2. bölüm (kaçış)

157 12 0
                                    

sabah olduğunda mert,kardeşini uyandırmadan sessizce odadan ayırılıyor.aşağıya indiğinde saate bakıp daha çok erken olduğunu görünce,annesi ve babasından gizli kapının önüne gidip sırt çantasını alıp hemen sessizce mutfağa gidip sırt çantasına tost,su koyup evden çıkıp ormana doğru koşmuştu.Dün sesin geldiği tarafı hatırlamaya çalışırken,tekrar o sesi duydu ve sessizce dinledi. birden sesin yakından geldiğini duyunca yavaş adımlarla oraya doğru yürüdüm.Otların ardından baktı. bir adam gördü,beyaz kocaman bir gömlek giyiyordu.adamın gömleyinde isim yazdığını gördü.ama ismin başında Prof. yazdığını görünce profösör olduğunu anladım ama içinden bir his kötü biri olduğunu söylüyordu. birden adamın arkasını döndüğünü görünce telaşlandı.prof. mert'i görünce eline bıçak alıp kovalamaya başladı.mert bıçağı görmesine gerek kalmadan prof. ona doğru koştuğunu görünce hemen kaçtı.aklına fikir geldi ve hemen tırmanabileceği bir ağaç aramaya başladı.ve şansına bir tane buldu. hemen tırmandı ve bekledi..... Prof. geldiğini görünce nefesini bile tuttu.prof.onu bulamayınca geri döndü.mert rahatlayarak saatine baktı. saat 06.30 evden çıtığIndan beri yarım saat geçiş. annem ve babam daha uyanmamıştır. daha erken. çantasına koyduğu tost ve suyu alıp,yemeğe başladı.
yemeğini yedikten sonra etrafa bakıp ağaçtan indi. hemen eve koşarak gitti. eve geldiğinde herkes hala uyuyordu. mert de salona gidip düşük seste televizyonu açıp,televizyon izledi.

çocuk ajanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin