Bölüm 9

188 17 15
                                    

Gözetim görüntüleri, kamera #15B

İkinci bodrum kattaki sınıflandırılmış alan içindeki dördüncü koridor, yakalama alanı.

Yakalama süresi, 11:28:15 AM* ve 11:28:28 AM arasındaki on üç saniye.

*AM : İngilizcede öğleden önce anlamına gelir.

Gözetleme videosu soğuk, beyaz bir koridoru gösteriyordu. Kameranın bakış açısından sola doğru düz bir çizgide geriledi.

Bu alan, insanların tipik olarak girdiği bir alan olmadığından, yerde neredeyse hiç kir yoktu. Kusursuz hali, neredeyse ölümcül bir görünüme sahipti.

Ekranın sağ tarafından bir kişinin sırtı göründü.

Mavi iş kıyafetleri giymiş, yorgun bir yürüyüşle yürüyen ve sanki nöbet tutuyormuş gibi endişeyle etrafına bakan genç bir adamdı. O, Atsushi'yi ve diğer dedektifleri adaya çağıran müşteri, Kaptan Walston'dı.

Görüntüde ses yoktu, ama omuzlarının düşme biçiminden, kendine özgü bir şekilde iç geçirdiği belliydi.

Kaptan kameranın tam merkezine ulaşmadan hemen önce durdu ve ileriye baktı. Aniden önünde bir insan figürü belirmişti.

Kaptan bir şey söyledi. Aynı zamanda, figür aniden bir silah çıkardı ve onun yönüne çevirdi.

Figür, kaptanın tepki vermesi ya da kaçması için zaman tanımadan silahı vurdu. Koridor tekrar tekrar parlak bir ışık parlamasıyla aydınlandı.

Koridorun her tarafına, dans ediyormuş gibi, kan sıçramıştı; kaptan çarpmanın etkisiyle havada süzüldü, sonra yere yığıldı.

Figür yerde gevşekçe yatan, çökmüş kaptana daha da yaklaştı, sonra nişan aldı ve ona daha da fazla mermi attı. İki atış, üç atış.

Sonunda kaptan hareket etmeyi tamamen bıraktı ve bu dünyadan başka bir hayat daha ayrılmış oldu.

Koridorda duran - koridorun duvarları ve zemini sanki birisi üzerlerine boya dökmüş gibi kırmızıya boyanmıştı - figür kameralara döndü.

Boynundan kamera sarkan takım elbiseli bir adamdı. Yüz özelliklerinden İngiliz gibi görünüyordu. Gri keçeden bir şapka taktığı için, saçlarının ne renk olduğunu ya da kafasının neye benzediğini söylemek imkansızdı, ama muhtemelen yirmili yaşlarındaydı. Bir adamı soğukkanlılıkla öldürmüş olmasına rağmen, gözlerinde hiçbir duygu görünmüyordu. Tek bir dalgalanma olmayan bir gölü andıran o huzurlu, mavi gözler, doğrudan gözetleme kamerasına bakıyordu.

Adam aniden silahını kameraya doğrultup ateş etti.

Çarpışma anında görüntü kesildi ve arkasında yalnızca siyah beyaz bir ses kaldı.

-Burada video bitti.

Atsushi ve Kunikida, görüntülerin ekranda gösterilen bölümüne baktılar.

Bütünüyle sadece bir bölüm gösterildi. Kaptanın öldürüldüğünü gösteren görüntüler ... Bir şüphenin gölgesinin ötesinde, takım elbiseli İngiliz onu vurarak öldürmüştü.

"...... ve orada, gözetleme kayıtlarında kaydedildiği gibi, kaptanın öldürülmesiydi," dedi albay ekranı kapatarak.

Atsushi ve Kunikida dar bir hapsedilmiş odada oturuyorlardı. Odanın ortasında zemine metal bağlarla yapıştırılmış metal bir masa ve sandalyeler vardı. Pencere yoktu ve içeri girip çıkmanın tek yolu, demir çubuklarla küçük bir açıklığı olan metal bir kapıdan geçiyordu. Odada yalnızca gelen aramalar için özel bir telefon, tavanın tam ortasında tek bir havalandırma deliği ve köşede büyük bir çöp kutusu vardı. Başka hiçbir şey yoktu.

Bungou Stray Dogs Light Novel (Vol.4): 55 MinutesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin