0.6

979 93 66
                                    


"Öyle işte ne yapacağımı bilmiyorum kafam o kadar karman çorman ki"diyerek Jennie'ye dün olanları anlatıyordum.

"Rosie beni iyice dinle tamam mı?"dedi ve ellerimi kendine çekti ve sıkıca tuttu.

"Jungkook nasıl birisi bana söyle bunlar olmadan önce Jungkook'u nasıl görüyordun bana anlat."

Derin bir nefes aldım ve düşünmeye başladım, Jungkook'la yaşadığımız herşeyi...

"O benim dayanağım... Biz çok şey yaşadık ve o her zaman vardı iyi günde de kötü günde de, herşeyden önce bana ailem oldu. Yeri geldi annem,babam ya en yakın arkadaşım... Herşeyi beraber yaptık ve yapmaya devam edeceğiz,o benim bağımlılığım onu bırakamam ki?"

Sulu gözlerimle Jennie'ye bakıyordum. Ben Jungkook'a çok değer veriyordum kendimden bile çok...

"Jungkook'u her zaman ailen olarak görmüşsün ona hiçbir zaman erkek gözüyle baktın mı?"

Düşündüm Jungkook'u yaptığı yakınlaşmalar dahi hiçbir zaman yanlış anlamamıştım zaten genellikle sürekli sarılıp yanağından öptüğüm birisiydi o ise sadece karşı çıkmazdı.

Ta ki iki üç hafta öncesine kadar. Jungkook sanki bir anda aramızda görünmez bir duvar örmüştü ve ben onu ona her sarıldığımda ya da öptüğümde hissediyordum.

Asansör olayından sonra Jungkook bana sarılınca bunun geçtiğini düşünmüştüm sonrasında ise bunlar olmuştu.

"Rosie? Dünyadan Rosie'ye!"diye parmaklarını önümde şıklatan Jennie'ye baktım hemen.

"Ben bilmiyorum Jennie... O benden...benden hoşlandığından beri sanırım farklı davranıyordu benim yaptığım şeyleri bir umut olarak görmemeye çalışıyordu sanırım."

"Rosie hala Jungkook'tan bahsediyorsun ben sana senin kalbinden geçenleri soruyorum,sen ne hissediyorsun?"

"Jennie bak bunu düşünmem bile yanl-"

"Saçmalamayı kes Rosé gören sizi öz kardeş zanneder kabul etsen de etmesen de Jungkook senin kardeşin değil!"

Jennie'nin bana sinirlinmesiyle kaşlarım çatıldı. Ben ona hiç Jungkook'u kardeş gibi gördüğümü söylemiştim,bunu kimseye söylememiştim...anonim dışında!

Salak değildim anlamıştım zaten kardeşim kelimesinden sonra anonim yani Jungkook benimle konuşmamıştı.

"Demek öyle anonimin en yakın arkadaşı?"diye tek kaşımı kaldırarak konuştuğumda Jennie'nin ağzı hafifçe aralanmıştı.

"Anlamayacağımı mı sandınız? Jungkook'u ara ve hemen buraya gelmesini söyle!"dedim ve Jungkook dememle ağzı tamamen ayrılmıştı sinek kaçacak mübarek (!)

"Bakma öyle bana Jennie, Jungkook'u ara sen."dememle kendine geldi ve eline telefonu aldı ve hemen kulağına götürdü,bir kaç çalıştan sonra telefon açıldı.

"Ne yapıyorsan bırak ve hemen ortak alandaki parka gel çabuk!"dedi ve direkt telefonu kapattı.

Kafasını öne eğmiş elleri ile oynuyordu,yap yap sonra suçluluk duy Jennie. Onun ifadesini sonra alacaktım.

Aradan bir kaç dakika geçmişti ve ben bize doğru koşarak gelen Jungkook'u gördüm. Beni hala farketmemişti.

Yanımıza gelince soluk soluğa bana ve Jennie'ye bakmaya başladı daha doğrusu Jennie'ye çünkü sanırım aramızdaki şeyleri Jennie'ye anlatmış ve bizi bir araya getirmesine şaşırmıştı.

Jennie kafasını sağa sola sallayarak Jungkook'a üzücü haberi veriyordu,o ise bana bakmadan omuzları düştü ve arkasını dönüp yürümeye başladı.

"Jeon Jungkook olduğun yerde kal."dedim otoriter sesimle ve yanına adımladım,önüne geçip ona döndüm.

Gözleri benim dışında her yerdeydi,elimi çenesine uzattım ve tutup bana bakmasını sağladım.

"Şimdi seninle eve gidiyoruz ve sen herşeyi en küçük detayına kadar bana anlatıyorsun."dedim itiraz kabul etmezcesine.

O ise sadece kafasını sallamıştı,arkamızda kalan Jennie'ye döndüm ve işaret parmağımı sallayarak 'seninle sonra görüşeceğiz' dedim,o ise bana öpücük atıyordu.

Evimiz zaten üniversiteye yakındı 5-10 dakika içerisinde gelmiştik. Jungkook ayakkabılarını çıkartırken ben de çantamı asıyordum.

"İçeriye geç ve beni bekle."dedim Jungkook'a bakmadan konuşurken,ses çıkarmamıştı.

Hemen mutfağa geçtim ve ikimize bitki çayı yaptım,onları tepsiye yerleştirdim ve salona geçtim.

Kupalardan birini Jungkook'a verdim ve ben de yanındaki tekli koltuğa oturup çayından bir yudum aldım.

"Başla bakalım Jeon Jungkook."







.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Evet bu bölüm biraz kısa oldu diğer bölümde herşeyi öğreneceğiz.

Bakalım Roseanne'ın tepksi nasıl olucak?

Ayrıca yarı texting olduğunu belirtmiştim lütfen kızmayın texting'in bu kadar az olmasına.

Diğer bölümde görüşürüz aşklarım mwahh 💋💋

34+35 • Rosékook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin