11

209 25 19
                                    

Otočila jsem se abych pohleděla na tu fretku která mě neustále sleduje. Udělal ten svůj typický výraz. Tím mi úplně zkazil chuť jíst, proto jsem  vidličku kterou jsem držela v ruce odložila a zvedla se od Nebelvírského stolu. ,,nemám chuť k jídlu, zatím se mějte,, řekla jsem otráveně, a odešla.

Konečně jsem byla mimo velkou síň. Šla jsem po chodbě rovnou do Nebelvírských pokojů, s pocitem že mě někdo sleduje, nervózně jsem se ohlížela za sebe. Nikdo nikde, zrychlila jsem krok až jsem konečně došla ke schodům a došla k buclaté dámě. Udělala mi takový menší koncert tím že zazpívala. Vyslovila jsem ještě heslo a vešla. Došla jsem až do svého pokoje, a tam si vzala hned první knížku co mi vlezla pod ruku. Když si budu číst určitě přijdu na jiné myšlenky.

Knížku jsem nečetla ani 3 min a už mě napadaly věci ve smyslu, že bych se mohla podívat do knihovny.

Odložila jsem již rozečtenou knihu a otevřenou nechala na posteli, naposledy jsem na sebe ještě pohlédla do zrcadla a mohla jsem jít. S nadšením že se po 2 měsících zase půjdu podívat do knihovny jak se to tam za tu dobu změnilo jsem vyšla z Nebelvírských pokojů. Když jsem vyšla před pokoji na mě čekalo překvapení, někdo mě silně chytl za ruku a přitiskl ke zdi, pohlédla jsem dané osobě do očí a hned věděla kdo to je. ,,proč jsi odešla?,, zeptal se Zmijozelský chlapec. ,,to tobě může být úplně jedno Malfoyi,, vyšlo z mých úst s doprovodem pokrčeného nosu. Na jeho tváři se objevil k celku uražený až zaražený výraz. Z rázu se na schodech objevil i Harry společně s Hermionou, hned co Harry uviděl mě a Malfoye se zlostí šel k nám. ,,co si o sobě myslíš Malfoyi?,, řekl Harry a stoupl si mezi nás. ,,klid Pottere,, překvapilo mě až jak to bral s klidem. Naposledy se na mě povrchně usmál, prohrábl si svoje vlasy, upravil sako a s pokrčeným nosem byl na odchodu.

Ahojky! Snad se vám kapitola po týdnu líbila, jen bych chtěla oznámit že takto po týdnu budou kapitoly vycházet furt ! No já už mohu jen popřát krásný zbytek dne! Děkuju moc za pozornost a za přečtení kapitoly! Moc si toho vážím!

Blonďátý Idiot (HarryPotter FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat