BİZ BUNU HAKETTİK ( FİNAL )

179 2 0
                                    

Bazen ne diyeceğinizi bilemezsiniz , ne konuşacağınızı , nasıl hissedeceğinizi anlayamazsınız . O an hissettiğim şey tam olarak buydu . Gözlerimi yeni açmıştım ve anında Haticenin durumunu sormuştum . Neyse ki o iyiydi kurşun kolunu sıyırmış sadece . Nedense Haticeyi hep küçük kız kardeşim gibi görmüştüm. Ona bir zarar gelmesi kız kardeşime zarar gelmesi kadar üzerdi beni . Şimdi biraz daha iyi olmama rağmen Yavuz ' un   " Hatice vurulmuş " demesi gitmiyordu aklımdan . O an şok olmuştum ve çok korkmuştum . İyi olduğunu duymak güzeldi . Düşüncelerimden bir ses kopardı beni . Bu Deryaydı . Evet Savcı Derya Dumansız ...
" Merhaba Bahar . Rahatsız etmiyorum değil mi ? Umarım iyisindir . "  İyi gibiydim aslında . Onun sesini duyana kadar .
" Teşekkürler Derya. Evet seni dinliyorum . Buraya geliş sebebin ne ? "
" Buraya geliş sebebim sadece iyi bir niyetle sana geçmiş olsun dileklerimi iletmek . Biliyorum , pek iyi anlaşamayız veya arkadaş da olamayız ama bu iki düşman olmamızı da gerektirmiyor diye düşünüyorum . Evet , sen beni gönderdin ve bunu sırf intikam için yaptın ama galiba seni anlıyorum . Kalbinin kötü olmadığını tahmin etmek o kadar da zor değil . Sen iyi bir insansın . Zaten öyle olmasaydın Yavuz seni bu kadar  sevmezdi . Sadece Yavuz da değil ,herkes seni o kadar çok seviyor ki bende böyle sevilmek isterdim . " Ve sonra durdu , gözünden bir damla yaş düştü . Bunları söylemek onun için zor olmalıydı . Onu asla sevemezdim belki ama bu söyledikleri karşısında ona soğuk bir cevap da veremezdim . Bu saygısızlık olurdu . Söz konusu Derya olduğunda bile saygısızlık etmek istemezdim .
" Gerçekten teşekkürler Derya . Buraya iyi bir niyetle geldiğine sevindim . Umarım bir gün çok mutlu olursun . "
" Benim mutlu olabileceğim bir son var mı sence ? Ben hayatım boyunca kendimi asla mutlu hissetmedim . Ta ki Yavuzla tanışana kadar . O bana kendimi mutlu hissettiriyordu ama artık bunlar önemsiz . Ben hâlâ onun yanında mutlu hissedebilirim ama o bir tek senin yanında gerçekten mutlu Bahar . Birbirinizden ayrılmayın hiçbir zaman . Ben hakediyor muyum bilmiyorum ama siz mutlu bir sonu hakediyorsunuz . "
Hissediyordum bu Derya ile olan son konuşmamızdı . Onun bizimle olan hikayesi buraya kadardı . Bu konuştuğumuz son cümlelerdi .
" Her insan mutlu bir sonu hakeder Derya . Bir yerlerde seninde bir mutlu sonun var . Sadece bu hikayede değil inan bana . Kendi hikayeni bulduğunda mutlu sonunu da bulacaksın . "
Gözleri artık bir tık olsa da gülüyordu .
" Ben buralardan gidiyorum bugün . Yavuza veda ettim az önce . Seni de bir görmek istedim . Tüm bu güzel cümleler için teşekkürler Bahar . Şimdi gidiyorum ve içimden bir ses kendi hikayemi gittiğim yerde bulacağımı söylüyor . Umarım kendi hikayemi ve mutlu sonumu bulurum ve umarım siz de bu size ait hikayede hep mutlu olursunuz . "
" Umarım öyle olur Derya . Hoşçakal ."
Ve derya gitmişti aniden girdiği hayatımızdan aniden çıkmıştı .
          
                          ***
                  3 ay sonra

Hastaneden çıkalı tam üç ay olmuştu . O zaman içerisinde Yavuz ile yaşamak ve ona yeniden alışmak istediğimi çok iyi anlamıştım .Bir komedi filmi açmıştık ve kahkahalarımız etrafa saçılıyordu.  Herşey eskisi gibiydi . Sanki yeniden aynı mutluluğa ulaşmıştım . Gerçekten uzun zaman sonra Yavuzla film izlerken öyle mutluydum ki . 
" Bahar canım neye daldın öyle ? Bir sorun mu var yoksa ? "
" Hayır Yavuz . Hiçbir sorun yok . O kadar alışmışım ki sorunlu hayatıma . Hayatımda sorun olmayınca bir garip hissettim . "
" O zaman bu çok uzun sürmeyecek . Sen hiç merak etme bu hayatta sorun tükenmez "
" Haklısın . En azından artık sorunları birlikte aşacağımızı biliyoruz . Bu insana o kadar iyi hissettiriyor ki . "
Bir süre konuşmadık ve filmi izlemeye devam ettik . Onunla film izlemeyi çok özlemiştim. Gerçi onunla yaptığım her şeyi çok özlemiştim .
" Biliyor musun Bahar ? Sanki seninle aynı anları yeniden yaşıyormuş gibi hissediyorum . "
" Evet ben de bunu söyleyecektim . Yeniden bir arada ve mutlu olmayı ,seninle olmayı çok özlemişim. "
" YENİDEN YAVBAH diyorsun yani . "
" Evet YENİDEN YAVBAH diyorum . "
" Şu an o kadar mutluyum ki Bahar . "
" Bende Yavuz . Başımızdan zorlayıcı birçok olay geçti ama sevgimiz hiç bitmedi .Biz bu mutluluğu hak ettik . "
Evet biz bu mutlulugu hak etmiştik ama unutmayın herkes mutluluğu hak eder . Evet biz mutluluğu haketmiştik . Siz ne yaşadınız bilmiyorum ama siz de mutluluğu hakettiniz. Her ne yaşamış olursanız olun .
Şu anda zamanı durdurmak isterdim. Benim mutluluğu yeniden tattığım anda ... Her zaman yeniden başlanabilir . Yaralar kapatılır sevgiyle . Önemli olan o sevgiyi bulabilmek . Ve tam şu an gerçek sevgiyi bulduğumu hissediyorum . Galiba hayatımı anlattığım bir hikaye yazsaydım finali bu an olurdu . Bu güzel an , yeniden gerçek anlamda yaşamaya başladığım an ...

                          SON

Ve hikayemizin sonuna geldik . Uzun zamandır yazmadığım için hikayeden biraz koptuğum kaçınılmaz bir gerçek . Yine de bu hikayemizin son satırlarında bunları söylemek yerine daha güzel şeylerden bahsetmek istiyorum .
Örneğin Bahar , Yavuz ve diğer sevgili karakterler ... Hepsinin yeri çok ayrı bende . Yazarken izledim de ben bu hikayeyi . Sanki önce izliyordum eskiden izlediğimiz gibi , sonra yazıyordum buraya . Umarım siz de böyle hissetmişsinizdir , umarım karakterlerin duygularını istediğim şekilde size aktarabilmişimdir. Vakit ayırıp okuduğunuz için her birinize tek tek teşekkür ederim. Başka hikayelerde görüşmek dileğiyle , hoşçakalın 💖 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 01, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YENİDEN YAVBAH ( TAMAMLANDI ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin