Bölüm 2

429 29 40
                                    

Yokohama'nın yok edilmesinden 55 dakika önce.

Nakajima Atsushi denizdeydi.

Yüksek hızlı katamaran dalgaları yararak beyaz köpükler sıçrattı. Atsushi, deniz serpintisine karışmış rüzgârda sırılsıklam olarak geminin pruvasında durdu.

Gökyüzü maviydi ve su dünyanın uçlarına kadar uzanıyordu. Güneş ışığı sıcaktı, deniz serpintisi soğuktu. Bulutsuz, mükemmel bir gündü ve herkesin iyi bir şeyin olacağını düşünmesine neden olabilirdi.

"Hey, Atsushi! Pruvada böyle durursan suya düşersin! "

Arkasındaki kabinden gelen sesin ardından Atsushi arkasını döndü.

"Kunikida-san, bu kadar hızlı bir tekneye ilk defa biniyorum! Harika hissettirmiyor mu? Çok hızlı ve hava çok güzel! "

Kunikida adlı gözlüklü genç, kaşlarını çatarak kabin kapısından dışarı baktı. Kunikida, cebinden küçük bir not defterini çıkarıp açarak, "Kendim için hem hızı hem de havayı görebiliyorum," dedi. "Bugünün hava koşulları %0 yağış ihtimali olduğunu belirtiyor. Rüzgar güneyden güneydoğuya doğru esiyor ve dalga yüksekliği 1 metreden 1.5 metreye ulaşıyor, o zaman -

"Her zaman olduğu gibi, bilmeniz gereken her şey o deftere yazılı ..."

"Defterim, evrendeki her şey için bir plan içeriyor. Her şey defterlerimdeki plana göre giderse, her şey yolunda demektir. Yine de, hava durumu raporu eşleşmediğinde, Meteoroloji Dairesine gitmek zorunda kaldım. " Kunikida, ifadesini değiştirmeden bu endişe verici konuya devam etti, sonra not defterini kapatırken Atsushi'ye baktı. "Daha da önemlisi, kabine geri dön. Keyifli bir gezi için bu teknede değiliz. Vakayla ilgili bir bilgilendirme verelim. "

"Ah, evet, anlaşıldı."

Atsushi itaatkar bir şekilde pruvadan aşağı atladı.

Martılar teknenin arkasından uçarken gökyüzünde çığlık atıyorlardı.

Kunikida'nın arkasındaki kulübeye girdi. Serin, klimalı atmosferi tam yüzüne vurdu.

Kabinin içinde on tatami* büyüklüğünde bir bekleme odası vardı. Duvarlara bir harita, can yelekleri ve mürettebatın bir grup fotoğrafı asılıydı. Odanın ortasında, görünüşe göre toplantılar için kullanılacak uzun bir masa vardı. Süt-beyazı kanepelerle çevriliydi.

*Tatami: geleneksel Japon tarzı odalarda zemin malzemesi olarak kullanılan bir minder türüdür. 10 tatami yaklaşık 128,5 metre uzunluğundadır.

"Bak, ajansın bütün dedektifleri çoktan burada, seni bekliyor." Kunikida eliyle odanın etrafını işaret etti.

"Bek ... lemek ...?" Atsushi odadaki insanlara baktı.

Dördü o kanepelerde oturuyordu.

Atsushi, "beklemek" gerçekten de bu mu? Diye düşündü.

"Uuugh, çok kötü hissediyorum.... tekneler neden bu kadar çok sallanmak zorunda ......? Ahhh, dünya dönüyor... ve benim sindirim sistemim de öyle ...... ohhh kusabilirim... "

"Ahhh kardeşim, zavallı kardeşim, ne kadar kusarsan bak, Naomi sana iyi bakacak, bu yüzden lütfen kalbinin istediği gibi kus, tehehe!"

En uzaktaki kanepeye gevşek bir şekilde yayılan çocuk, Tanizaki, yaş olarak Ajanstaki Atsushi'ye en yakın ve bir sonraki en küçük üyeydi. Yüzü solgun ve yeşil, metal bir kovaya tutarsız bir şey mırıldanıyordu. Her nedense ona cesurca bakan kız kardeşi Naomi'nin yüzünde kendinden geçmiş bir sevinç ifadesi vardı. Atsushi'nin gördüğü kadarıyla, kardeşi ne kadar kötü görünüyorsa o kadar mutlu oluyordu. Anlamadı.

Bungou Stray Dogs Light Novel (Vol.4): 55 MinutesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin