Aina keluar dari kelas selepas meminta izin dari ustazah. Lega sikit hatinya lepas keluar dari kelas. Ustazah kalau nak membebel pun guna bahasa arab, susah lah. Mana dia faham.
Kaki di langkah perlahan ke tandas, alang-alang keluar kelas tu ambik kesempatan lah. Merayau dulu, lepas 10 minit masuk lah kelas balik.
Aina tengok kelas 2A. Amboi, tertutup tingkap, langsir macam orang tak ada. Tak berwap ke weh kelas?
Tiba-tiba mata terpandang sekujur tubuh yang berdiri di luar kelas 2A. Aik, tu bukan encik crush ke?
Aina berhenti melangkah. Nak usha betul-betul, adakah itu si Ammar Haikal? Encik crush Aina?
Ammar Haikal ni bukan boleh. Dahla nakal. Nasib handsome huh.
Gelabah gila Aina bila tiba-tiba empunya badan aka Ammar pusing badan dia. Ammar tengok Aina. Eye contact selama beberapa saat sebelum Ammar cakap something.
Aina mengecilkan mata, dia dahla rabun. Ammar pun.. Nak kata bodoh tak bodoh haih.
Aina memandang bibir merah Ammar dengan teliti sebelum mukanya berubah menyampah.
Ammar cakap..
" tengok pahal? nak gaduh? "
Hampeh punya Ammar. Aku ingat nak sweet-sweet tadi. Cis. Aina menjeling Ammar tajam sebelum kaki dilajukan lalu pintu tandas ditolak.
Shit. Ada akak form 4 la pulak.
Aina membasuh muka. Aaa sejuknya. Bertenaga terus. Dia tengok akak form 4 tu usha dia atas bawah. Dah pehal?
" ada masalah? " soal Aina sambil membetulkan tudung.
Akak form 4 gelabah tapi dia cuma gelengkan kepala. Heh, terkejut lah tu. Aina keluar dari tandas selepas mengusha akak form 4 tu atas bawah. Dahla pendek
Aina melangkah perlahan ke arah kelas. Alah, awal lagi. Ustazah tu pun tak keluar lagi. Tiba-tiba terdengar satu suara garau memanggil nama Aina.
" Aina! " Aina break mengejut. Siapa? Hah? Aina memandang sekeliling. Aik takde orang pun. Ha sudah.
Aina mengabaikan. Aina lain kut. Husnudzon. Dia terus melangkah. Tapi namanya dipanggil lagi. Kalini lebih kuat.
" Aina! "
Kali ni Aina memandang Ammar yang masih berdiri di depan kelas 2 IK. Dahi dikerutkan. Ammar ke yang panggil? Tak.
Impossible.
Dalam Aina tak sedar, beberapa kelas yang cikgu tak masuk lagi semua keluar. Semua macam pelik, pahal jerit-jerit. Macam ada fight je.
Aina teruskan langkah walaupun dia agak keliru. Nama aku ke kena panggil?
Terhenti langkah Aina lalu kepala terus dipalingkan ke arah Ammar apabila Ammar..
" SITI AINA QILYANA BINTI AZIM! TENGOKLA SINI! "
babi.
Aina terus mengalihkan kepala. Mata memandang Ammar tajam. Malu sia Ammar bongok.
Aina mengangkat jari kelingking lalu ditunjukkan ke arah Ammar. Ammar senyum sinis sebelum menjerit something yang membuatkan Aina terkejut.
" AINAA I LOVE YOU! "
W-what?
ayo lakukan bersama nyot nyot dikenyot nyot nyot dikenyot nyot dikenyot nyot
YOU ARE READING
➷ Crush Imagination [C]
Romancecomplete ✅ mula : 3 may 2021 tamat : 23 september 2021