0.3

1.2K 101 86
                                    

kimnini:sen bana verilen bir hediyesin my wifey rosiespark

25,4K beğeni 5,1K yorum

rosiespark: Kim Jennie! Seni öldürücem sana paylaşma demiştim bunu!
↪️kimnini:🤪😜 ağla Rosie bu sesi harcayamazdım.

kookiejeon:Rosie sen ne yaptın. Sesine aşığım💛
🔄rosiespark:sağ ol kookie ama şuan sinirliyim.

H: şu kızın yeteneksiz olduğu tek konu bile yok.

P:Aşık oldum,kıza bok atmayı bırakın.

J:çok cırtlak sesi var bu cesaret nerden geliyor.

K:sesini beğendim. Ayrıca Jungkook'un yorumu 👀👄👀

Daha fazla yorum göster

"Jennie seni haşat etmeden önce yanıma gel hemen!"

Jennie yine Jennie'liğini yaparak videoyu paylaşmıştı ve ben şuan köpürüyordum. Orda tamamen doğaçlama vardı ve sesim resmen bok gibiydi.

Jennie saklandığı koltuğun arkasından omuzlarını silkti ve dil çıkardı.

Daha fazla efor sarfetmemek için pes ettim ve kendimi koltuklardan birine attım. Yanımdaki cips paketini açtım ve tabiki yumuldum. Açım aç!

"Neyse ben gidiyorum Rosie Posie mutlu hafta sonları sana."diyerek bağırdı Jennie ayakkabısını giyerken.

Hiçte yolcu etmeye kalkamazdım,keyfim çok yerindeydi şuan. Ona oturduğum yerden el salladım ve cipsime geri döndüm.

O da zaten beni takmamıştı,kapının kapanma sesi duyulunca ofladım,evde tek başıma ne yapacaktım ki? Jungkook bugün geç gelicekti.

Netflix'im tabiki yoktu fakirim çünkü. Hemen korsan sitelerden birini açtım ve 'Anne with E' adlı diziye başladım.

Dizi güzel gidiyordu birçok toplumda olan konuları ele almışlar, beğenmiştim. Diğer bölümü açacakken zil çaldı. Ofladım ve ayağa kalktım.

"Rosie şu elimdekileri alsana."kapıyı açar açmaz Jungkook yine emir vermeye başlamıştı. Bu mal bu kadar eşyayı nerden alıyordu. Fakirdik biz fakir!

"Bana bak sen bu kadar parayı nerden buluyorsun da eve hergün et giriyor?"

"Bir kerede sorgulama Rosie üzümünü ye sen sadece."diyince uzatmadım ama eğer bu devam ederse konuşucaktım.

"Yemek bir şeyler yedin mi?"Jungkook'un sorusu ile güldüm ve elime cips paketini aldım.

"Ee? Bugün ne yapacaksın bize?"diye sorduğumda Jungkook gülümsedi.

"Zıkkımın kökünü! Kızım manyak mısın? İşten gelmişim bir de yemek diyor kalk kendin yap!"diye dalga geçince ofladım ve pasaklı koltuğuma geri döndüm.

"Rosie ben uyuyorum,cidden bugün çok yoruldum önemli bir şey olmadıkça seslenme tamam mı?"dediğinde ona bakmadan kafamla onayladım ve elimle git işareti yaptım.

O odasına gidince ben de salonda yaptığım pislikleri temizledim ve odama geçtim. Yatağıma uçtum hemen çünkü tembel olmak bunu gerektirir asla üzerinizi değiştirmeyin.

Telefonu elime aldım önce biraz Instagram'da takıldım herkesin boş ve sahte arkadaşlıklarına bakıyordum. Sonra üstten gelen bildirimi gördüm.

Jkkjgukk:nasılsın? bütün gün yazmamıştım,kusura bakma.

Rosiespark:cidden sen kimsin? Artık söylesen hani!

Jkkjgukk:sence o kadar özgüvenli olsam sana burdan anonim yazar mıyım?

Rosiespark:karşıma çıkacak kadar cesaretli değilsin ama arkadaşıma engelini kaldırtacak kadar cesursun yani?

Jkkjgukk: ikisinin aynı şeyler olmadığını biliyorsun Roseanne..

Rosiespark:yioo gayette bilmiyorum hiçbir fark yok. Bana kim olduğunu söylemen için son şansın.

Jkkjgukk: gerçekten kim olduğumu bu kadar bilmek mi istiyorsun?

Rosiespark:evet.

Jkkjgukk:ben sana kim olduğumu söyleyemeyecek kadar korkak olan kişiyim Roseanne.

Jkkjgukk çevrimdışı

Ofladım ve telefonu kapatıp kalktım. Üzerimi değiştirdikten sonra tekrar yatağa girdim ve düşünmeye başladım.

Hayatımdaki insan sayısı sayılıydı ve sınırlarım vardı,aşmamam gereken...
Çünkü biliyordum insan değer verdikçe zarar görüyordu.

Hayatımda şu ana kadar hiç kimse olmamıştı düşündüğüm tek şey kendimi kötü bir gelecekten kurtarmaktı,her genç gibi hayatımı yaşayıp eğlenmek benim için zordu.

Şimdi ise biri bana aşık ve ben yine reddediyorum ayrıca kim olduğunu bile bilmiyordum ki. Bu gayette yeterli reddetmek için değil mi?

Ofladım. Cidden bugün ne kadar çok oflamıştım,daha fazla düşünmek istemiyordum. Sadece uyumak ve yarın işe gitmem gerektiğini bilmek bana yeterdi. Sadece bu olmak zorundaydım.

O korkaktı bense ondan korkak...



34+35 • Rosékook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin