38* -m-

6.2K 405 309
                                    

"Düğünümüzden daha mı önemli?"

"Tabikide öyle, şunlara bi bak?"

Telefonu gösterirken Hyunjin elimden alıp fotoğrafları sildi.

"Napıyorsun sen?!"

"Hiç bir şeyin düğünümüzden önemli olmasına izin vermem."

"Kırıldım, gücendim."

"Hadi öpüşüp barışalım."

Hyunjin'e kocaman bir nah çekicekken yatakta bana yaklaşınca anında o güzel dudaklarını kendi dudaklarımda buldum.

"Barıştık mı?"

"Bilemedim ki şimdi."

Kafasını kaldırarak bir kolunu yanıma atarak üstüme çıktı ve boynuma gömülüp emmeye başladı, bende bir yandan gömleğinin düğmelerini açıyordum o da farketmiş olacak ki kafasını kaldırıp hızlıca gömleğinden kurtulmuştu, bende o fırsatta tişörtümü çıkarıp bir kenara atmıştım.

Ardından Hyunjin yanaklarımdan tutarak dudaklarını dudaklarıma bastırarak sertçe öpmeye başladı, dilini ağzıma ittiğinde hemencecik kabul etmiştim.

Tekrardan birbirimizden ayrıldığımız da Hyunjin pantolonumun kemerini cozerek pantolonu üzerimden çıkardı ardından yataktan kalkıp kendi pantolonunu da çıkardı.

Üzerimde tekrardan yerini aldığında boynumdan aşağıya doğru tüm vücudumda dudağını gezdirerek izler bırakıyordu. En sonunda dudakları kasıklarıma doğru inerken üstümüzde son kalan şeyler olan iç çamaşırlarımızdan da kurtulduktan sonra elini biraz penisimin etrafında gezdirirken bir yandan da yalıyordu, ben ise hazdan dolayı bayılıp diriliyor ve odaya inlemeler bırakıyordum.

Hyunjin altıma doğru eğilen kafasını kaldırıp göz hizamıza tekrardan getirdi, kalçamda duran  elini kaldırdığını gördünce ne yapmam gerektiğini anlayıp ağzımı açtım.

İki parmağını ağzına soktuğunda iyice ıslattım, geri çekmesinin ardından tekrar aşağı tarafıma yönelip önce bir parmağını içime soktu. Gelen acıyla odaya derin bir inleme bıraktım Hyunjinse bundna zevk almış olacak ki ikinci parmağını da hiç tereddüt etmeden içime yolladı.

Parmaklarıyla makas şeklinde gel hitler yaparken biranda içimden çıkardı, bu da kendisinin gireceği anlamını taşıyordu.

"Lanet olsun hadi!"

"Tamam güzel sakin ol."

Ben hem canım acırken hemde bu kadar tahrik olmuşken dayanamayıp Hyunjine deli gibi bağırsamda o bana sakin sakin cevaplar veriyordu.

Son olarak kendini çekip hazırladıktan sonra bacaklarımı omzuna atıktan hemen sonra içime girdi. İnlemelerim ardı ardına gelirken o da içimde hızlıca gel gitler yapıyordu.

Hyunjin'i kendime biraz daha çekmek için dikleşmeye çalıştım ve başarılı olup saç diplerine ulaşabilmiştim. Hyunjinle çok kez sevişmiş olsakta en iyisinin bu olduğuna bahse girebilirdim, bu gün bi ayrı haz veriyordu bu çocuk.

En iyi yerime ulaştığında sanki daha fazla çekebilecekmişim gibi onu ekndime doğru çekiyordum, aynı yere bir kaç defa daha sertçe bastırırken inlemelerimin arasına Hyunjin'in de inlemeleri karışınca geldiğini anlamıştım. Kendini yavaşlatarak son kez içime itti kendini.

Boşalıp içimden çıktıktan hemen sonra yanda duran komodinden peçete kopararak kendini temizlerken bende kendimi çekiyordum. Beni görüp yanıma tekrar gelip beni çekmeye başladı üçüncü çekişinde eline gelmiştim. Tekrar bir peçete kopararak beni temizledi.

Aklıma aniden sevişmemizin sebebi olan şey gelmişti. "Fotoğraflar?"

"Ah merak etme, zaten onlar kopyalarıydı. Ama sanırım artık gerçekten düğünümüzden daha kıymetli fotoğraflar var."

"Ne?"

Yan taraftaki telefonu gösterdiğinde bizi çektiğini görmüştüm.

"Artık bir seks videomuz var, çok çakalsın."

"Öyleyimdir bilirsin."

Hâlâ tadına doyamadığım dudakları öpmek için daha da yaklaşmıştım, dudaklarımızı yumuşakça bastırmıştım ama yumuşak kalmamış sertleşmişti öpüşmelerimiz.

Öpüşmelerimizin başı var sonu yoktu, ikimizde nefessiz kalmıştık taa ki kapı açılana kadar.

"Neden herkes sikişiyo?"

"SENİN NE İŞİN VAR BURDA?!"

"Hyunjin kapıyı kilitlemedin mi?!"

"Yuh yuh, ailenin yatağında da yapmazsın ama. Bak orda seni yaptılar."

"İğrençsin Changbin, çık çabuk."

"Neden her seferinde sap olan ben oluyorum?" Diye söylenerek odadan tekrar çıkmıştı Changbin.

"Lanet olsun."

"Ne oldu?"

"Ailemin yatağında seviştim, daha ne olsun?!"

"Ailemin yatağında seviştim, daha ne olsun?!"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Utandım
Kaçıyorum
Final geliyor
Bb

Just Do İt❛HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin