Yorumlarınızı lütfen eksik etmeyin sıralamada biraz daha önde olmak istiyorum, hyunlix 25 oldu🤧
~~~~~Ve sonunda o lanet okuduğum güne gelmiştik, temizlik günü.
Okulun her köşesini temizlemekle kalmıyordum birde üstüne özür yazısı yazmayan Hyunjin'le uğraşıcaktım bütün gün.
Sabah okulda kimse yokken bu işi yapmak güzel oluyordu nede olsa bütün okul bana kalıyordu ama şimdi okula küfürler ile giriyordum çünkü tam karşımda bana sırıtan bir Hwang Hyunjin vardı.
"Selam cüce." Cüce mi? Alt tarafı aramızda 8 santim var.
"Neden kısa bir özür yazısı yazmadın ki?"
"Aa öyle deme, bak ne güzel hafta sonumuzu beraber geçiriyoruz. Gerçi sen neden cezalıydın?"
Siktir git diyicem sonra üstüme yapışıcak piç.
"Bak yerde çöp var at onu."
"Sorulardan çok iyi kaytarıyosun."
"Sağol ustalık alanım."
Hyunjin ile iki senedir aynı sınıfa düşüyorduk, pek fazla konuşmayız yani pek birbirimizle uyuşan kişilikler değiliz. O daha havalı herkesin tanıdığı biri, ben ise kendi halimde olan biriyim yani ikimizde ayrı dünyaların insanıyız desek yeridir.
Yani bu da onunla asla yakın bir samimiyet kurmayacağım demek oluyor yada kurmak istemeyeceğim.
"Hyunjin napıyosun?"
"ıı, temizlik."
"Biliyor musun hiç öyle gözükmüyo."
"Nasıl gözüküyormuş?"
"Telefonunla oynuyormuş gibi."
Hyunjin göz devirdikten sonra yanımdan uzaklaşmıştı, ondan bir kaç dakika sonra telefonuma gelen mesaj ile temizliğe ara vermiştim.
'
Jinniesxq
SıkıldımNschickfw
Yani?Jinniesxq
Konuşalım
Hayır işim var
Jinniesxq
Hep işim var diyosun
Bu sefer gerçekten var
Jinniesxq
Yani öncekiler gerçek değildi?
Of meşgul ediyosun şu an beni
Jinniesxq
Benim de işim var tatlım ama sıkıldımTatlım?
Ayrıca sen sıkıldıysan ben ne yapiyimJinniesxq
İyi görüşürüz
Gönderildi
'
"Felix neden telefona bakıyorsun?" O piç gülümsemesini görünce telefonu kapatıp cebime koydum ve kaldığım yerden devam ettim.
"Dön önüne Hyunjin."
"Kimle konuşuyordun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just Do İt❛Hyunlix
FanficHyunjin'in bir nsfw sayfasına mesaj atmasıyla başlar. -Yarı texting, yarı düz -Yan shipler chanmin, minsung -Nude fotoğraflar içermekte -Argo içermekte #hyunlix 1 #hwanghyunjin 1 #jinnie 1 #lixie 1 #hyunjin 2 #felix 3 #jisung 1 #leefelix 1 #s...