MEKANIN SAHİBİ GERİ GELDİ 💜

610 17 2
                                    

Yavuz : Evet gerçekten de benzedi BAHARA
Derya : Ben kendisini tanımadım ama eğer tanısaydım çok iyi arkadaş olabilirdik .
Yavuz : 😂 Bilmem . Siz iki inatçı keçi nasıl arkadaş olurdu .
Derya : Ben ve inatçı olmak ? İstersen Nazlılara sor .
Nazlı : Birazcık doğru olabilir .

Herkes bu cevaba güldü . Artık herkes evlerine dağılacaktı .önce Derya ve Yavuz gitmek için izin istedi . Sonra Feyzullah vee su . mücahit ve Melisa biraz daha oturacaktı.
DERYA VE YAVUZ EVDE
Yavuz çok yorulmuştu hemen uyumaya gitti. Derya ise bir fincan kahve içmeden uyumazdı . İnsanlar kahve uyku açar dese de Derya , kahvenin daha çok uyku getirdiğine inanıyordu . Kahve için bardağına biraz sıcak su ve Nescafe 2 si bir arada döktü . Kahvenin acımsı bir tadı vardı . Derya bilgisayarını çıkartıp birşeyler araştırmaya başladı . Birden bir e- posta geldi . Hemen üzerine tıklayıp açtı .
E- posta
Gönderen : Deryanın yeni belası
Konu : ( boş )

Selam Derya ! Nasılsın ?? Bence çağırdığım yere gelmelisin ADRESİ ................................. YERİ Yoksa kocan ölür . Çok fazla birşey söylemiyorum . Bence bu senin için yeterli olur .
BK
Derya şaşkındı. BK kim olabilirdi ki ? Hiç öyle birini tanımamıştı . Derya korktu . Yavuzun ölmesinden , hayatının kararmasından ve tabiki BK Den .
Derya o adrese gidecekti . Ve BK ile yüzleşecekti .
Hazırlanıp evden çıktı . BK nin verdiği adrese gitti . Karşısında gördüğü kişiyi resimlerinden tanıyordu . YAVUZLA OLAN RESİMLERİNDEN . Derya BK dedi . " BK sensin BK BAHAR KARASU
BAHARDAN
" KUTLU ,BAHAR KUTLU " dedim . Çünkü artık KARASU olan oydu . Bense sadece eskisi gibi KUTLUYDUM .
" Yani sayende . Sayende KARASU değilim . Bak Derya ! Benim seninle hiçbir derdim yok ! Benim tek derdim YAVUZ ! Onun zarar görmesi , onun benim yaşadığım unutulmaz acısını yaşaması . Ben bu yüzden kocamdan boşandım (Rüzgar) . Yavuzu terk edeceksin DERYA . Eğer etmessen hiç korkmam bitiririm seni . Mesleğin elinden gider . O topuklu ayakkabıyla yaptığın operasyonlar . Yada suçluya sırf akraban diye yardım etmen ??? Hepsinin kaydı bende . Şimdi bi karar ver ! Çok sevdiğin kocan yavuz mu , yoksa mesleğin mi ? Hangisinden vazgeçeceksin DERYA ?

  oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum . Sizce Derya hangisini seçecek Yavuzu mu Mesleğini mi ?

                         SAATLER ÖNCE
Eve girdiğimde karşımda Rüzgar duruyordu . Bana sürpriz yapmak istemiş .
Rüzgar : Sürpriz ! Hoşgeldin canım .
İçeride mumlar yanıyordu . Süsler harika bir şekilde dizayn edilmişti .
Ama Bahar boşanacaklarini söylediğinde Rüzgar sadece tebessüm etti . " BİLİYORDUM BUGÜN BİRŞEYLER OLACAĞINI BİLİYORDUM . gerçi sen hep o adama aşıktın . Değil mi ? Tamam boşanalım .  Daha fazla yapmacık olmaya gerek yok . Sevmiyorsun beni , baştan beri biliyordum . Üzgünüm ! Hoşçakal
Bahar birşey diyemeden Rüzgar gitti . Bahar da ilk uçakla Türkiye'ye gitti . Artık intikam vaktiydi . ARTIK DÖNMELİYDİ . Deryanın karşısına çıkıp " MEKANIN SAHİBİ GERİ GELDİ " demeleydi .
Bölüm sonu
Desteklerinizi bekliyorummmm



YENİDEN YAVBAH ( TAMAMLANDI ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin