Evde soğuk rüzgarlar esiyor farkındaydım dedemle babam sesiz sesiz birşeyler konuşuyorlar beni görünce sıkıntıyla bir birlerine bakıyorlardı. Budurum beni çok rahatsız etsede meraktan ölmek üzere olsamda onlara birşey sormadım zaten sorsam ya söylemezler yada işten dolayı olduğunu söylerdililer biliyordum .Bu yüzden kendi yöntem lerimle ögrenmem lazımdı.Annem ve babanneme sorduğumda onlarında az birşey bildiklerini anladım..Bu arada bir hafta önce Emniyet binası olarak gördüğüm dedemin yakındostu ve emniyet müdürü olduğunu öğrendiğim Necip amca bize oturmaya gelmişti ben hoş geldiniz demek için yanlarına giderken kendi ismimi duymamla durakladım ve dinlemeye
başladım'' Hayrullahcım geçen bana uğrayıp tehdit edildiğinizden bahsetmiştin .Sizi tehdidi edenleri araştırdıgimda bizim bir senedir peşinde olduğumuz içlerine sızmak için en iyi adamlarımızi kullandığımız bir çete hatta terör örgütünün bir kolu olduğunu anladık sadece bunların başını bulmaya çalışıyoruz enson sizi Rüveyda,yı kaçirmakla tehdit ettiler dimi ''Necip amcanın dediklerini şok olmuş bir şekilde dinliyordum anlamaya çalışmak için tekrarlamaya başladım .Nasil yani biri dedemleri beni kaçırmak için mi tehdit ediyordu o sırada dedemin sinirli çikan sesiyle irkildim.
'' Evet torunumu kaçırmakla tehdit ettiler ama buna izin vermem '' Sona doğru yüksek cikan sesiyle dedemin çok kızgın olduğunu anlamadım.
''Dostum sakin ol sen nekadar karşı çıksanda korusanda Rüveydayı kaçırirlar çünkü bu ğörevi bizim zar zor içlerine sızdırdıgımiz elemana vermişler hala güven problemleri var ve onun Rüveydayı kacırması lazım bu sadece sizin meseleniz deyil devletin meselesi bu adamları öyle tutukla tutukla kuyruğu kesilmiş kertenkele gibi yerine başkası çıkıyor bu yüzden içlerine adam soktuk kertenkelenin başini bulup onu kesmek için. Beni anlamanı daha serin kanlı olmanı bekliyorum''
Necip amca bunları söyleyince dedem sıkıntıyla nefes verdi .Ben babamın tepkisini merak ediyordum bu konuşmalar olurken hiç sesi çıkmamıştı açaba içerde değilmi diye bakıcakken Dedem ''Mustafa sen ne düşünüyorsun bu olanlar hakkında'' babama sorulan bu soruyla içerde olduğunu anladım .
Babam ''Aslında aklımda birşeyler var ama önce bu konuyu Rüveydaya anlatmamız lazım ''
Dedem ''Rüveydaya anlatıp nolucak korkutmayalım çocuğu''Ah dede ben çocuk değilim sen hala anlamadınmı.
Babam ''Ne çocuğu baba Rüveyda on sekiz yaşinda. Ve böyle birşeyi olgunlukla karşılıycaktır''
Necip amca ''O haklı Hayrullah Rüveyda büyük bir kız ve çok iyi yetistirmişsin mustafa ''
Şu an bu övgülerden dolayı gurur bile duyamıyordum durumun çiddiyetinin farkındaydım ve benimde birşeyler yapmam lazımdı ailem için deyildi sadece vatanımada bir borcumdu babamın bana söylemeyi düşünmesini beklemeliydim fikrimi söylemek için .Babamın ''Rüveyda kızım bir bakarmisin ''sesiyle irkildim
Tam içeri giricekken bukadar çabuk girersem onları dinlediğim anlaşilicağı aklıma gelince biraz durdum içimden 20 kadar sayıp içeri girdim .
Necip amca beni görünce gülümsedi bende ona gülümseyerek ''Hoşgeldiniz ''dedim sonra babama döndüm biran önce söylemesini bekliyordum babam sakin birşekilde konuşmaya başladı .
