8

250 28 9
                                    

Následně následovalo se zabydlet zpět do pokojů po těch 2 měsících. Vyslovila jsem heslo abych se dostala do Nebelvírské koleje, upřímně se divím že jsem ho po té době nezapomněla.

Vešli jsme a vše bylo na tom stejném místě jako před těma 2 měsíci, hned jsem se nad tím musela pousmát když si vybavuji ty zážitky co jsme tu prožily. ,,tak zase při starém,, řekla s nadšením Ginny, všichni jsme se na sebe usmáli a šli směrem k pokojům, pochopitelně Harry a Ron šli do chlapských pokojů a Ginny, Hermiona a já šly do dámských pokojů.

otevřela jsem dveře do dámských pokojů a každá z nás se vydala do svého pokoje. Otevřela jsem dveře abych mohla pohlédnout na mojí místnost, pořád stejná tak jak to mám ráda. Zavřela jsem dveře za sebou a vydala se směrem k posteli, sedla si na ni a batoh položila hned na postel a kufřík o ní opřela. Moje postel byla hned u okna, na večer jsem se hrozně těšila, na to až zase z okna budu pozorovat hvězdy tančící se na tmavé ale okouzlující obloze. Na ty světýlka který mi vždy pomáhaly usnout. Po chvilce snění jsem se rozhodla vybalit svoje věci z batohu a kufru který byl opřený o dřevěnou postel.

Z batohu jsem si vytáhla hybající se obrázek mojí rodiny, na kterým byla máma s tátou jak se obímají. Nad tím jsem se musela pousmát A hned jako první věc dát na poličku vedle mé postele, abych měla moji rodinu co nejblíž u sebe a usínat s pocitem že máma a táta leží hned vedle mě. Na poličku jsem si dávala další věci například.. učebnice a hůlku. Poté jsem se vrhla na samotný kufřík který obsahoval převážně věci na sebe, vydala jsem se k mohutné tmavé dřevěné skříni, položila jsem ruce na skříň a otevřela, z hluboka jsem se nadechla a pocítila vonící se tmavé dřevo, z vesela jsem si začala vkládat věci z kufříku do voňavé skříně která voněla jako samotný les.

Ahoj ! Vítám tě na samotném konci této kapitoly, doufám jen v tom že se ti líbil ! Kdyžtak napiš názor do komentářích, budu za to moc ráda! Prozatím se můžete těšit na další díl tohoto příběhu !!❤🙏❤

Blonďátý Idiot (HarryPotter FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat