Právě teď probíhá hodina lektvarů kterou máme spojenou se Zmijozelem, mám opřenou hlavu o svojí ruku a nejsem daleko od toho abych usnula. ,,Slečno Potterová, jestli miníte v mé hodině spát klidně můžete být se mnou po škole,, řekl Snape chladným hlasem. ,,Omlouvám se pane profesore,, Snažila jsem se neusnout, protože se Snapem být po škole se mi fakt nechce.
Začala jsem přemýšlet co může být s Harrym, nebyl na snídani a teď není ani na hodině lektvarů, "půjdu ho zkusit najít odpoledne" řekla jsem si pro sebe.
Po 30 minutách nudy mě Hermiona upozornila na oči které mě celou dobu pozorují. ,,Nechci tě děsit Nastio, ale řekla bych že Draco se na tebe dívá už celkem podezřele dlouho,, zašeptala mi Hermiona. Pomalu jsem se otočila za sebe, vidím jen tu blonďatou hlavu která se na mě šibalsky usmívá a u toho skládá vlaštovku do které nadále něco píše. ,,Foukne,, do ní aby doletěla až ke mě. Vlaštovka bez problémů doletěla, otevřela jsem jí a začala pomalu číst. Všimnu si že mi někdo stíní, když se kouknu před sebe uvidím Snapea s kříženými rucemi ,,Slečno Potterová, opět vyrušujete mojí hodinu, po vyučování ke mě do kabinetu,, natáhl ruku a dal mi pokyn k tomu abych mu papírek odevzdala.
Time skip
Konečně už je po vyučování a všichni si mohou dělat co chtějí, tedy až na mě. Hned na chodbě si mě Snape odchytil a odvedl k sobě do kabinetu. ,,Z důvodu rušení mé hodiny, jsem vám vymyslel trest, opsat 200 krát na papír "nebudu rušit při hodině lektvarů",, zlomyslně se usmál a poté mi podal papír s perem. ,,pusťte se do práce,, sedl si na židli a něco si četl.
Po asi hodinové práce opisování jsem konečně byla hotová, odevzdala jsem mu to a čekala na odpověď. ,,Dostal jsem skvělý nápad, aby jste si zapamatovala že nemáte vyrušovat a víckrát se to už neopakovalo dám vám navíc další trest,, řekl a lehce se usmál. Podal mi tlustou knihu o bylinkách okolo přes 500 stránek ,,tuto knihu teď a tady přečtete alespoň po stranu 100, můžete se do toho pustit,, no super, a je to v pytli, unaveně jsem jí otevřela a pustila se do čtení.
Po přečtení strany 100 jsem si všimla že se začíná hodně setmívat. Tak to už asi to učení na koštěti s Dracem nebude ajaj. Povzdychla jsem si a vyrušila Snapea od čtení jeho knihy. ,,Pane profesore, mám přečteno,, kyvnul hlavou a dovolil mi opustit jeho kabinet.
Jdu a na chodbě ani živáčka, ani jsem nestihla večeři.
Vracela jsem se zpět na pokoj, když tu náhle se z poza rohu vynoří Draco který mě chytne za ruku a opře o zeď. ,,Jo já vím nepřišla jsem, ale není to moje chyba jasný, Snape mě nutil číst knihu a opisovat nějaký text, takže to nejspíš odložíme na zítřek,, jen nadzvednul jedno obočí a spustil. ,,a kdo říkal že bych tě nemohl učit na koštěti i když je tma ?,, Zazubil se ,,to je celkem pošetilé,, odporovala jsem mu. Nebýt kroků které jsme slyšeli z konce chodby a pomalu směřovali k nám, nejspíš bychom se hádali ještě dlouho, zpanikařili jsme a začali hledat místo kde bychom se mohli schovat. Draco mě z ničeho nic zatáhl s sebou za takový tmavý roh kde bylo hodně stínu a téměř tam nešlo vidět.
ČTEŠ
Blonďátý Idiot (HarryPotter FF)
Romance,,jsi sestra Harryho Pottera, a zažíváš nezapomenutelné zážitky s přáteli v kouzelnickém světě, přesněji v Bradavicích,, Já jen mohu doufat že se vám bude příběh líbit! Pokusím se příběh co nejvíce smysluplně napsat! Přeji hezké čtení :)❤