BIRAKMA KENDİNİ

192 9 4
                                    

Hastane odamda uykuya dalmaya çalışıyordum . Gerçi bayağı zordu uykuya dalmak . Neyse ki yanıma birisi geldi : NAZLI ...
"Bahar iyi misin ? Çok korktum ya !
" İyiyim Nazlı , sen ?"
"Bahar beni boşver şimdi . Bak şu Derya olayında  seni gerçekten kırdım . Aslında biz seni unuttuk , çünkü bazen insan hayatında hatırlamak dahi istemediği olayları unutur , senin ölümün bizi öyle üzdü ki mezarına gelmeye cesaret dahi edemedik Bahar . Yavuz abi ölmedim diye çıkıp geldiğinde bir umut seni aradı gözlerim " Nazlı'nın dedikleri içimi acıttı . Nefes alamadım bi an . " Nazlı tamam o söylediklerim , yani Rüzgar bizi esir aldığı için ... " konuşamıyorum  gerçekten konuşamıyorum.  Nazlı konuşamadığımı anlayınca yanıma geldi . " Bahar yorma kendini . Anlıyorum ben seni  ." 
" Tamam Nazlı bence bu konuları sonra konuşmalıyız . " Nazlı bence de der gibi kafasını salladı . " o zaman ben gidiyim ,hasta ziyareti kısa olur "  dedi ve ayağa kalktı . " Hoşcakal" diyebildim sadece.  "Hoşcakal Bahar "diyebildi o da . Sonra kapıdan çıktı ve gitti . Ve yine yalnızlığım ve ben başbaşayız

                  2 saat sonra

Gözlerimi açtığımda bu sefer yalnızlığım ve ben başbaşa değildik :)
Yanımda bir de Yavuz  vardı . Yüzü acı doluydu ,korkunçtu . Yine ne olmuştu ? Yine hangi felaket bizi bekliyordu ? Cevabı ondaydı , YAVUZDA ...
" Yavuz neden bu kadar mutsuzsun diye sormayacağım , onun yerine yine başımıza ne gibi bir felaket geldi diye sorsam daha iyi olur değil mi ?
Yavuz acı acı baktı yüzüme .
" Bahar öncelikle sakin olmalısın , aslında şuan sana bunu söylememem daha  iyi olur ama , ben senden bişey saklamak istemiyorum . "
"Yavuz söylesene çatlatma insanı "
"Bahar H-Hatice vurulmuş "
Beynimde yankılandı yavuzun sesi "Hatice vurulmuş " ...
Nasıl olmuştu kim vurmuştu ? Kim kim kim ? O an göz kapaklarım  ağır geldi gözlerime , kapatmak istiyordu gözlerimi . Gözlerim kapanmak üzereyken bir ses duydum yine Yavuzun sesi  "Bahar , Bahar !!! Bırakma kendini ... "

Evettt arkadaşlar bu da yeni bölüm  1 ay boyunca atmadığım için 1 günde 2 bölüm attım umarım beğenirsiniz 💜💛💚💜💕💗💖💟💞👌👍

YENİDEN YAVBAH ( TAMAMLANDI ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin