BAHAR'IN TELEFONU
BAHAR'IN SESİ AMA
AÇAN ASLIHAN ......
Derya ' dan
Bahar ' ın dediklerini saatlerce düşündüm ve bir karar verdim . Ben mesleğim olmadan yaşayamam . Yavuzsuz , onsuz yaşamayı hiçbir zaman düşünmedim . Aklıma gelmedi bile . Şimdi , şimdi hayatımda en sevdiğim iki şeyden birini seçmem gerekiyor . Bana numarasını veren Bahar ' ı aradım .
" yaptın mı seçimini ? " bu ses onundu , BAHARIN
" Allah seni kahretsin , pislik " ağlıyordum .
" Hadi bunlar boş laflar . Sonucu alalım . Mesleğin mi Yavuz mu SAVCI HANIM ?
" Sen dünyanın en pislik insanısın . Asla sana benzemedim , asla ! Ben MESLEĞİM olmadan yaşayamam biliyorsun bunu Şe***siz . Bu yüzden yapıyorsun "
" Bu mesleğini seçtiğin anlamına geliyor . Yarın ilk uçakla İZMİR ' E gidiyorsun . Mesleğine orada devam ediyorsun .
.............................. kapattım . Yarın gidiyordum en çok olmak istediğim yerden , sanki kendimden gidiyordum . Hoscakal ben , Hoscakal beni ben yapan HERŞEY. Hoşçakal sevdiğim ADAM.
BAHARDAN
Gariptir ki DERYAYA acıyordum .
Anlıyordum onu ... Ama intikam ... intikam almak için herşeyi cigneyebilirim . Noldu bana ?? Ne ara bu kadar intikam isteyen bir insana dönüştüm . Ben bu değilim . Ben kin tutan bir insan değilim . Hani klişe bir laf vardır ya " herşeyi sevdiğimden yapıyorum " diye . İşte hiç inanmadığım o laf ... bugün benim durumumu yansıtıyor . Sevmesem Allah beni kahretse de sevmesem . Mutsuzum , hiçbir şeyden keyif almıyorum . Tek istediğim şey intikam ve bu içimi , kalbimi karartıyor . En korktuğum şeylerden biriydi kalbimin kararması ama kararıyor . İntikam her insanın kalbini karartmaya yetiyor .
Düşüncelerimden kurtulup otel odama baktım . Bomboş , ıssız otel odama ...
Derya gidecekti . Yavuz benim yaşadıklarımı yaşayacaktı ve mesele kapanacaktı . Sonra karşısına çıkıp " " "Noldu ? Terk edilmissin beni o hastane odasında terk ettiğin gibi . Mezarıma bir kez olsun gelmediğin gibi . Beni bir kez olsun anmadığın gibi ... " diyecektim . Sonra Derya geri donecekti tabii eğer isterse . Çünkü " SEVENLERİ " ( Ne kadar itici olsalar da gözlerine bakınca birbirlerini sevdiklerini görebiliyorum . ) uzun süreli olarak ayıramazdım . Bu kadar da kararmamıştı kalbim . Aklıma gelmedi bile Yavuz " un ondan vazgeçeceği . Böyle bir ihtimal vermiyordum . Sadece 6 ay ayrı kalacaklar . Sonra ne halleri varsa görecekler . Bende burdan defolup Yavuz ' a duyduğum intikam ve sevgi hisleriyle baska bir ülkeye gidecektim . Doğru olan buydu .
Yavuzdan
Sabah uyandım . Derya yoktu . Nerede diye merak ettim . Evin içinde dolanmaya başladım. Her odaya girdim . Yoktu ...
Belki bana kahvaltı hazırlamak istedi ve evde birşeyler eksikti , marketten alıp dönecekti .... düşüncesiyle telefonuma uzandım . Derya ' yı aramak için ... SEVDİĞİM KADIN diye kaydettiğim Derya ' yı aradım . Derya açmadı . Sonra kaydettiğim bir numara daha gördüm .
GÜZEL GÖZLÜM .................
Bu numara kime aitti ? Ben kimseyi böyle kaydetmem diye düşündüm . Ve kim olduğunu öğrenmek için kaydettiğim kişiyi aradım .
Ve aradığım kişi daha açmadan kim olduğunu hatırladım . Bahar .. Bahardan başkasını böyle kaydetmezdim . İçimi hüzün kapladı . Acmayacağını biliyordum çünkü artık öyle bir insan yaşamıyordu . Artık dünyada GÜLÜNCE KISILAN GÖZLÜ BAHAR ' IM yaşamıyordu .
- Alo
- BAHAR ??!!
- Siz kimsiniz beyefendi . Ben Aslıhan . BAHAR kim kapatmam gerek , hoşçakal
-Durun .. Lütfen
BAHARDAN
Yavuz beni aramıştı ve ben numarasını sildiğinim için onu tanıyamamıştım . Agah Babamın yeni aldığı hattı kullanıyordum ama bir problem çıktığı için telefonuma eski hattımı takmak zorunda kalmıştım . Neden aramıştı ?? Derya gitmiş miydi ? İntikam bitmiş miydi ?
Yavuzdan
Aslıhan ... Bahar ' ın sesi , Bahar'ın telefonu ama açan Aslıhan...
YAVUZ bunu düşünürken telefonu çaldı . Arayan Deryaydı .
-Alo Derya . Neredesin ? Kaç saattir seni arıyorum .
-Eve geliyorum . Konuşmamız lazım
-Derya ben çıkıyorum akşam konuşalım
-Yavuz hiçbir yere gitmiyorsun bekle kapının önüne geldim zatenYavuz telefonu kapattı . Ve Deryaya kapıyı açtı .
-Dinliyorum ...
-Yavuz bu nasıl söylenir bilmiyorum ... Yavuz ben ben
-Evet Derya , SEN ??
- Ben gidiyorum ,yavuz ben gidiyorum .
- Ne , nereye ???
- yavuz soru sorma ben boşanmak istiyorum şunu imzala ve soru sorma artık
- Derya , Vazgeçtin yani ,bitti herşey ?
- Vazgeçtim YAVUZ . Artık seni hayatımda İSTEMİYORUM .......
Yavuz belgeleri okumadan imzaladı ve Derya ' nın eşyalarını alıp gidişini izledi .. İçinden ağlıyordu , içinden ....
- HOŞÇAKAL YAVUZ
VE kapı kapanma sesi , terk edilmesi hissi , ortada YAVUZ .... İLK DEFA TERKEDİLMİŞ...
Yorum yapın Oy verin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİDEN YAVBAH ( TAMAMLANDI )
FanficSelam . Söz 4. Sezon u anlatan acılarla , sevinçlerle dolu bir hikaye . Okursanız çok sevinirim.