28*

5K 461 238
                                    

SeungminİşteAmk-Lixxie

Lixxie
Bunu neden yapıyorsun

SeungminİşteAmk
Bilmem canım istiyo
Bende yapıyorum

Seungmin ben sana hiç kötülük yapmadım eğer hyunjinle kavgandan beni suçlu tutuyosan tamam ama suçlu tutulacak bir yanım yok eğer birinin bir şeyini ifşa etmek istiyorsan o hyunjin olmalıydı.

SeungminİşteAmk
Boşuna bu kadar yazdın
Yazdıklarının hiç biri umrumda değil çünkü

Gacılar toplanın

Chanvekocamanbaklavaları
Felix nereye kaçtın öyle

Hyunjin'i bulmam lazım
Siz beni beklemeyin gidin derse

LinoMinho
Felix bu okulda çıtır çutur yerler bak seni
Gitme kal yanımızda

Olmaz bana birşey

Lixxie çevrimdışı

LinoMinho
Bir kere de söz dinle

Hyunjinin yanına gidip bir açıklamaya yapmalıydım. Şu anda olabileceği en olsaı yer revirdi. Sınıfların önünde geçerken herkes bana bakıp konuşuyordu, utancımdan bayılmak üzereydim.

En sonunda revire ulaştığımda ses gelmemesi için kapıyı yaşça açıp başta kafamı ardından bedenimi içeri attım.

Tüm perdeler açık ancak tek bir perde çekiliydi, Hyunjin'in orda olacağını düşünüp yaklaştım.

"Felix git başımdan."

"Daha perdeyi bile açmadan nasıl anlayabiliyorsun?"

"Konu bu mu?"

"Haklısın. Ben özür-"

"Dileme. Neden diliyorsun ki?"

"Sen şey-"

"Ben ney?"

"Bi susta konuşiyim. Hesabın senin olduğunu biliyorum."

"Farkındayım."

"Başta bilmiyordum, gerçekten sonradan farkettim ve zaten yazmadım da."

"Neden Felix? Neden yazmadın. Hep böyle yapıyorsun, işler karışınca kayboluyorsun."

"Ben-"

"Hep böylesin Felix, bu gün de olduğu gibi."

Hyunjin yattığı yerden kalkıp omzuma omzunu vurarak yenimdan geçip gitti.

Ben hep kaçıyor muydum? Ona kaçmak zorundayım desek olmaz mıydı? Kimse asla anlamıyor, anlamayacaklar da.

Arkamı dönüp çıkacakken Minho yanıma geldi.

"Biliyorsun dimi?"

"Neyi?"

"Kimin snaa bunu yaptığı Felix."

Artık göz yaşlarımı tutamamıştım. Minho beni kendine çekerek sarıldı, kafamı omzuna koyup ağlamaya devam ettim, bir yandan da konuşmaya çalışıyordum.

"S-söyleyemem."

"Felix burda sadece sen ve ben varız, kimseye söylemem biliyorsun."

"Chan'a bile mi?"

"Chan'a bile."

"S-seungmin."

"Ne?"

"Seungmin yaptı."

"İyi de neden?"

Yataklardan birine oturup olan biten her şeyi en başından Minho'ya anlatmaya başladım. Ona bütün bunları söylemeyip kendi başıma çözmeye çalıştığım için kızmıştı, haklıydı da.

Minho beni zar zor derse sokarken gene tüm gözler bendeydi ama birden  başka birine çevrildi.

"Felix'e bakmayı kesin, ona fahişe sürtük gibi laflar ederken ilk kendinize bakın ondan fotoğraf isteyenler sizlerdiniz."

Herkes sadece susmayı tercih etti Hyunjin ise bu dediğinde sonra bana bakıp önüne döndü. Neden benim için böyle iyilikler yapmaya çalışıyor ki.

Ben yerime geçerken öğretmen de gelince ders başladı. Derste tek düşündüğüm şey Hyunjin'i desem yalan olmaz, peki o neyi düşünüyordu? Ben olmadığım kesin.

Hic bir tenefüse çıkmadan yalnızca siramda oturarak geçti tüm günüm. Okul çıkışında en sonlarda çıktık.

Özür mesajı atma zamanı gelmişti.

Jinniesxq-Nschickfw

Nschickfw
Özledim

Bu gün hiç yazasım yoktu zar zor yazdım desem yalan olmaz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu gün hiç yazasım yoktu zar zor yazdım desem yalan olmaz

Neyse şimdi bi de öbür kitaba bölüm atmaya gidiyorum hadi bb💖

Just Do İt❛HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin