Yine bilinmezlikle uyandım sabaha .Ne olucağını bilmeden bana yazılan kaderi oynuyorum .Gerektiğinde acıyı yudumluyor gerektiğinde heycanı. Bunu yaparken eksik kalıyor bir yanım .Yüreyimde bir sızı umudum pusulam oluyor bu yolda o olmasa bir adım atamam biliyorum . Kucağımda bir yastık sarılıp duruyorum . Herşeyin sahibinden yardım diliyorum. Uykunun verdiği sersemlikle yatakta dönüp duruyorum. Düşüncelerimde bir merak bugün ne olucak diye düşünmeden edemiyorum. Yeni günün getiricekleri yada götürücekleri bilinmez bir muamma . Yaşamdan kaçamazsın. Rüyamda başıma gelicekler bugün gercekleşicekler gösterilmiycek oyüzden kalkıp yüzleşmem lazım .
Uyanalı kaç saat kaç dakika kaç salise oldu bilmi yorum .Ama hala rüyada gibiyim bunun sebebi muradın dün söyledikleriydi .
'' Şuan burda birbirimizden birde Allahtan başka
Kimsemiz yok .Hayatın sürüklediği yerdeyiz. Bizi kaldırıcak birini beklemek aptallık olur birbirimize yardım etmeliyiz bu işten beraber sıyrılmalıyız eyer ailenin yanına dönmek iştersen anlarım hatta bu konuda sana yardımda ederim .
Rüveyda şimdi söyle bu hayatı benimle yudumlamaya varmısın '' demişti . Tabiki bende '
''Başladığım işi bitirmeden gitmiyceğimi'' söyledim . Bunu duyunca okadar sevindiki nerdeyse sarılicaktı geri cekildim . '' Pardon '' dedi biraz suratı düşmüştü ben geri cekilince ama napayım yani . Anlaşılan yabancı bir kıza nikahsız dokunmaması gerektiğini bilmiyor .Neyse ögreticez artık .Bunları düşünerek yataktan kalktım odamın içinde bulunan lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım Abdest aldım elimle saçımı düzeltim .Kapıyı arkadan kilitlemiştim murad kilitlememi söylemişti . Allaha Şükür şuan çok iyiyim murad beni o kötü adamlardan uzak tutmaya çalışıyor .
Ona Tarık abiyi sorduğumda onun bu pis işleri yaptıranın bir maşası olduğunu söyledi. Ona dedemin komşusu ve arkadaşı olduğunu söyledigimde'' Biliyorum zaten o evide sizi izlemek için tutmuştu '' bunu duyduğumda çok sinir olmuştum sahtekar '' Dedeme söyleyelim uzak dursun ondan'' ''Söyledik ama uzak durmamasınıda söyledik '' buna şaşırmıştım neden uzak durmaması gerekiyordiki murat yüzümdeki ifadeyi görünce hemen açıklamayıda yaptı '' Eyer uzak durursa ve onunda kendisini tehdit eden adamlardan olduğunu anlarsa oda içlerinden birinin haber sızdırdıgını anlar''Böyle konuşmuştuk dün sonra odayı benim için ayarladıgını ve burda rahat ede bilicegimi ama ona sormadan cıkmamam gerektiğini söylemişti .
Odadaki gömme dolaba baktım ilk defa açıcaktım. İçinde bana göre elbiseler varmış .Dolabı açmamla gözlerimi kapatıp açmam bir olmuştu bu çocuk ne kadar müsrifti böyle .
Şaşkınlığımı üzerimden attıp dolaba girdim evet yanlış okumadınız çünkü dolap diye gösterilen yer küçük bir oda ve eşya doluydu . Renk ren elbiseler vardı bunlara uygun örtüler feraceler kim beyenip aldı bilmiyorum ama alanın zevkinin çok güzel olduğu belliydi . Rengarek elbiselerin içinde göğüs altından aşağası fıstık yeşili etekleri yakası ve kolları motifli bir elbiseyi seçtim. (Multimedia ) Üstünede ona uygun yapıldığı belli olan dolama örtüyü aldım . Tam oturmuştu aynada kendime baktım gözlerimin yeşilini ortaya çıkarmıştı. Babam türk olsada annem araptı bende böyle işlemeli ve süslü elbiseleri seviyordum . Annemi hatırlayınca yüreyimi bir burukluk kaplamıştı beni osabah hazırlayıp okula göndermişti . Bana
'' Seni kendi ellerimle bir bir bilinmezliğe yoluyorumya hadi hayırlısı '' demişti . Nekadar uğraşsamda gözümden dökülen damlaya engel olamamıştım.
Kapının çalınmasıyla yüzümü silip kapıyı açtım murada beni görünce şaşkınlıkla beni süzmeye başladı çok utanmıştım yanaklarım kızardı gözümü kaldırıp ona bakamıyordum bakışları yüzümde durunca '' Sen ağladınmı '' dedi.''Şşşey....biraz''
''Neden ne oldu ''
Biliyordum daha dün sormuştu annenlerin yanına gitmek isteyip istemediğimi .Şimdi Annemiçin ağladığımı söylesem yanlış anlarmıydı açaba .
Cevap bekliyen gözlerle bakıyordu birde eyer yanlış görmediysem o gözlerde endişe kırıntıları vardı .Onu öyle görünce yalanda söylemek işime gelmemişti .
'' Ya bak biliyorum bana dün sordun burdamı kalıcaksın yoksa evemi gitmek istersin diye bende sana burda kalıcağımı söyledim '' sözümü bitirmeden yüzü düştü ve '' Fikrinimi değiştirdin ''
Bunu öyle bir sesle söylemistiki fikrimi değiştirsemde söyliyemezdim herhalde. Neyseki fikrimi değiştirmemiştim.
'' Hayır sadece enson annemle vedalaşmamız aklıma geldi '' güldüm '' Çocukca olduğunu biliyorum ama sanırım onları özledim''
Önce derin bir nefes aldı ''Bak eyer özlediysen arıya biliriz '' bana baktı ve '' Hadi üstüne feraceni gecir aşağıya inelim '' Bu söylediği çok tuhafıma gitmişti .Benim feracemimi düşünüyordu yani . Bu hoşuma gitsede soramadan edemedim ''Neden '' bana kaşlarını çatarak baktı''Ne neden aşağı inicez işte kahvaltı sonra annenleri arıycaz ''''Onu demedim neden feracemi giymem gerekiyor''
Bana şaşkınlıkla baktı ve ''Aşağıda adamlar var oraya böylemi inmeyi düşünüyorsun ''Elbetteki böyle inmeyi düşünmüyordum .Ama onun yanınada böyle çıkmamam gerektiğinide biliyordum zira kapıyı çaldığında düşünmeden hareket etmiş ve kapıyı açmıďtım .
Hemen gidip üzerime ispanyol kollu bir ferace gecirdim ve muradın arkasından aşağıya indim .
Evin arka kapısından bahceye çıktık heryer çok güzeldi yeşilin tonlarından oluşan muhteşem bir doğa harikası ayaklarımıza serilmişti .Çam ağaçlarıyla çevrelenen bahçeye baktım . Yerler yemyeşil cimlerle kaplı köşede yapay ama çok gercekci duran bir şelale ona yakın biryerde kahvaltı masası vardı . Mükemmel dizilmiş bir kuş sütü eksik masaya baktım . İçimi bir huzursuzluk kpldı sanki bütün bu güzellikler fırtına öncesi bir durulma gibiydi başıma geleceklerden korkmaya başladım.Arkadaşlar okuma sayısıyla oyların arasındaki fark beni üzüyor lütfen birazdaha yardımcı olun teşfik ve morele ihtiyacım var ......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevdalar sözde kaldı
RomanceYurdundan sürülmekti asil bizimkisi suriyedeki karışıklık yüzünden gelmiştik ama türkiyedeki hayatım suriyedeki hayatimdan daha çok karıştı.Aşkı, sorunlarla yüzleşmeyi, güçlü olmayı, sevdiğim insanlar için fedakarlık yapmayı ben burda öğrendim okuyu...