12

204 24 9
                                    

Harry na mě podivně pokoukl. ,,co se dělo mezi vámi ?,, řekl až zvědavě můj bratr. Zasekla jsem se a nevěděla co mám odpovědět. ,,Harry řekla bych že to je její věc, a některé věci je možná dobré nevědět,, Hermiona nejspíše vycítila že nevím co mám říct, a proto se rozhodla zakročit protože bych u mého povedeného bratra měla velký problém. ,,asi máš pravdu,, řekl nejistě Harry.

Hermiona společně s Harrym šli do Nebelvírských pokojů ,,měj se Nastio,, řekla Hermiona. ,,ty taky,, řekla jsem a Rozhodla jsem se již splnit můj úkol, který jsem plánovala v mém pokoji.

Vešla jsem do knihovny, a rozhlédla se kolem, vše při starém. Nikde ani človíček, Na mé tváři se utvořil úsměv. Pozdravila jsem knihovnici a svižně jsem zalezla hned k poslednímu regálu, vzala jsem si tu nějakou knihu o magii, musím být přece jen předem připravená než začne výuka. S knihou v ruce jsem si sedla a začala listovat co všechno ta kniha obsahuje, zjistila jsem že k této knize potřebuji hůlku, a proto jsem se rozhodla si jí vzít sebou a zatím si přečíst jinou.

U čtení jsem strávila hodně dlouho dokud až nezavírali. Rozloučila jsem se s knihovnicí a šla do svého pokoje, po cestě jsem si uvědomila že máme mít přespávačku s holkama, a proto jsem taky přidala tempo do svých nohou. Ale to bych nebyla já kdybych nepotkala toho nějakého svého záporáka. Na chodbě je Pansy která je otočená zády ke mě, a otočená obličejem k Dracovi, o něčem se bavili. Určitě jsem je nechtěla vyrušit a tak jsem se z plných plic snažila na sebe neupozornit. ,,ale ale, kdopak to tu je takhle pozdě večer ?,, otočila se Pansy a spustila, zlověstně se usmála. ,,nezajímej se Pansy,, "zasyčela" jsem. S knihama v ruce jsem procházela kolem, a u toho viděla šibalský úsměv Pansy. ,,trochu to opepříme,, řekla Pansy zlověstně. Vůbec jsem nechápala co tím myslí. Pansy nastavila nohu abych o ní zakopla. A tak se moje knihy které jsem si vypůjčila trochu proletěly.

Ahojky! Rozhodla jsem se že vás nebudu trápit a další kapitolu vydám už dnes, snažila jsem se aby tato kapitola byla co nejvíce smysluplná, tak určitě napiš svůj názor do komentářů! 😏✨ budu za to moc ráda! Případně zanech follow či hlasování! Děkuju moc za pozornost a za přečtení kapitoly !!✋😎💕

Blonďátý Idiot (HarryPotter FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat