Levi a szobámig kísért, majd elbúcsúzott. Az ajtónk előtt megálltam, és felkészültem a legrosszabbra. Talán Milán és Edina együtt lesznek bent, vagy Milán nem fog hozzám szólni, esetleg ignorálni fog. Mindegy mi fog történni, 5 napig együtt leszünk odabent. El hesegettem a rossz gondolatokat és beléptem. A szoba kicsi volt, két ágy a szoba két végében, közötte egy asztal és az felett egy ablak. Az ágyak mellett egy-egy magasabb szekrény emelkedett. A sötétítő valami ocsmány, hatalmas, virág mintás borzadály volt.
-Na végre, azt hittem a vonaton maradtál. -üdvözölt jó kedvűen, miközben ki pakolta a bőröndjét. Kissé meglepett, hogy szinte észre se vette, hogy megsértett a vonaton, de ha kitálalok, abból csak baj lesz. Úgyhogy próbáltam a legtermészetesebb módon reagálni.
-Ja persze, Levivel jöttem. -feleltem és az ágyamra löktem az összes cuccomat. Milán fel nevetett, majd hátra fordultam és kérdőn néztem rá.
-Most komolyan azzal a kis buzival jöttél? -nevette.
-Szerintem kedves, és honnan veszed, hogy meleg? - védtem máris a védelmembe Levit. nem hiszem el, hogy tud így viselkedni, eddig sosem zavarták a melegek. Biztos Edina lett rá hatással.
Erre Milán elővette a telefonját, gyorsan pötyögött egyet-kettőt, aztán felém fordította a telefont.
-Látod, ott van a "bemutatkozásnál".
A telefonon Levi insta profilja volt ahol a "bemutatkozásnál" egy lgbtq+ zászló volt.
-Ez nem jelenti azt, hogy meleg, bármi lehet.-feleltem flegmán.
-Pff, csak nézz rá, látszik rajta.-motyogta
-De most, mi bajod vele? -kérdeztem miközben le ültem az ágyamra, hogy én is ki csomagoljak.
Mire felnéztem, Milán az arcomtól pár centire volt és komoly arccal nézett a szemembe.
-Csak annyit mondok, hogy vigyázz magadra Roland.-felelte, forró leheletét éreztem magamon, és át járt a reszketés, a szívem a torkomban ugrált. A kábító érzést, egy váratlan vendég zavarta meg. Edina,, szexis pizsiben, lépett be a szobába. Mini kék shortja alig takarta kerek popsiját, hozzá illő szűk trikó pedig csak fokozta a látványt.
-Oppszi, megzavartam valamit?- kérdezte cincogó hangon.
-Nem. -magyarázkodott szűkszavúan Milán, miközben még mindig komor tekintettel a szemét az enyémbe fúrta.
-Hát oki, de Milán van kedved fel jönni a többiekhez? Beszélgetünk meg ilyesmi. - kérdezte, szőke fürtjeit cirógatva.
Milán, végre rá nézett, végig mérte aztán így felelt.
-Ott biztos jobb a hangulat mint itt...
Még mielőtt befejezhette volna a mondatot, kiviharzott a szobából, vele együtt az utána rohanó kis pincsije is. Hogy én mennyire utálom Edinát. Miatta lett ilyen Milán, annyira rémisztően és furán viselkedett. Mindezek ellenére még mindig vágyakozom iránta, és tőlem akárhányszor nézhet rám csúnyán, ha megint olyan közel kerül az arcomhoz. Valahogy megváltozott, és biztos vagyok benne, hogy annak a kis csitri Edinának is köze van hozzá. Tudom, hogy a korához képest nagyon csinos és szép, de Milán, hogy nem veszi észre a valódi énjét. Annyira gonosz, és idegesítő. Puffogva, ki mentem a folyosóra, hogy elmenjek a közös fürdőszobába, egy személyes úgyhogy sorban kéne állni érte, de most mindenki bandázik, szóval nyugodtan le tusoltam, fogat mostam és egy törölközőt magamra tekerve kiléptem a fürdőből. A folyosón senki nem volt, biztos a fenti emeleten bohóckodnak a többiek. Már majdnem az ajtómhoz értem, amikor az a fene vizes papucsom, ki csúszott alólam. Hanyatt estem, és jól be vertem a fejemet. A világ forgott velem, majd lépteket hallottam. Lassan próbáltam felülni, és megláttam, hogy Levi áll előttem.
-Tudod én bírom a perverz dolgokat, de inkább privát helyen csinálnám. -kuncogta, miközben letérdelt hozzám. Kábán néztem rá, és egy szavát se értettem. Erre ő csak biccentett egyet a törülközőmre, vagyis annak a helyére. Mivelhogy mindenem ki látszott, paradicsom fejjel, zavartan, gyorsan magamra húztam a törölközőt. Levi felém nyújtotta kezét segítségként, az esés miatt még egy kicsit szédült voltam, úgyhogy szívesen fogadtam a segítséget, bár a helyzet oly annyira kínos volt.
-Ez maradjon köztünk.-motyogtam alig hallhatóan.
-Hát jó, de ennek van ára.-felelte perverz mosollyal.
Ismét elpirosodtam, de nem csak a dühtől és a zavartságtól hanem az izgalomtól is.
-Na és mi az?
-Csak egy icipici csók.-mutogatta a kezével.
-De én hetero vagyok.-hazudtam, féltem, hogy elcseszem, ez lenne az első csókom.
-Jajj hagyjuk már a mellé beszélést, tudom jól, hogy mi vagy.-felelte, miközben szorosan magához húzta az államat. Az izgalom és az adrenalin át járta testemet, telt fényes ajka vonzott mint a mágnes. Kezével végig simított meztelen hátamon, ujjai forróságként égettek. Csípőm automatikusan hozzá nyomta magát, kezemet a vállai köré helyeztem. Ujjai fel szaladtak a nyakamon, majd a hajamba túrtak. A számba haraptam, elnyomva a vágyat. Hirtelen hátra bicsaklott a fejem, és egy aprót felnyögtem, Levi a hajamat hátra húzva a nyakamhoz férkőzött, ajka puhán érintett, majd kellemesen szívni kezdte bőrömet, másik kezével a derekamat magához szorította. Egyszer csak hangos nevetgélést hallottunk a mellettünk lévő lépcsőről, gyorsan szét rebbentünk, mintha csak beszélgetnénk, de mindketten a földet néztük, két lány jött le a lépcsőn egyenes be a szobájukba. Észre se vettek minket, Levire néztem aki csalódottan álldogált előttem.
-Ne félj, be pótoljuk még.-kacsintott egyet, és távozott. Egy darabig néztem utána majd én is be léptem a szobámba. Levi az nyíltan meleg volt, akkor meg miért kellett ilyen csúnyán szét válnunk, és miért élveztem vele azt amit műveltünk. Igaz, még mindig Milánért fáj a szívem, de ez valami más volt, izgalmas, és szenvedélyes. Vajon Milánnal is tudnám így érezni magam?
YOU ARE READING
Legjobb barát+extrák
FanfictionA flegma de elképesztően helyes 16 éves Roland hirtelen jön rá másságára amit a legjobb barátja Milánnak köszönhet. Bonyodalmas, szenvedélyes történet két barát összegabalyodásáról. 18+