Chanyeol'un bana attığı mesaj üzerinden bir hafta geçmişti ve okullar yaz tatiline girmişti finallerimse iyiydi.
Bu arada bu bir haftada Chanyeol asla rahat durmamış ve bana mesajlar atıp asılmaya devam etmişti ve tabiki Jungkook'a söylemek zorunda kalmıştım.
O ise çözümü Chanyeol'u dövmekte bulmuştu. Cidden! Hatta sırf okuldan ceza almamak için çocuğa liseli ergenler gibi çıkışta görüşürüz imaları yapmıştı. Neyseki akıllı arkadaşımız Taehyung var derken o salakta Jungkook'a uymuştu ve ikisi beraber çocuğu dövdüler!
Hayır,Chanyeol'un bana yaptığı şeyler doğru değil farkındayım ama onların şiddetle çözmeye çalışması ne kadar doğru? Bu konuda Jungkook'a attığım tripler bana yaptığı kimchi ile son bulmuştu çünkü beni nerden vuracağını iyi biliyordu.
Şimdi ise ben, Jennie, Taehyung ve Jungkook beraber tatile gitmeden önce bir gece kulübüne gelmiş eğleniyorduk.
Taehyung ve Jungkook oturmaya karar vermişlerdi bense Jennie ile dans etmek istemiştim.
"Wifey,bu dansı bana lütfedin ve şurada oturan iki erkeğe neler kaybettiğini gösterelim."
Jennie ise sinsice gülümsedi ve yanıma geldi. Taehyung ve Jennie sevgili olmuşlardı. Taehyung onunla konuşmuş ve sohbet ettiklerinde ne kadar çok ortak yönleri olduğunu farketmişlerdi.
Çalan müzik gayet eğlenceli ve insanı seksi hissettirecek cinstendi. Ellerimi Jennie'nin omzuna koydum ve kalçamı salladım.
Jennie arkasını dönüp bana yaslandı ve beraber sağa sola doğru hareket ettik. Tamam şuan fazla lezbiyen havası veriyoruz ama bu çok eğlenceli.
Jennie'yi tekrar kendime döndürdüm ve belinden tuttum o da ellerini omuzlarına koydu ve birbirimize gülüp yine sağa sola hareket ettik.
Şarkı bittiğinde nefes nefese Jungkook'ların yanına döndük. İkisi de kaşları çatılmış bize bakıyordu.
Onlara sorarcasına kafamı salladım ve Jungkook'un yanına oturup masadaki sudan aldım.
"Rosie,beni Jennie ile aldatmıyorsun değil mi?"diye sorunca kahkaha attım ve yanağını öptüm.
"Ben ciddiyim Rosé. Bana bile böyle danslar yapmıyorsun."dedi bana yaklaşıp kulağıma fısıldayarak.
Ona döndüm ve dudaklarını öptüm,alnını alnıma yasladım ve bir nefes verdim.
"Sana da yapmamı ister misin Kookie?"diye fısıldayarak sordum. Önce yutkundu sonra dudaklarıma baktı.
"Bence bunu evimizde yapmalıyız."dedi dudağına küçük bir öpücük bıraktı ve hemen ayağa kalktı.
"Taehyung,Jennie biz gidiyoruz yarın sabah yola çıkmadan görüşürüz."derken elimi tutmuş çıkışa yürüyordu.
Onun bu haline güldüm ve onun hızına ayak uydurdum. Sanırım Jungkook cidden zorlu anlar yaşıyordu.
🍯🍯
Ertesi sabah yola çıktığımızda aklımda okul kapanmadan önce YG'nin yurtdışındaki şirketine yaptığım başvuru vardı.
Bir idol daha doğrusu bir sanatçı olmak istiyordum ama hala bir haber alamamıştım.
Geldiğimiz yazlık evi tam denizin karşısındaydı ve bize çok güzel bir manzara sunuyordu.
Eşyalarımızı yerleştirmeye başlamıştık. Jennie daha Taehyung ile yeni sevgili olduğundan benimle kalmak istemişti ama Jungkook beni bırakmayınca mecbur Tae ile kalıcaktı.
Dalgın bir şekilde kıyafetlerimi dürerken omzuma konulan el ile irkildim ve arkama baktım.
"Neyin var senin güzelim?"Jungkook'un sorusu ile dudaklarımı büzdüm.
"Şu YG'nin şirketinden hala bir haber çıkmadı onu düşünüyordum."
Jungkook sırtımı sıvazladı ve kollarını karnına dolayı çenesini omzuma koydu.
"Hemen moralini bozma,ben eminim çok yakında geri dönüş yaparlar seni kaçıracaklarını sanmıyorum."
Ona gülümsedim ve karnımdaki kollarını sıktım kafamı ona çevirdim ve dudaklarını öptüm.
"Her zaman yanımda olduğun için teşekkür ederim sevgilim."bana gülümsedi ve o da dudaklarımı öptü.
O sırada telefonuma gelen bildirim ile öpüşmeyi bıraktık. Arka cebimden telefonu aldım.
Gelen mesaj ile gözlerim büyüdü ve bir ağzımdan bir çığlık koptu.
"Jungkook! Jungkook! Kabul edilmişim! YG beni kabul etmiş! Amerika'ya gidiyorum!"diye sevinçle konuştuğumda bana gülen gözlerle bakan Jungkook'a döndüm.
Koşarak ona sarıldım bacaklarımı beline doladım o da hemen beni tuttu ve etrafında döndürdü. Bir yandan da saçlarımı öpüyordu.
"Sana demiştim kabul edileceksin diye."konuştuğunda ellerim ile başını tuttum ve kısa kısa öpücükler bıraktım dudaklarına.
"Teşekkür ederim herşeyim."dedim ve daha sıkı sarıldım.
"Ben teşekkür ederim ailem."
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Anlık kararla kurguyu bitirdim. Biliyorum çok kısa oldu ama aklıma bir şeyler gelmiyordu ve yazamıyordum.Aile konusunu ise açmamaya karar verdim çünkü hayatları bir düzendeyken gereksiz drama sokmak istemedim.
Ayrıca 1K okunma ile bu kurguyu bitirmekte çok hoş oldu umarım daha fazla okunur kurgu şimdilik hoşçakalın 💋💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
34+35 • Rosékook
Fanfictionyazarken bu kadar cringe olacağını düşünmemiştim ama okumak istersiniz diye ve anı olarak kalsın diye kaldırmıyorum kitabı jkkjguk: Hey! Ariana'nın 34+35 şarkısını biliyor musun? Eğer bilmiyorsan uygulamalı öğretmek isterim :) Rosiespark: Sana uygu...