-dar întrebare e tu îl placi pe Stiles?întreabă malia
________________-eu...ăm...nu știu adica..ăm
-e clar că îl placi spune lydia
-dacă tu îl placi și el te place de ce nu sunteți împreună?întreabă malia
-eu nu-l plac și el nu mă place.
-da arăți foarte sexy! spune ea
-râd ușor la ce a spus ea,ar trebui să schimbăm subiectul oricum trebuie să ne concentrăm să îl găsim pe Peeta.
_______________L-am căutat ore întregi dar nimic nicio urmă de el :(
-îmi este foame,mergem să mâncăm ceva? Întreabă liam.
-da hai să mergem și mie îmi e.spune Isaac
-eu mai rămân să mai caut spun eu
-nu tu vi cu noi,iris ești obosită și ai nevoie de hrană,Vino spune Stiles trăgândumă după el.
_____________________Suntem la un mic restaurant din centru mâncând și vorbind despre cum și unde ar putea fi peeta.
Dintre-o dată un om spune la microfon cine va cânta noua melodie și o fată merge pe mică șcenă și începe să cânte melodia mea preferată și a lui peeta 'Umbrella'
am început să îmi amintesc de toate amintirile noastre pe melodia asta aveam atât de mult,îmi este forte dor de el.spun eu în gândul meu vărsând o lacrimă.-Iris noi ieșim în oraș în seara asta vrei să vi cu noi?întreabă Lydia
-sigur unde mergem?
____________________
~Trecuse 3 săptămâni~
M-am împrietenit foarte repede cu Allison,Malia,Lydia și Kira dar și cu băieți,dar nu știu simt că îmi ascund ceva dar cred că doar mise pare mie,a trecut 3 săptămâni și tot nu lam găsit pe peeta,am aproape în fiecare seară același coșmar cu peeta de la lac parcă de fiecare dată când visez simt că ceva foarte rău sa întâmplat cu el.
Îmi este extrem de dor de el,de la poliție nu primesc decât vești proaste Sara a plecat la facultate în New York am rămas singură acasă dar mai vine fetele la mine din când în când,cu Stiles sa cam schimbat situația adică acum știu sigur că îmi place de el și l-am mai auzit pe el vorbind cu scott despre mine,dar nu știu am senzația că încă este îndrogostit de Lydia dar ea de multe ori îmi spune că nu este nimic între ei.
_____________________
___________________
________________
______________
____________
__________
________
_______
_____
____
___
__
_
CITEȘTI
loving you is a losing game! Volumul I|
FanfictionO tânără de 17 ani pe nume Iris locuiește în New York cu mama ei. Tatăl lui Iris a murit când Iris avea decât 2 ani. Pentru Iris a fost foarte greu să crească fără tatăl ei și i-a fost și mai greu când a aflat dintr-o simplă ceartă că a fost adop...