Hande!!! inanmıyorum.Hande,Selimle benim bütün konuştuklarımızı duymuştu.Selim kendine geldiğin de "sen ne arıyorsun burada ?
Senin şu anda aşağıda olman gerekmiyor mu? "
Hande"Beremi unutmuşum.Onu almaya geldim.Hem Mert sen Irmağı mı seviyorsun?
Ben şok...
Gerçi Irmak da güzel kız."
"Eğer bunu birine söylersen seni gebertirim.Ha ondan korkmadın,Umutu sevdiğini de söylerim."
Selim"ne oluyo lan...
Bir durun kafam karıştı.Şimdi Hande Umutu mu seviyor?"
"Evet" dedim.
Hande saol söylediğin için teşekkürler bakışı attı sanki.İki gün önce En büyük sorunum;kardeşimden önce bilgisayarı kapmakdı.Şimdi ise en büyük sorunum Irmak,ya onu sevdiğimi öğrenirse.Eğer öğrenirse kızın asla suratına bakamam.Hande"Hayatında hiç aşık olmamış biri için..."
"Ne diyorsun sen yaa.Sen çok mu biliyorsun aşkın ne olduğunu?"
"Evet.En azından senden daha çok..."
"haa öyle mi o zaman senden bir şey istiyorum.Bana aşkı özetler misin?"
"Tamam,peki.Aşk;kısaca birini kayıtsız şartsız sevmektir."
"Birde ben açıklıyım o zaman.Aşk;Hani telefonun çalar,arayanı bilmediğin halde kalbin küt küt atar ya..Hani onunla göz göze geldiğin de kalbin hızlı atar,gözlerin parıldar,ellerin titrer ve konuşurken saçmalarsın yaa.İşte biz,senin yerine ona Aşk! diyoruz."
Selim hemen "vay be knkma bak sen...Aşk çocuğu mu olmuşsun?"
"oldum be knk.''Sonra ağaç evden aşağıya indiğim gibi eve doğru koşmaya başladım.Arkama bile bakmadan.