-mă scuzați de deranj o caut pe Jennifer Everdin,e acasă ?

-aici nu locuiește nimeni cu numele ăsta..dar dacă stau să mă gândesc foști proprietari care au locuit aici se numeau Everdin dar mie te-am să vă informez că aceștia au pierit acum 2 ani.

Îmi raspunde o bătrânică de vreo 60 de ani.

Îmi țineam lacrimile

-mulțumesc și mă scuzați de deranj

-nu e nicio problemă copilo.

Merg la mașină încercând să-mi acopăr ochii și să-mi opresc lacrimile

-a fost cam rapid..ai vorbit cu ea?

Nu-i răspund și îmi pun centura

-Iris..Iris ce sa întâmplat?...ești bine?..

Mă întorc la el cu lacrimile în ochii ne mai putând țândule în fru

Încep să plâng și acesta mă ia în brațe șoptindumi că totul va fi bine

-Peet au murit.

Acesta când aude asta mă strânge în brațe și mai tare.
_________________

O săptămână mai târziu

Azi este o zi aglomerată, după școală trebuie să merg la lucru lucrez la un bar cânt acolo cu chitara,apoi
trebuie să merg acasă să mă schimb și să plec la meciul lui peeta de Lacrosse,apoi i-am promis unei colege că voi merge la ziua ei să cânt ceva pentru ea, mai nou aflu că petrecerea e în pădure apoi o tai acasă cât de repede voi putea:))).

Ajung la școală și merg la dulapul meu unde îmi pun cărțile apoi merg la vestiare să mă schimb pentru ora de sport.

La ora de sport toți băieți se holbau la corpul meu și chera și niște fete mă simțeam foarte inconfortabil,dar n-am ce face decât să mă uit la ei cu desgust,nu mă laud dar eu avem cel mai frumos corp din toată școala nici cea mai populară fată nu are ce am eu😅, evident eu purtam doar haine largi și uneori mai "împrumutam"câteva hanorace de la Peeta care nu l-am mai înapoiam 😂♥️.

-Hei,pisi te scot la un suc și apoi dacă vrei mergem și la mine?😏

Strigă după mine cel mai mare fuckboy din liceu toate fetele mureau după el dar cu mine nu-i mergea.

- hei,pisi da de ce nu o scoți pe maicăta în locul meu ?

-ceai spui târfă mică ?spune el devenind furios și venind spre mine

Să fiu sinceră nu îmi era frică deloc,ar trebui să fiu speriată? Părinți prietenei mele eram foarte buni la karate ce tot vorbesc erau experți! Și normal că am făcut de când eram mică gen aproape în fiecare zi.

-că ar trebui sa o scoți pe ea nu pe mine,ea are nevoie sigur mai mult de cât îți imaginezi tu că ași vrea eu ;).

i fac cu ochiul și dau să plec dar mă prinde de mână și mă strânge tare

-cereți scuze în momentul ăsta sau îți rup brățara asta ieftină ce o ai tu

Mă uit la el cu nervii dați la maxim și
Simnt o recuare foarte rege în jurul ochilor mei,el când mă vede icriminește și se uită cu frică la mine.

Mă uit la el cu nervii dați la maxim și Simnt o recuare foarte rege în jurul ochilor mei,el când mă vede icriminește  și se uită cu frică la mine

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
loving you is a losing game! Volumul I|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum