Două săptămâni mai târziu

Eram în camera mea cumpărând un bilet de avion către Palisades Charter online și căutam un apartament sau undeva unde puteam să stau, când „mama” tristă intră în cameră bătând în ușă.

-pot să intru ?-ea

-da,te pot ajuta cu ceva? -eu

-lasă-mă sa vin cu tine iris,te pot ajuta să îți găsești părinți,nu trebuie sa faci asta de una singură.

-ba trebuie și o voi face,îți mulțumesc că m-ai crescut 17 ani știu că nu ți-a fost ușor, dar a venit momentul să-mi găsesc părinții biologici.

-bine draga mea,vei putea sta în casa unde a locuit tatăl tău când a fost mic.

-îți mulțumesc mamă spun și o înbrățișez.

A doua azi am și plecat drumul a fost lung de 16 ore mai exact,chem un taxi și plec spre noua mea casă 🏠.

Mașină se oprește în fața unei case,
i dau bani apoi cobor din mașină îmi iau bagajele și le trag după mine până în casă.

Înăuntru erau toate obiectele acoperite  cu niște cearceafuri albe.era destul de spațioasă casa aveam un living mare și aveam o bucătărie puțin mai mică decât livingul, urc sus și văd trei dormitoare și încă o baie.

După ce mă decid unde va fi camera mea încep să despachetez.

two hours later

Termin de despachetat și încep să fac curat în toată casa,nu eram deloc obosită adormisem tot zborul.
După ce termin îmi comand o pizza,și mă pun pe canapea în living și dau drumul la televizor, intru pe Netflix și mă uit la Teen Wolf, știu e a-16 ora când îl reîncep dar pur și simplu iubesc serialul ăsta.

Pe la jumătatea primului episod îmi vine și mâncarea Yey 😅 îmi era chear foame,i dau bani omului de la pizza apoi închid ușa și mă bag iar la serial.
Nu voi sta mult trează pentrucă mâine am școală așa că mă uit doar la primele episoade.

Era ora 23:21 stâng televizorul și mă pun la culcare pentrucă eram frântă.






sper să vă placă acesta este primul capitol la acesta carte,dacă vă place puteți apăsa pe steluță pentrucă mă ajută forte mult chestia asta,și dacă aveți sfaturi în legătură cu cartea puteți să-mi spuneți în comentarii sau în privat.

Până dată viitoare vă pup și vă înbrățișez.😘

vă rog să îmi scuzați eventualele greșeli🌚

loving you is a losing game! Volumul I|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum