayabilmiş değilim. Diğerleri durumu hemen kabullendi artık yadırgayan kimse yok. E buldular tabi bir sürü Johnny Depp'i neden itiraz etsinler ki? Deli olmak lazım.
Şapkacı kucağındaki tavşanın griye dönük kabarık tüylerini okşarken sordu;
Şapkacı: Çay ister misin?
Rüya: Karadenizli olduğundan şüphelenmeye başlayacağım yakında aşkım.
Şapkacı: Zaten karadenizliyim
Rüya: Daha neler!
Şapkacı: Dünyanın üzerindeki kara parçalarının eskiden bir bütün olduğu ve okyanuslarında bir bütün olduğu göz önünde bulundurulduğunda hepimiz karadenizli değil miyiz zaten?
Rüya: Bu konuşmayı kaldırabileceğimi sanmıyorum. Peki sana bir soru. Buraya ilk geldiğimde Berfin'e ne diyeceğimi nereden bildinde yolumu kesip ağzıma tatlı tıkıştırdın?
Şapkacı: Bir deliyi fazla hafife alıyorsun.
Rüya: Haklı olabilirsin aşkım.
Şapkacı: Sanırım haklıyım aşkım.
Rüya: Aşkım mı dedin sen hdjsjsndhs
Şapkacı: Ehehehhe hadi çayını al.
Müzik odası: üst kat:
Grup müziğe devam ederken kimse Derya'nın arkasında açılan geçiti fark etmedi.
Geçitten fırlayan Mortdecai Derya'nın üstüne düştü.
Müziğe yalın sesiyle eşlik eden Derya'nın ağzından tiz bir çığlık yükseldi ve yüzüstü yere kapaklandı. Sesi duyunca herkes müziği bırakıp Derya'ya döndü.
Altta kalan yine Derya idi ama işler bu sefer daha fenaydı.
Jack: HOOYY!!!! Sen ne cürretle benim sevdiğim kızın üstüne çıkarsın!!? Üstelik pantolonunda yok!!!! SANIRIM KILICIMIN TADINA BAKMAK İSTİYORSUN!!!
Mortdecai Derya'nın üstünden kalktığında Derya da yüzüstü yattığı yerden kalktı. Ve gözleri ister istemez karşısındaki Mortdecai'ın kalpli iç çamaşırına kaydı. Kıkırdamadan edemedi. O sırada Jack'de kılıcını çekti.
Johnny araya girip Jack'i durdu. Ve kılıcını indirmesini sağladı.
Mortdecai: Yanlış anladınız!!
Jack: Doğrusu ne o halde?
Berfin şaşkınlıkla izlediği bu ilginç ana dahil oldu;
Berfin: Bu sahneyi hatırlıyorum. Mortdecai'ı kaçırmışlardı ve kasıklarından elektrik vermek için pantolonunu indirmişlerdi. Teknik olarak Mortdecai masum, Jack.
Jack Derya'yı bileğinden kavrayıp arkasına çekiştirdi. Oyuncağını sahiplenen bir bebek gibi davranması Derya'nın gülümsemesine sebep olmuştu.
Mortdecai: En son, yardımcımın isteği üzerine aşağı atladığımı anımsıyorum. O halde siz kimsiniz?
Derya: Uzun mesele. Bunu daha sonra konuşuruz. Bu hepimize ders olsun. Kimse, hiçbir nedenden ötürü görev yerini terk etmesin. Hadi herkes yerine.
Mortdecai: Ne demek istediğinizi anlamadım bayan.
Derya: Emin ol buradaki herkes, hiçbir şey anlamadı. Söylenileni yapın yeter. Mortdecai Glen ile müzik odasında kal. Barnabas sen benimle geliyorsun.
Jack: Ben?
Derya: Sende benimlesin Barnabas da benimle. Johnny ve Berfin sizde eski görev yerinize dönün hadi.
Berfin: Büyük bir zevkle.
Zemin kat; mutfak:
Duvara bir yumurta daha çarpıp kırılırken Ecrin telaşla sordu;
Ecrin: Willy aradığın şeyi söylesen birlikte düzgünce arasak? Diğerleri mutfağın bu halini görürse sinirlenebilir.
Willy buzdolabına biraz daha sokuldu. Eline gelen domatesi geriye doğru fırlattığında bu sefer domatesin çarptığı yer soğuk beton yerine sıcak bir ten olmuştu.
Ichabod: Tanrı aşkına, bu da nedir bayım!!?
Üst katı araştırmayı bırakıp alt kata inen Ichabod'u ilk karşılayan willy olmuştu ama pek hoş bir karşılama töreni olduğu söylenemezdi.
Ichabod domatesin çarptığı yanağını sıvazlarken willy buzdolabını nihayet rahat bıraktı ve geri çekildi.
Willy: Ne olacak, Domates! Ehehehhehehehheheh!!! (tiz gülüşüyle okuyun)
Ecrin: Ichabod sen onun kusuruna bakma. Arkasını görmediği için yanlışlıkla oldu.
Willy: Arkasını görmediği için mi? Yoksa siz arkanızı görebiliyor musunuz?
Ichabod: Bakın buraya nasıl geldim ve burası neresi bir fikrim yok ama iki deliyle kaybedecek vaktimde yok. Bir seri katilin peşindeyim.
Willy: Bende yeni bir çikolata formülü peşindeyim. Ehehehehhe
⛵💙⛵💙⛵💙⛵💙⛵💙⛵💙⛵💙
En komik replik hangisiydi?
En sevdiğiniz çift hangisi?
Şöyle olsa güzel olurdu dediğiniz bir öneri var mı?
Kitaba eklenen hesaplarında kendi ağzından bölüm dinlemek ister misiniz?
Artık bölümler 500 kelime olarak devam edecek. Önceki iki bölüm 1500 kelimeydi.
Sağlıcakla kalın oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.
⭐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Johnny Depp Ve Johnny Depp
FanfictionBu kitap tüm Johnny Depp karakterlerinin yer aldığı, birbirleriyle tanıştıkları komedi ve macera içerikli bir kitaptır. Mesela şapkacı ve jacki yan yana konuşurken ve maceradan meceraya atlarken bir düşünün. Umarım biraz olsun sizi güldürmeyi ve eğl...