14.bölüm (Yılbaşına özel)

41 7 2
                                    

Akşam yemeğini yedikten sonra hemen yatağa fırladım.Sabah olunca,kahvaltı yapmak için aşağıya indim,sofraya oturup kahvaltı yapıyordum ki annemle babamın konuştuklarını duydum;Bu gün ne yapalım ? yılbaşı'ya..."İnanmıyorum....''yılbaşını nasıl unutmuştum...Hemen masadan kalkıp beni es geçin deyip evden çıktım.Buluşacağımız yere koşar adımlarla gittim.Karşılaştığımız da,daha bir şey söyleyemeden biri oradan''hadi şelaleden atlayalım!!!''dedi.''Durun!!'' diye bağırdım.Bu gün yılbaşı unuttunuz mu? Selim''yoo... Unutmadık ki...ama sen sanırım unut muşsun?''dediğinde burada tek salak ben miyim diye düşünmedim değil yani.''Eeee akşama ne yapıyoruz,o zaman beraberiz dimi???''Umut''beraberiz tabi canım...akşama senin ağaç evde güzel,sade,hoş ve zaten aramızda bir parti ama parti demeyelim.De aramızda kutlama...''Vayy her şeyi organize etmişler zaten bana bir şey düşmüyor ki..''Hadi o zaman hicum..''deyip kimimiz kayalara çıkıp atladı,kimimiz de direk allah ne verdiyse atladı.Baya da yüzdük yorulduk,sudan çıkıp gene girdik,gene çıktık,gene girdik bu böyle 4 saat devam etti.Saat olmuş 03.37''hadi gidelim artık geç oldu dedim.''Toparlanıp eve doğru yürümeye başladık.O kadar yorgunduk ki bir ara zaten can yere kapaklandı,hemen arkasından gelen bulutta,cana takılıp düştü.Bize o sırada bir şeyler diyorlardı ama biz gülme krizinden dolayı ne dediklerini anlamıyorduk,daha doğrusu duymuyorduk ki anlamaya çalışalım.Eve geldiğimizde ''ağaç evde buluşuruz.''dedim.Hemen banyoya koşup duş aldım.Çıktıktan sonra felaket acıkmıştım.Annemin yanına gittim.Baktım,kek yapmış.Ellerine sağlık der dermez iki tanesini nasıl yaptıysam ağzıma tıktım.Acayip olan da bu yaa... Nasıl tıkmayı becerdim.Bir tane de elime alıp kapıya fırladım ve dışarıya çıktım.Baktım ki Irmak yalnız başına ağaç eve gidiyor.Hemen yanına koştum.''Beraber gidelim mi?''dedim.''olur''dedi.Konuya hemen girmek istedim bir daha ne zaman yalnız kalırız kim bilir? ''Sevdiğin biri var mı?''dedim.İçimden kendime saydırdım.''Olum sen öküz müsün?diye.Çünkü cidden öküz gibi hareketler yapıyorsun.Kıza tak diye sevgilin var mı? denir mi ya...?''Al işte şimdi de kendi kendime konuşuyordum.Bir anda ''Hayır.''Kelimesini duydum.''Efendim'' ''sevgilim yok.'' ''peki hoşlandığın biri bile mi yok.Yapma vardır.''   ''tamam.Peki söyleyeceğim ama kimseye söylemek yok.''  ''tamam tamam.''   ''Selim.''  İnanmıyorum.Ben şok.Sevdiğim kız,en yakın arkadaşımı seviyor ve en yakın arkadaşım asla bana ihanet etmez.Ağaç eve geldiğimizde hiçbir şey yokmuş gibi davranmaya çalıştım ve zaten şunu öğrendim.oyunculukta gerçekten çok başarılıydım.Çünkü kimse hiçbir şey çakmadı.Tavanda ki kapakları açtık.Çok güzeldi gökyüzü.Tamda ondan geriye sayarken yıldız kaydı.Dilek tuttum tabi ki de ama kimseye söylemeyeceğim.Siz de dahilsiniz.Eğer gerçek olursa anlaşılır yada ben söylerim zaten.Puflardan ve koltuklardan kısacası oturduğumuz yerden aşağıya oturduk ve yıldızlara baktık.2016'ya girince kimse çığlık atıp sevinmedi.Normal karşıladık.Zaten sonrasını hatırlamıyorum.Çünkü hepimiz yıldızları izlerken uyuya kalmışız.






çocuk ajanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin