8.bölüm(cristina clour)

74 7 1
                                    

sabah kalkinca pijamalarini cikarip kiyafetlerini giydi.hemen odadan cikti ve kimsenin uyanik olmadigindan emin oldu. asagiya inip kapiya dogru koştu.terliklerini cikartip,ayakkabilarini giydi,cantasini aldigi gibi disari cikip kapiyi kapatti.yavas yavas yuruyerek agac eve gitti.agac eve gelince sallanan merdivenden yukari tirmandi.bir eliyle sikica ipi tuttu,diger eliyle de kapagi acti.iceri girdi ve kapagi kapatip kilitledi ama yanina kahvaltilik bisey almamisti.acikmisti.cantasini kurcaladi.allahtan dun yemedigi annesinin koydugu tost vardi.acip onu yedi ve cantasindan kagitlari ve dosyalari cikardi.yazilari tekrardan okudu.bildiklerini de hatirlamaya calisti.sonra bisey farketi.oraya geri donse biseyler bulabilirdi ama cok teylikeliydi ve bunu yapamazdi.o prof. zaten onlemini almistir. birden kapagi asadan biri yumruklamaya basladi.bir dusununce anne ve babasinin uyanmasina daha yarim saat vardi.cunku babasi bir saat sonra ise gidicekti.kardesi ise oooooo....
eee o zaman kimdi bu... delikten bakti ve olamaz.....yerimi nasil buldu.... buraya geldigimi nerden biliyor.....bu....prof.ahmet'ti.
simdi napicam boyle sorularla vaktimi harciyamicam.ben simdi ne halt edicem.ben kendi kendime bu sorulari sorarken,kapagi vurmayi kesti.delikten bakyim,acaba gitti mi diye ama oradaydi.bana,bisey yapmicani sadece bisey vericeni soyledi ama ben inanmadim bu tuzaga dusucek kadar sersem veya salak degildim.vericegin seyi oraya birak ve defol dedim.sonra delikten bakmaya devam ettim.aşsagiya indi ve o verecegi seyi oraya birakti ve gitti.ben de bi 5 dk filan bekledikten sonra kapagi acip etrafa egilip baktim.ortalikta yoktu. aşagi indim ve orada olan zarfi aldigim gibi yukari firladim.kapagi hemn arkamdan kapatip kilitledim ve koltuguma yani puf'uma oturdum ve zarfi masanin ustune koydum.biraz bekledim ve dayanamayip zarfi actim.icinde bir degil birkac resim vardi ama özellikle biri cok dikkatimi çekti.arkalarina bakiyordum.hepsinin arkasinda tarih yaziyordu.o ilgimi çekenin arkasin da ise "aman tanrim bu yazan şey....."

çocuk ajanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin