-Alo?
-.......
____-mama ta a murit Iris,a murit asiara într-un accident rutier șoferul care a intrat în ea era beat și au murit amindoi
......
am început să plâng și nu mai puteam respira-iris? mă strigă peeta,ești ok ?de ce plângi?,ce sa întâmplat?
......
-imi pare rău spun simțind că nu mai pot să țin în mine și dau totul afară
.... . ..
____________
Iris dormea liniștită în patul său,având cel mai frumos vis
Ne-am adunat în această zi minunată să-i unim pe stiles stilinski și pe Iris West -
Ohh telefon nenorocit spune ea aruncând telefonul de perete.
shit sa dus și telefonul ăsta!,până la urmă Iris decide să se trezească,și văzând cât este ceasul cade din pat și fuge la baie,ceasul arătând 7:46 ea trebuind să fie la liceu la 8:00 fix,
Și începe să făcă crize că nu știa cu ce să se îmbrace.-gata cred că e bine așa,oricum nu-mi pasă ce cred ceilalți bine în afară de el...
Iris coboară scările în grabă aproape căzând în cap de doua ori,pregătită să iasă pe ușă sora ei mai mare strigă după ea.
-nu,în niciuncaz nu pleci la școală îmbrăcată așa spune ea mâncând un măr.
-și de ce mă rog?
-Iris nu-l vei impresiona pe stiles în nici 1000 de ani dacă continui să te îmbraci așa.
-Sara nu am chef de asta acum,plus sunt și în întrziere.
-numi pasă fugi sus acum și te schimbi îți aduc eu ceva cute dar și sexy spune ea iar Iris își dă ochii peste cap.
Iris se uită la sora ei având o expresie a feței gen nici gând nu voi merge așa la școală!
___________________
-Nu pot să cred că chear ma făcut să vin așa la școală.
Toți se uită la mine ciudat parcă mirați,eu mai mereu mă îmbrac în haide așa mai largi și mai băiețoase,dar azi eram în fustă și eram sexy,îl observ pe Scott cum vorbea cu liam și se uită la mine ciudat,paracă mirați să mă vadă așa îmbrăcată.
Dar totuși eu vreoiam să văd ce reacție va avea stiles,că vine vorba de el încă nu l-am văzut ce a ce e neobișnuit el e mereu în preajma,marg încet la dulapul meu unde îl văd pe bunul meu prieten Peeta.
Când mă vede face ochii mari necrezand că sunt eu.-de când ști tu să umbli pe tocuri ?întreabă el râzând
Încep să râd și eu
-mă mir că nu am căzut încă
-stai așa pozează la camera spune el începând să facă pozez,eu incep sa pozez că un fotomodel până când mă împiedic de cineva din spatele meu și cad pe acea persona,fiind peste el i simt imediat parfumul era el!!
Știu că a trecut mult de la ultima postare dar am fost foarte ocupată în ultimele zile,sper să vă placă noul capitol și dacă aveți întrebări fiți liberi să le scrieți in comentarii sau în privat.🤗😜😘
CITEȘTI
loving you is a losing game! Volumul I|
FanfictionO tânără de 17 ani pe nume Iris locuiește în New York cu mama ei. Tatăl lui Iris a murit când Iris avea decât 2 ani. Pentru Iris a fost foarte greu să crească fără tatăl ei și i-a fost și mai greu când a aflat dintr-o simplă ceartă că a fost adop...