0.4

1.1K 107 186
                                    

Jkkjgukk:hey!

Rosiespark:hey.

Jkkjgukk: dün için özür dilerim sınırı biraz aştım galiba cidden kusura bakma.

Rosiespark:özür dileme seni o kadar sıkmamalıydım.

Jkkjgukk: Roseanne?

Rosiespark:efendim

Jkkjgukk:senden sadece benimle konuşmanı istiyorum, gerçekten hiçbir beklentim yok sadece sohbet etsek beni engellemesen olmaz mı?

Rosiespark:aslında dün seninle konuştuktan sonra biraz fikrim değişti biliyor musun?

Jkkjgukk:nasıl bir değişme bu?

Rosiespark:sana bir şans vermek istiyorum bu zamana kadar hiçbir zaman bir erkekle ilişkim olmadı daha doğrusu ilişki hakkında hiçbir şey bilmiyorum

Rosiespark: istediğim tek şey beni rahatlatacak ve yanımda olacak biri bu zamana kadar sürekli kardeşim gibi gördüğüm Jungkook dışında kimseye yaslanmadım ve sen eğer benimle olmayı gerçekten istiyorsan bunları bilmen gerek?

Jkkjgukk: Jungkook mu?

Rosiespark: cidden o kadar şey yazdım ve bunu mu çıkardın? Ayrıca diyelim eğer aramızda bir şey oldu beni asla Jungkook'tan kıskanamazsın o benim kardeşim.

Jkkjgukk: Jungkook'u kardeşin gibi mi görüyorsun yani? Hiç farklı bir şey hissetmedin mi ona karşı?

Rosiespark:tabiki de hayır biz beraber büyüdük saçmalama,tekrar söylüyorum o benim kardeşim.

Jkkjgukk:ne var biliyor musun? Unut gitsin konuşmayalım.

Jkkjgukk çevrimdışı

Ne? Bir anda ne olmuştu böyle? Cidden akıllısı beni bulmaz delisi peşimden ayrılmaz.

Daha fazla kafa yormayarak kalktım,şans vermiştim ve olmamıştı bir anda ne oldu onu da anlamamıştım zaten.

İşten yeni çıkmıştım ve durağa doğru ilerliyordum, Jungkook'la orada buluşucaktık. Yarın zaten pazardı yani evdeydim.

"Dondum Rosie nerde kaldın?"Jungkook söylenince gözlerimi devirdim.

"Abartma Jungkook sen yazın da kışın da üşüyorsun."diyerek karşılık verdim ben de.

Bana bir şey demeden yürümeye başlamıştı,ona yetiştim ve kokuna girdim ve girdiğim gibi kolunu çekti.

Ne oluyordu şimdi? Önce anonim sonra Jungkook herkesin tavır alası tutmuştu. Bir şey demedim eve varınca o direkt odasına gitti ama bugün beraber yemek yiyecektik?

Derin bir nefes aldım, Jungkook zaten şu son zamanlarda bir değişmişti ve artık bunu bana da yansıtıyordu.

Üzerimi değiştirdim ve mutfağa geçtim ikimiz için bir şeyler hazırlayıp moralini yükseltecektim.

Jungkook genelde seçim yapmaz herşeyi yerdi ben öyle değildim belki de bu yüzden yemekleri sürekli o yapıyordu ikimizin de sevdiği şeyler..

Ttebbokki yapmaya karar vermiştim ben fazla sevmiyordum ama Jungkook seviyordu bir kere Jennie ile sohbet ederken ortaya söylemişti.

Herşeyi hazırladıktan sonra ttebbokki'yi tepsiye koydum ve Jungkook'un odasına doğru adımladım.

Kapıyı çaldığımda ses gelmemişti ben de direkt içeriye daldım dalmaz olaydım... Jungkook'un altında sadece havlu vardı!

"Roseanne?"

Tamam onu daha önce üstsüz gördüm ama bu kadarı fazla! Hemen geri çıktım ve elimdeki tepsiyi salonun ortasında duran sehbaya koydum.

Ben soğuk terler dökerken Jungkook üstünü giyinmiş halde yanıma geldi.

"Neden öyle birden kaçtın Roseanne?"

"Hiç... Aklıma bir şey geldi de ondan geri çıktım,aç mısın? Bize ttebbokki yaptım sen seversin."

Jungkook yanıma gelip oturdu ve bana bakmaya başladı... Lütfen şunu kessin gittikçe kötü hissediyordum.

"Sen iyi misin? Yüzün kıpkırmızı olmuş."dediğinde dudaklarımı ısırdım.

"İyiyim iyi, ocağın başında durunca terledim."diyerek ona çubuklardan uzattım.

"Roseanne sen ttebbokki sevmezsin nerden çıktı bu?"

Doğru sevmezdim ama Jungkook neden üç seferdir bana Roseanne diyor? Rosie'ye ne oldu?

"Sen bunu yedikten sonra biraz konuşalım mı Jungkook?"dedim. Neden bilmiyorum ama eve geldiğimizden beri rahat hissetmiyordum.

"Peki."dedi fazla sorgulamadan,cidden bu çocuğun nesi vardı? Neden bu kadar soğuk davranıyordu?

Jungkook hızlıca yemeğini bitirmişti,tabakları geri tepsiye yerleştiriyordu.

Tepsiyi kaldırmak için uzandım o sırada o da aynısını yapmıştı. Ellerimiz birbirine değince hemen çektim. Cidden neden böyle hissediyordum normalde olmazdı.

"Sen... Sen otur ben toplarım."diyip elimle tepsiyi alıp hızlıca kalktım ve mutfağa kılar adımlarla ilerledim.

Tabakları yıkamayı bitirirken Jungkook yanıma gelip yardım etmek istediğini söylemişti. Elinde olsa evdeki tüm işleri bana yaptıracak olan Jungkook?

"Hiçbir şey kalmadı hadi içeri gidelim."diyip ona doğru döndüm ama bu kadar yakınımda olmadını beklemiyordum.

Elim ayağıma dolaştı ve takılıp Jungkook'un üzerine düştüm. Gözlerimi kapatmış bunun olmamasını diliyordum.

Yavaşça gözlerimi açtım, Jungkook bana bakıyordu. Neden bu kadar yakındık? Dudaklarımı ısırdım keşke yapmasaydım!

Jungkook'un gözleri direkt dudaklarıma kaydı ve ağzından çıkan sözle gözlerim büyüdü.

"Çok güzelsin..."







Selamlar :) ilk yazdığım kurgu hatalar affola umarım seversiniz.

Bu arada son sahnelerde olan klişeler için özür dilerim sjsbdbfks

Diğer bölümde görüşürüz 👋

34+35 • Rosékook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin