În seara aceasta este e lună plină,ceea ce mă afectează pentru că eu nu pot dormi când e lună plină,dar cred că voi învită fetele la un slipover.
Imi scot telefonul de la încărcat și o sun pe AllisonC.T
_____
-Hei,Iris!-Hei, Allison,vroiam să te învit la un slipover în seara asta ce zici?
-ăm..în seara asta?
-dap trebuie să le sun și pe Malia,lydia și kira să le întreb.
-..am întâlnire cu Scott nu pot veni...mâine dacă vrei?
-uu întâlnire zici spun eu
-daa și nu știu cu ce să mă îmbrac!
-trebuie să te îmbraci sexy
Alisson râde agitată
-hei,Iris îl aud pe Scott
-heii!!,vă las porumbeiilor!să nu fiți obraznici.spun eu uitândumă la Allison făcândui cu ochiul
_______________________Nu știu de ce dar niciuna nu a putut să vină,ciudat,asta e înseamnă că în seara asta mă distrez singură!.
Merg repede în camera mea și mă înbrac cu pijamalele mele preferate apoi cobor jos și comand o pizza,mă așez pe canapea și dau drumul la TV,când văd că f.r.i.e.n.d.s rulează la tv aproape țip de fericire,mereu mia plăcut serialul ăsta,cred că deja l-am văzut de 20 de ori,dar nu m-am saturat niciodată să mă uit la el!
___________________
Pe la jumătatea episodului cineva sună la ușă,pun pauza și merg spre ușă mă uit pe vizor și văd că omul cu pizza e aici,deschid i dau bani,iau pizza și închid ușa apoi merg înapoi în living.
__________________
Merg la ușă când văd că cineva a sunat la sonerie, mă uit pe vizor și îl văd pe stiles,mă întrebă oare de ce a venit aici adică e puțin cam târziu.
Deschid ușa și văd un Stiles obosit și parcă întunecat,avea cearcăne la ochii și părul lui era ciufulit,dar nu știu de ce dar mă atrăgea felul în care arăta!-ai de gând să mă lași să intru sau stau toate sera afară?
-o da scuze..intră spun făcândui loc.
Închid ușa și mă plesnesc peste față mintal.
-și ce te aduce aici la ora asta?
-am făcut pană și eram aproape de casa ta și am zis să vin,pot sa folosesc baia?
-desigur,ști unde e.
Merg spre telefonul meu care a început să sune în continu,spre mirarea mea cel care mă suna era Stiles, dar oare de ce mă sună,răspund și i aud vocea ingrijorată.
-IRIS!! orice ai face să nu lași pe nimeni în casă ai înțeles!?!
-stiles de ce mă suni,dacă ești cu mine in casa jur că uneori nu te inte..-
-cum adică sunt cu tine în casă?
Stiles iese de la baie și fața îmi cade la propriu,dacă Stiles e cel cu care vorbesc la telefon atunci cine se afla în casa mea!?!?!?!
-iris cum adică sunt cu tine în casă?!?!?........IRIS!!!..IRIS!!! Ieși imediat din casă ești în pericol!!!
Ies repede din casă și încep să fug,i observ mașina lui Stiles gonind spre mine și încep să fug mai tare decât o facem înainte dacă e posibil așa ceva.
Urc repede în mașina lui Stiles.
Hei!Hei!Hei! nu am murit!încă trăiesc!și știu că este cam scurt capitolul dar sper să vă placă știu că postez târziu dar uneori nu mai am inspirație și nici timp dar sper că va plăcut aceste capitol💕
CITEȘTI
loving you is a losing game! Volumul I|
FanfictionO tânără de 17 ani pe nume Iris locuiește în New York cu mama ei. Tatăl lui Iris a murit când Iris avea decât 2 ani. Pentru Iris a fost foarte greu să crească fără tatăl ei și i-a fost și mai greu când a aflat dintr-o simplă ceartă că a fost adop...