Prolog

121 27 1
                                    

Stau în mașină într-o pădure care se află și un lac în apropiere de ea, am fugit de acasă  de mai bine de două luni mama mea sau dacă o mai pot numi așa pe femeia care s-a dat drept  mamă timp 17 ani știe unde sunt.

Aici se afla cabana unde veneam vara când era mică cu părinți mei înainte de accident, de la accident nu am mai venit aici cu mama erau prea multe amintiri,uneori când mise făcea foarte dor de el veneam aici și parcă i puteam simți prezența, ciudat știu dar este adevărat.

Cabana este ca nou nouță aproape pentrucă vroiam să-mi fac majoratul aici care va fi peste o lună,poate ar trebuie so iert pe Selena adică ma crescut și iubit aproape 18 ani de una singură,mia oferit tot ce voiam fără să ceară ceva în schimb.

Dacă stau să mă gândesc poate ar trebui să mă întorc acasă, azi e și ziua ei.

așa că nu mai stau pe gânduri și gonesc spre casa,mă opresc la o florerie și i cumpăr un buchet mare de trandafirii roși preferați ei,apoi plec spre casă.

Intru în casă și o văd plângând pe canapea uitându se la poze

-o draga mea te-ai întors spune ea plângând

-da mami mam întors spun și încep să plâng și eu

Nu știu dacă se poate numi prolog dar în fine sper să vă placă acestă carte,și vă rog scuzațimi greșelile gramaticale e prima mea carte și îmi este cam greu dar sper să apreciați povestea însine.

Vă pup și aveți grijă de voi♥️

breakdown_warrior

loving you is a losing game! Volumul I|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum