"Teşekkürler..."ne? Ne diyordum ben!
Hızla ayağa kalktım ve odama koştum. Kalbim hızlı hızlı atıyordu.
Yatağımda oturmuş ne yapacağımı düşünürken telefondan gelen bildirim sesi ile düşüncülerimden kurtuldum.
Jkkjgukk:sen çok tehlikeli bir kadınsın Roseanne.
Rosiespark:Ne?
Jkkjgukk:boşver.
Jkkjgukk: ne yapıyorsun?
Rosiespark:hani benimle konuşmuyordun ne oldu?
Jkkjgukk:o sinirle olmuştu,yoksa tabiki seninle konuşmayı bırakmam.
Rosiespark: yok öyle bir şey!
Jkkjgukk adlı kullanıcı engellendiElimi hızlıca saçlarıma geçirdim ve ofladım. O kadar saçma hissediyordum ki...
Biraz sonra kapım tıklatıldı,gerginlikle ofladım ve gelmesini söyledim. Jungkook hemen yatağa yanıma oturmuştu.
"Roseanne?"diye seslenince gerginlikle ona baktım ve sorarca kafamı salladım.
"Bazı şeylerin farkındasındır,ben de çok garip hissediyorum tıpkı senin gibi ama be-"
"Jungkook bak cidden her şeyi unutalım tamam mı?"
"Hayır Roseanne konuşmamız gerek."
"Peki."diyip derin bir nefes aldım. Ne olacaksa olsundu artık.
"Bak, farkettin mi bilmiyorum son zamanlarda biraz garibim. Bunun nedenini ilk başta ben de anlamadım ya da kabullenemedim bilm-"
"Jungkook lütfen devam etme."
"Hayır dedim Roseanne eğer şimdi bir şey yapmazsam bir daha hiç yapamam"
Derin bir nefes aldım ve devam etmesini söyledim.
"Neyse işte kabullenemedim sanırım. Benim sana karşı bir ilgim var, biliyorum sen bunca zaman bana asla o gözle bakmadın inan ki ben de bir kaç ay öncesine kadar ben de senin gibiydim... Ama şimdi her şey çok farklı, biliyorum sana asla bunu yapmamalıyım ama eğer yapmazsam çıldıracağım"
Ellerimi tuttu ve gözlerimin içine baktı sanki benden umut ediyormuşçasına bir bakıştı bu.
"Roseanne... Ben seni seviyorum,hemen bana cevap verme ya da hemen reddetme lütfen sadece birazcık düşün bunca senelik hatrım için birazcık düşün olur mu?"
"Jungkook... Cidden ne diyeceğimi bile bilm-"
Sözlerimi kesen şey onun bana hızlıca sarılması oldu, titriyordu...
"Roseanne. Lütfen sadece biraz düşün seni kaybetmek istemiyorum ben..."
Jungkook ağlıyordu! Kollarımı hemen ona sardım,elim yavaşça saçlarına çıktı bir yandan sırtını sıvazlayıp bir yandan saçlarını seviyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
34+35 • Rosékook
Fanfictionyazarken bu kadar cringe olacağını düşünmemiştim ama okumak istersiniz diye ve anı olarak kalsın diye kaldırmıyorum kitabı jkkjguk: Hey! Ariana'nın 34+35 şarkısını biliyor musun? Eğer bilmiyorsan uygulamalı öğretmek isterim :) Rosiespark: Sana uygu...