''Öncelikle kızim geç şöylebi otur ''hızla babamın işaret ettiği koltuğa oturdum devam etmesini istiyordum ''kızım öncelikle sakin olmani istiyorum ''evet baba sakinim hadi dedim içimden babamın yavaş ve durarak konuşması sabrımı taşirıyordu sanki söylemeye nerden başlasam diye düşünüyordu .Babama yardım etmek için bende konuya girdim''Bir sorunmu var ''Necip amca durumu anlamış olacak yada babamın yavaş yavaş konuşması sabrıni taşırmış olucakki konuşmaya başladı.
''Bakkızım babanları tehdit eden birileri var dedenle geçen geldiğinizde deden bana söyledi bizde bir araştırma yaptık ve bu kişilerin seni kaçırcağının haberini aldık.''ben o an aklıma gelen soruyu sordum ''Ne istiyorlar. Beni kaçırmakla neden tehdit edicekleri ne var'' benim bu soruma karşı dedem''Hastanelerin hisseleri ''dedem bu cevabı verirken babam beni dikkatlice süzdukten sonra ''Nerden biliyosun seni kaçirmakla tehdit edildiğimizi ve senin karşılıginda birşey istediklerini ''o an şok olmuştum baba sen neden dedektif olmuyorsun ya ne diyecektim şimdi karşımdaki adamlar meraklı ve cevap bekleyen gözlerle bana bakıyordu bir cevap vermem lazımdı.
''Şeyyy.......doğruyumu söyleyeyim''çünkü babama yalan söyleyemezdim yalan söylemek ve güvenini yitirmektense doğruyu söyleyip çezamı çekmeye razıydım .Ben buydum yalan söylemeyi sevmiyordum zaten Rabbim de yalanı yasaklamısti sadece birkaç şeyde cavaz vermişti .Benim az önce söylediğim şey dedemle necip amcayı şaşırtmış olmalıki bu yüzlerinede yansıdı.Babamsa bana gayet rahat herşeyden haberi varmışgibi''Doğruyu söyle'' dedi.
Bende duyduklarımı bir bir anlattım ve son olarakta düşüncemi söyledim.
''Yani babcım sizinde izniniz olursa necip amcanın adamı beni kaçırsın sadece bizim için deyil herkez için.Bu adamlar kim bilir kaç kişiyi böyle tehdit ediyorlar bunların yakalanması için birinin fedakarlık yapması gerekiyor sen hep demezmiydin .İğneyi başkalarına batırmadan önce çuvaldızı kendine batır ''Ben bunları soyleyip vericekleri tepkiyi beklerken babamın gözlerinin dolduğunu gördüm sonra ayağa kalktı ve''Aslan kızım benim .Bende senin söylediğini düşünü yordum gel buraya ''deyip kollarını açtı .Hızla koşup babama sarıldıgimda Necip amca .
''Maşallah Rüveydaya çok cesursun ''dedi dedem hala düşünceli birşekilde ''Ya bir şey yaparlarsa kuzuyu kurtlarin inine göndermek bu iş''Dedemin bu sorusuna necip amca cevap verdi ''Biz zaten kurtların inine bir aslan gönderdik o kuzuyuda korur Allahın izniyle ''dedem yinede aklına yatmamış gibi bakarak ''Peki bu kaçırma işi nasıl olucak ''diye sorunca hepsi birbirine bakmaya başladı benim aklımda birşey vardı aslında ama babamların fikrini almamlazımdı sonuçta elimi kolumu sallaya sallaya beni götüremezdi madem güvenmek için beni ona kaçıttırıyorlardı takipde edebilirdiler ''Benim aslında aklımda bir fikir var ama siz ne düşünüyorsunuz 'diye sordum Necip amca''Bizim aklımıza birşey gelmiyor sen fikrini söyle kızım ''Diyince bende yaptığım pilanı anlatmaya başladım ''Şimdi..........''
Nasıl gidiyor arkadaşlar beyendinizmi beyendiyseniz oylarınızı ve yorumlarınızı esirgemeyin .Bu arada telden yazıyorum yazım hataları ola bilir kusura bakmayın .Birdahaki bölümde ğorüşmek üzere.:))Allaha emanet olun:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevdalar sözde kaldı
RomanceYurdundan sürülmekti asil bizimkisi suriyedeki karışıklık yüzünden gelmiştik ama türkiyedeki hayatım suriyedeki hayatimdan daha çok karıştı.Aşkı, sorunlarla yüzleşmeyi, güçlü olmayı, sevdiğim insanlar için fedakarlık yapmayı ben burda öğrendim okuyu...