ARTIK BİR KARIM YOK

371 12 5
                                    

RÜZGAR : Anla artık seni benden fazla kimse sevemez , sevmeyecek de .
YAVUZCUM: Onu senden başka kimse sever mi bilmem ama ben seni bir güzel SEVECEĞİM EMİN OL.

Üzgünüm , çünkü gelen kişinin Yavuz olmasını istemiştim ve karşımda Rüzgar var .
" Rüzgar " diyebildim sadece . Ne diyecektim ki "Yavuz ' u bekliyordum sen geldin Allah belanı versin " filan mı diyecektim ? 
"Bahar , benim BAHARIM . İşte öyle sen benim BAHARIMSIN .  Ya anla artık ! Seni benden çok kimse sevemez , sevmeyecek de . "  merdivenin olduğu taraftan bir ses daha duyuldu . " Onu senden başka kimse sever mi bilmem ama ben seni bir güzel seveceğim emin ol. "  Ve tabiki o ses Yavuz ' a aitti . Yavuz bakışlarıyla Rüzgar ' ı öldürmeseydi , buna acayip gülerdim . Ama içimden d:
Yavuz ' a gözleriyle Rüzgarı öldürmek yetmemiş olacak ki Rüzgar ' İn üstüne yürüdü .
" Lan sen kimsin de benim kar- , BAHARI  rahatsız ediyorsun ha ! " Vay ! Yavuz dan hiç böyle bir şey  beklemezdim .
E RÜZGAR da boş durmaz :
- Ben eski KOCASI olarak da sen nesi oluyorsun BAHARIMIN .
- KADER ORTAĞIYIZ RÜZGAR BEY .
- ??? ( Anlamamış bir halde yüzüne baktı Yavuz ' un )
- Diyorum ki Rüzgar Bende BAHARIN ESKİ KOCASIYIM . (Senden önce biz vardık koçum neyin kafası bu ? )
Rüzgar bana döndü
- Bu şu asker YAVUZ mu ?
Hafif sırıttım ama çaktırmadan
" Ta kendisi " dedim . Yavuz da
" BRAD PİTT de derler " dedi ve sırıttı . Kibirli şey !
Rüzgar bana baktı ve sırıttı .
Kulağıma" ilk ve son aşkın " diye fısıldadı . Ben de artık daha fazla dayanamadan " öyle . Bir daha gelme Rüzgar , işleri zorlaştırma " diye fısıldadım . O an onun gözünden akan bir damla yaşı fark ettim . Ağlıyor muydu ? Birde üzerine ona yaklaşıp " erkek adam ağlamaz " dedim . Bana gıcık olmasını istiyordum . Beni unutmasını çünkü benim kalbimde ona yer yoktu . Ne yapayım ? Maalesef yoktu .
Rüzgar çekip giderken Yavuz ' a döndüm .
" Karın bekler evine git artık "dedim ve içeriye geçtim tam kapıyı kapatiyordum ki  " artık bir karım yok " dedi fısıldıyormuşcasına .  Kapıyı kapatmaktan vazgeçip Yavuz ' a döndüm .
" Boşadın mı o zeka düşmanını. " Yavuz kahkaha attı ." Dava açtım "  VE YİNE FISILDADI . " İyiki onu göndermişsin . Gerçek aşkı yeniden buldum . "

Evet bölüm sonu yorumlarınızı bekliyorum ...💜

YENİDEN YAVBAH ( TAMAMLANDI ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin