Tekrar hoşgeldiniz bebekler iyi okumalar mwah <3
son olarak bu bölümde çok ufak bir smut var. +18 okumak istemezseniz atlayabilirsiniz.
--- ile başlayıp biten yer :*
Uluğ Karahanoğlunun, holdingine atım atmasıyla girişteki çalışanlar saygıyla selam verdi. takım elbiseli adam onları görmemiş gibi umursamadan yürüyüp geçti yanlarından. Yanındaki iki korumasını girişte bırakıp, hızlı ve sert adımlarla asansöre doğru ilerledi. Asönsöre binince asansördeki herkes başını öne eğdi çünkü hepsi Uluğ Karahanoğlunun yüzüne bakmaya bile cesaret edemiyordu. Asansör 17. katta durduğunda asansörden çıkarak odasına ilerledi. Uluğun geldiğini gören sekreteri hemen ayağa kalkıp Uluğun peşine takıldı.
Hoşgeldiniz Uluğ Bey incelemeniz gereken dosyaları masanıza bıraktım, onları gözden geçirip imzaladıktan sonra 2 tane toplantınız var. Akşam ise Fransa'dan gelen iş adamlarıyla akşam yemeği yiyeceksiniz. Bunun için iyi bir restoranda masa ayırttım. İstediğiniz gibi kahvenizi de hemen ge-
Uluğ ince sesli kadının sözünü kesti,
- Her şeyi iptal et bu gün hiçbirisiyle uğraşacak halim yok.
- Ama Uluğ be-
- Sana ne dediysem onu yap. Bana geri cevap verilmesi en sevmediğim şey, biliyorsun Şebnem
Diyaloğu bitirip odasının kapısına yaklaştığında, arkasını dönüp Şebneme seslendi;
- Birazdan kahvemle birlikte yanıma gel.
kadın itaatkar bir şekilde kafasını sallayıp bıyık altından güldü ve kahve almak için ayrıldı.
----
Sandalyesinden kalkıp, kucağındaki kadını duvarla arasına alarak hızlı bir şekilde içine girip çıkmaya başladı. Kadını kucağından indirdikten sonra dizlerinin üzerine çökmesini sağladı. Sekreter kadının çenesini elinin arasına alıp baş parmağını dudaklarına götürdü.
Uluğun aç ağzını komutuyla ağzını açan kadının açık ağzına hızlıca birkaç defa tükürdükten sonra masanın üzerine domalttı. Kravatını bir hamleyle çıkarıp kadının ellerini arkadan bağladı ve ellerini kesmek istercesine sıktı siyah kravatı. Bir yandan platin sarısı tutamları sertçe çekerken bir yandan da kadının getirdiği sıcak kahveyi kumral tene döküyordu. Onun en büyük zevklerinden biriydi altındakinin acı içinde inlemesi.
Kadının kalçalarını tokatlayıp kadının masanın üstüne boşalmasını sağladı. Biraz daha gitgelden sonra kendinin de geleceğini anladı ve kadından uzaklaşıp ahşap döşeme zeminin üzerine boşalttı menilerini.
Boşaldıktan sonra kadının saçlarından sürükleyip önce zemindeki spermleri sonra da masanın üzerindeki kadının kendi sıvısını yalattırdı. Kadın da bundan zevk aldığını belli edercesine sırıtıyordu.
İşini bitirdiğinde sarı saçlı kadın tamamen makyajı bozulmuş bir şekilde yerden kalkıp eteğini indirdi ve Uluğun önüne gelip "beni becerdiğiniz için teşekkür ederim Uluğ Bey" dedikten sonra kapıdan çıktı. Bu da Uluğun fantezilerinden birisiydi. Kiminle yatarsa o kişi en sonunda ona teşekkür etmeliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANKI | GAY
Teen FictionYankı kendi dünyasına yaşan sıradan bir üniversite öğrencisi, Uluğ ise dünyaca ünlü bir şirketin sahibi, kibirli, gururlu ve güçlü bir adamdı. Her istediğin elde eden adam ya bir gün istediği şeyi alamazsa? Bunun için kibrini ve gururunu ayakları al...