5 .Bölüm

256 47 252
                                    

Johnny ve Grindelwald aşağı kata indiklerinde beklenmedik bir sürprizle karşılaştılar.

Aralarına bir kişi daha katılmıştı.

Üstelik bu yeni kişi bir kızdı.

Gelen kız hepsini tanıyor gibiydi.

Kız: Edward ellerine dikkat et lütfen.

Kızı incelemek için yaklaşan Edward az kalsın farkında olmadan kızın saçını kesecekti ki son anda kızın nazik uyarısıyla bir adım geriye çekildi.

Edward: Ah pardon. Adımı nereden biliyorsunuz? Ben sizi tanımıyorum.

Bu sevimli hali kızı gülümsetse de ona bunu açıklamaya maalesef vakti yoktu.

Kız: Uzun mesele. Ama önce Grindelwald ve Johnny'nin yanına gitmeme izin verin lütfen.

O sırada Jack elinde yenisini bulduğu romuyla birlikte kızın yanına yaklaştı.

Jack: Yüzün tanıdık geliyor. Seni daha önce-

Kız gülerek Jack'in sözünü kesti;

Kız: Hayır beni daha önce tehtid etmedin. Ve sırnaşıklığın sırası olduğunu sanmıyorum.

Aslına bakarsanız sırnaşmasını isterdi ama vakti yoktu. Aslında hiç birinin vakti yoktu...

Jack: Ama sen nasıl?

Merdivenlerde olan biten her şeyi izleyen Johnny ve Gellert'ı da çok şaşırtmıştı bu durum. Bu yüzden merdiveni hızla inen Grindelwald, kıza yaklaştı.

Grindelwald: Burada ki herkesi tanısamda sizi tanımıyorum bayan. İsminizi bahşeder misiniz?

Kız: Öncelikle elindeki mürver asayı yerine koymanı rica edicem.

Aksi bir durumda kıza zarar vermek için arkasında tuttuğu mürver asayla tetikte bekleyen Grindelwald işittikleriyle şoka uğradı.

Grindelwald: Sen, nereden-

Kız: Bak, nasıl oldu bir fikrim yok ama kendimi burda buldum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kız: Bak, nasıl oldu bir fikrim yok ama kendimi burda buldum. Ben bu yaşanılanları yazan kişiyim. Yazarınızım. Adım Derya.

Grindelwald: Ne!? Geçit o kadar büyüdü mü? Gerçek hayattakileri de içine çekecek kadar büyüdüyse işimiz zor!

Derya'dan işittikleriyle kafası iyice karışan Johnny daha fazla dayanamadı ve konuşmayı böldü.

Johnny: Biri burada ne olduğunu açıklayabilir mi?

Derya: Açıklarım ama önce bir şey yapmalıyım.

Derya koşup Johnny'ye sarıldı. Sonuçta her gün fanı olduğu adamla karşılaşmıyordu. Johnny ise şaşkınlıkla ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Yine de elini Derya'nın beline dolamaktan geri durmadı. Kız çok samimi ve tatlıydı, bir karşılığı hak ediyordu.

Sarılışına karşılık bulmanın keyfiyle Johnny'nin kollarından ayrılan Derya yeniden ciddiyete büründü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sarılışına karşılık bulmanın keyfiyle Johnny'nin kollarından ayrılan Derya yeniden ciddiyete büründü.

Derya: Öhöm şimdi anlatabilirim. Aslında burada yaşanan her şeyin sorumlusu benim. Okuyucularımın hoşuna gider diye düşünüp bir kitap yazmaya başladım. Ben ne yazarsam sizin dünyanızda da o oluyordu. Ama şimdi bende sizin dünyanızdayım. Bu durumu düzeltebilmem için evime geri dönmem gerek.

Jack: Bana rum verin ve İnci'me götürün başka bir şey istemiyorum.

Derya: Şey aslında buraya gelmeden önce 2 bölüm daha yazmıştım. Yani olacak bazı şeyleri biliyorum. O yüzden Jack'i evden çıkarmasanız iyi edersiniz.

❄💜❄💜❄💜❄💜❄💜❄💜❄💜

Hikayeye 5 okuyucu dahil edicem. Dahil olmak isteyenler yorumlara yazsın. Bir kaç sorudan sonra kitaba gerçek hayattaki halleriyle dahil olacaklar. Tıpkı yazar Derya gibi yani ben gibi. Evet adım Derya.

(Bu kitap 2 sene önce yazılmış ve sonra taslağa alınmış bir kitap olduğu için alım bitti)

Katılmak için künye:

Real adınız:

Cinsiyet:

Yaş:

Kısaca kişiliğiniz:

Hoşlandığınız ve hoşlanmadığınız bir kaç şey:

En sevdiğiniz Johnny Depp karakteri:

En az sevdiğiniz Johnny Depp karakteri:

Johnny Depp Ve Johnny Depp Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin