Gözlerimi açtığımda etraf karanlıktı ve başımda şiddetli bir ağrı vardı .
Ne olmuştu hiçbirşey hatırlamıyorum kafam allak bullak Allahım sana sığınıyorum yardımet .
Bir ayaksesi yaklaşıyor ve kalkıp saklanayım''ah''nereye kalkıyosun Rüveyda. Elimin ve ayağımın bağlı olduğunu yeni farkediyorum aslında çok sıkı bağlanmış ama ben kimbilir kaç saattir burda hareketsis ve baygın birşekilde duruyorumku ipi bile farkedemiğcek kadar uyuşmuştum.
Kapının açılmasıyla içeriyi dolduran ışık gözümü alıyordu gelenin kim olduğunu seçemiyordum tek ğordüğüm siyah uzun boylu geniş omuzlu ve kaslı oldugu gòlgesinden bile belli olan bir karartıydı .
Yavaş adımlarla bana doğru geleren gardiyan gibi bir sesle buyurdu''Kalk'' Tamam kalkıyımda nasıl ellerimin ve ayaklarımın bağlı olduğunu görmüyormuydu o anda içimi dolduran cesaret patlamasıyla bende sinirle bağırdım.
'' Ellerimin ve ayaklarımın bağlı olduğunu görmüyormusunuz nasıl kalka bilirim bir fikriniz varmı acaba ''benim yüksek sesle konuşmam adamı biran afallatsada ardından sinirle üzerime eyildi elini uzatınca bir an dank etti bu adamlar ben bayıldıktan sonra beni bağlarken bana dokunmuşlardı Yarabbim beni affet en başında bu işi kabul etmeden önce bunu düşünmemlazımdı .
Dedem haklıydı burası kurtlar sofrasıydı ve beni burda koruyacak Rabbim den başka kimse yoktu.
*************
Ben planladığımız üzere okul arasında korumaları atlatarak okuldan çıkınca arkamdan arabayla yaklaşıp beni silah zoruyla arabaya bindirince pilanı ben yapsamda sanki gerçekten haberim yokmuş gibi afallamıştım
Beni yakalayıp arabaya hatta koltuğa sertçe itilir gibi bindirilince bile bir tepki vermemiştim bir ara aklımdan acaba beni o mit ajanı değilde baska birimi kaçırıyordiye geciriyorken yanıma oturarak hızla gaza basan adama dönünce şok olmuştum bu oydu evet o kehribar rengi gözleri nerde olsa tanırdım istemsizce sanki nefes verirgibi cıkan sesimle ''senn''diyince .Sanki bütün düşüncelerimi sesli söylemiş gibi utanmıştım neden bilmiyorum ama ben öyle diğince bana bakıp arabaya bindiğimizden beri duygusuz gozüken yüzünde hafifbir tebessüm olması beni kötü hissettirmişti .
Ben bunları düşünüp hatırlamanın verdiği bir huzur hissederken cellat kılıklı adam ayaklarımı çözmüş beni ince hol gibi bir aradan ğeçiriyordu hatırlamanın verdiği huzur ve mutluluk arkamdaki cellad kılıklınin kolumu tutmasıyla ratsızlik ve hüzne bırakmıştı şu âna kadar eline erkek elinin deymesinden bile sakınan ben bu adamın dokunmasıyla kendimi kirletilmiş ve yıllardır koruduğum inanç değerlerimi çiğnenmiş gibi hissediyordum.
Artık olan olmuştu bir yola gimiştim ve ilerlemem gerekiyordu pes edemezdim .Aydınlık bir odaya girince ilk dikatimi çeken camın onünde sırtı dönuk ve elleri arkada sanki'' buraları benden sorulur ''der gibi duran adamdı ardından odaya baktığımda yerde postekiler vardıkolt deridendi köşede taştan şömine vardı şöminenin üstünde geyik kafası şeklinde bir biblo vardı belkide gerçek geyik kafasıdı tam çözemedim . Çok önemli sanki ben niye şimdi buna takıldımki bazen fazla aptal ola biliyorum .
''Etrafı alıcı gözle incelemen bittimi'' duyduğum sesle saçma sapan düşüncelerimden sıyrılıp sesin geldiği yöne bakınca çok şaşırmıştım evet bu seferki şaşkınlı ğim ondan deyildi tam karşımda duran adam yan komşumuz Tarık abiydi .........
Yine kafalarda sorular sorular tarık kim ? Orda ne arıyor ?Mit ajanı nerde Rüveydaya nolduda bu hale geldi okıyalım ve görelim:)
NOT:Bir süre ara vermemin sebebi okuyucu sayısının olup oy sayısı olmamasıydı bundan sonra devamlı ve düzenli yazmaya çalışıcam Seviliyosunuz Allaha emanet olun :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevdalar sözde kaldı
RomanceYurdundan sürülmekti asil bizimkisi suriyedeki karışıklık yüzünden gelmiştik ama türkiyedeki hayatım suriyedeki hayatimdan daha çok karıştı.Aşkı, sorunlarla yüzleşmeyi, güçlü olmayı, sevdiğim insanlar için fedakarlık yapmayı ben burda öğrendim okuyu...