Bahar KAÇIRILIYOR

335 12 8
                                    

Bir süre sustum ne yapabilirdim ki ? Yavuz hep gizliden konuşuyor . Bazen ne dediğini anlamıyorum . Ama şimdi anladım . Hafif bir tebessüm ettim . Ve
" Onu şüpheleriyle baş başa bırakman iyi olmuş " deyip biraz daha fazla güldüm . Sonra Yavuz " sorma bir gün işten geldiğimde ona bir sürpriz yapıp yemek hazırladım ve o günün sabahında kavga etmiştik . Eve geldiğinde yemeği gördü . " Her şey harika , geliyorum " dedi . Sanki hiç kuş değilmişiz gibi . Ondan bu davranışı beklemezdim ama tepki vermedim . Telefonda Eylem ile konuşuyordu . Ona " Eylem biz Yavuzla tartıştık bu sabah . Şimdi de bana yemek hazırlamış . Ya Yavuz hiç böyle şeyler yapmaz . Acaba yemeğinin içinde bir şey mi var ? Acaba benden kurtulmak mi istiyor " demişti . O gün öyle sinirlenmistim ki onu " zehirli sandığı yemek " ile baş başa bıraktım .
Yavuz' un bu anlattığına sadece tebessüm edecek kadar kızgın değildim . Tahmin ettiğimden daha büyük bir kahkaha attım . " gülünce çok güzelsin " . What ?? Bu dediğine daha bi çok güldüm . Sonra " Deryayla evlendiginden beri güldüğünü düşünmüyorum . O yüzden fazla bir şey diyemeyeceğim ." Deyip daha büyük bir kahkaha attım . " Sana bir şey söyleyeyim mi ? " onaylarcasına başımı salladım . " Haklısın " . Haklıyım tabii ? İnsan gider başka birini sever , bizim şüpheci Derya ' yı değil . " Ne ara bosandınız ? " "Yıldırım boşanması olsaydı daha erken olurdu . Ama bana imzalattığı belgeler olduğu için çok kısa sürdü . Bu arada uzun zamandır böyle gülmedim . Sağol." İlk defa birini güldürdüm diye teşekkür aldım . Hem de Yavuz' dan .
" Bende iyi oldu . " dedim . Yavuz telefonundan saate baktı ve, " benim gitmem gerek sonra görüşürüz bu arada bir daha Rüzgar gelirse ara . Telefon numaram 0505******* " E git bi zahmet yoksa sana olan kızgınlığım tamamıyla geçecek . " Tamam . Benimki -" " Biliyorum aramıştım . "
Aradığını hatırladım ama o numaramı sorun olduğu için kullanmıştım . " onu pek sık kullanmıyorum asıl numaram 0505******* görüşürüz " dedim . Başını tamam anlamında sallayıp gitti . Bende yurt dışından arkadaşım olan " Emily'yi aradım .
- Selam Em.Nasılsın ?
- Bahar sonunda beni aradın nasılsın ?
- iyiyim Em. Sen ?
- Biliyor musun Jack artık benim cafemde çalışacak .
- Oo çok şanslısın Em. Jack ' e onu sevdiğini söylemelisin . Daha fazla gizleme .
- Deneyeceğim Bahar . Şimdi çok üzülerek kapatmalıyım bir müşterim geldi . Seni çok seviyorum , işlerim için bana dua et .
- Sende Em. Hoşçakal Canım .
Biraz televizyon izleyeyim diye düşünüp televizyonu açtım . Yeni başlayan bir dizinin ilk bölümünün tekrarı başlıyordu . Bu dizinin fragmanını izlemiştim ve gayet güzel olduğunu anlamıştım . Ama dün akşamki bölümünü izleyememiştim . Tam diziye dalmışken kapı çaldı . Eylem az önce arayıp geleceğini söylemişti . Odur diye düşünüp kapıyı açtım. Açmaz olsaydım . Kapıdaki iki adamdan biri burnuma bir şey tuttu . Bayilacağımı anlamıştım . Bilincim kapanırken " yavuz " dedim fısıldar gibi . Öyle sessiz söyledim ki beni bayıltan adamın bile duyduğunu sanmıyorum . Ama biliyordum ki Yavuz beni iki eli kanda olsa bile kurtaracaktı .

BÖLÜM SONU

Dün bölüm atamadığım için üzgünüm . Kusura bakmayın . Sizce Bahar kurtulacak mı ? Bir dahaki bölümde görüşmek üzere . Hikayemizle kalın ...

YENİDEN YAVBAH ( TAMAMLANDI ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin