DEVAMKE
Biliyorum uzun zamandır bölüm yok . Ama yeniden başlıyorum
YAVUZDAN"Yok hiç bir yerde yok . Nazlı da yok Bahar da ." Bağırıp çağırmak istiyordum. Dünya yıkılmış,Dünyadaki tüm yapılar üstüme devrilmiş gibi hissediyordum . Erdem Albay da Nazlı için endişelense de daha çok beni sakinleştirmeye çalışıyordu . Son aranan "Em" kişisi ile bir alakası olup olmadığını bulmak için numarayı araştırdık . Numara yabancıydı . Bunu zaten herkes anlayabilirdi . Numarayı araştırmaya devam ediyorduk . Bir tek iz dahi olsa bulmak için . Onlara ulaşabilmek için .
BAHARDAN
Hayır, bu bir rüyaydı ve uyanacağız Rüzgar kötü biri değil ki yapmaz bizi kaçırmaz .
İyi tarafından düşünen iç sesim böyle diyordu . Ama bir tarafta da kötü taraftan düşünen iç sesim ; " Kaçırdı ama basbayağı karşında duruyor . Bu kadar iyimser de olunmaz "diyordu . İyi tarafından düşünen iç sesimin haklı çıkmasını istiyordum . Bu bir şaka veya bir Rüya,kötü bir hayal... Gerçek olmayan ne varsa olabilirdi . Ama kötü tarafından bakan iç sesimin haklı olduğunu da biliyordum . Bu ne bir şakaydı, ne korkunç bir Rüyaydı,ne de hayal ... Gerçekti , o kadar gerçekti ki gerçeklerden kaçmak istedim. Çok istedim ...
Rüzgar yavaşça yanıma gelip " işte hayatın acı gerçekleri değil mi ? Sen gel mutluluğu yeniden bul sonra boom puf olup uçsun . Mutluluğun M'si kalmasın . Hiç adil değilsin Dünya" dedi ve kahkaha attı. Bu gerçekten Rüzgar mıydı ? "Sen kötü biri değilsin Rüzgar sadece öfkelisin lütfen sakin ol , bırak bizi !" Rüzgar önce tepkisiz kaldı. Gözlerinde öfke vardı , acı ...
"Evet Rüzgar kötü biri değil , hiçbir zaman kötü biri olmadı . Rüzgar sadece Fırtına oldu . Ve Rüzgarı sen Fırtına yaptın . Bir Atasözü vardır bilir misin ? Rüzgar eken fırtına biçer diye .
Sen beni ektin ve fırtınayı biçtin olay bu . Yani ben kötü değilim Bahar . Haklısın ,Rüzgar kötü değil . Sen kötüsün ! " dediğinde öfkesi artmıştı . "Ne yapayım Rüzgar ? Senin hayatını boş vaatlerle kandırsa mıydım onu mu isterdin ?"
" O zaman ne isterdim bilmem ama şimdi hiçbirşey istemiyorum , hiçbir şey sadece seni bu hayatta görmek istemiyorum , yeter tamam?"
" seni gerçekten iyi biri sanmıştım . Çok üzülmüştüm ben seni kırdım diye . Ne oldu elde var sıfır .
" Biraz sonra ölecek biri için bunlar fazla . "
Ölecek ? Zaten ölmemiş miydim 1 kez ? Ölmüştüm. Zaten ölüydü ki Bahar karasu . Ölümden bu saatten sonra korkmazdım.
" ölümden korkacağımı mı sandın ? Ben ölü değil miyim zaten ?
" Tamam madem korkmuyorsun . "
Rüzgar belindeki silahı çıkardı. Bana doğrulttu. " madem öyle korkusuz güzel . " deyip tetiği çekti . Hafif bir sızı hissettim. Gözlerim yavaş yavaş kapanırken fısıldadım ." Ölü olan bir insan bidaha ölemez ki ... "Sizce Bahar'a ne olacak ? Onun da dediği gibi ölmeyecek mi ? Ya da yine mutsuz sonsuz mu olacak ?
Eveett bölümümüz burada bitti yeni bölüm için beklemede kalın 😉 .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİDEN YAVBAH ( TAMAMLANDI )
FanficSelam . Söz 4. Sezon u anlatan acılarla , sevinçlerle dolu bir hikaye . Okursanız çok sevinirim.