16~ Karmaşa

453 6 0
                                    

Yine dayanamadım yazdım. Diğer hikayelere bakıyorum da vote ve yorum sayıları oldukça yüksek neden benim hikayem de yok diye düşündürüyor çünkü sizlere birsey soruyorum kimse cevap vermiyor en azından bi iki kelime söyliyebilirsiniz. Gerçekten umrumda değil vote veya başka birşey umrumda olan hiç birşey soylememeniz. Yazmak istemiyorum buyüzden lütfen yorumlarınızı bekliyorum.
Bu bölümde birazcık +18 şeyler olucak birazcık rahatsız olanlar okumasın. Bu bölüm bir kaç kişinin ağzından olucak mobil belki kısa olabilir ve bu bölümü 2. Defa yazdım diğeri silindi.

Keyifli okumalar.

Ellerim titriyor, midem de savaş çıkıyor. utkunun dudakları dudaklarımdaydı çünkü özledigim o tad, yine dudaklarımla buluşmuşlardı bilmiyorum, karşılık vermemek elimde değil istiyordum onu ona açtım ben, bu adamı seviyordum işte.

Bir elini enseme götürüp diğer elide belimdeydi kendisine daha çok bastırdı bedenimi. Geri geri yürüyüp, sırtımı yumuşak zeminle buluşturdu bacaklarımı aralayıp beline sardım diliyle adeta keşfe çıkıyordu dudaklarımın arasında. Alt dudağını dişlerimin arasına alıp ağzına boğuk şekilde inledim. Şuan bütün kanlar yanaklarım da buluşsada umrumda değildi. Mantıklı olanı düşünemiyordum bile.

Dudaklarımız ayrıldığında çeneme öpücük bıraktı, sıcak nefeslerimiz ve nefes alıp verişlerimiz oda'da olan sessizliği bozuyordu daha çok heyecanlanmama yol açıyordu. Boynumu öpmeye başladığında kıkırdadım çünkü huylanıyordum. Diliyle daireler çizip acıtmayacak ve bir okadar narin şekilde dişlerini geçirdi. Dudaklarını sürtüp köprücük kemiğimi öptü tekrar yukarıya çıkıp alt dudağımı emmeye başladı ellerimi saçlarına geçirip daha çok inlememe yol açtı.

Durmak zorundaydık aksi takdirde ikimizinde çoğunlukla benim, pişman olabileceğim bir duruma doğru sürükleniyorduk. Dudaklarını dudaklarımdan çektiğinde gözlerim şişmiş dudaklarına kaydı. Dudaklarını yanağima sürterek kulağıma fısıldadı.

"Uyumalıyız" Ha? Ney? Ben konuşamazken heyecandan ölebilecekken uyumak mı istiyordu? Benim işime gelirdi ama suan bu durumda istiyordum. Belkide istememek en iyiysi. Ama ona bunu belli edemem.

Yan tarafa doğru uzandığında başımı yastığa gömmek istedim bi an. Yaptığımız yanlıştı.

"Bunu unutmalıyız" deyip arkamı döndüm. Utanıyorum bakmayın bana öyle. Ellerini belime yerleştirip kendisine çekti tek vücut gibiydik, ve tenin in sıcaklığını hissedebiliyordum. Omzuma öpücükler kondurup, boynumdan öptü. Bu daha çok huylanmama yol açtı ama belli etmedim.

"Sen unutsanda ben unutmam....Seksi kız" yeni lakap mı...Ah birde seksi kız...başını saçlarıma gömdü busefer.

"İyi geceler Seksi kız"

"Iyi geceler ayı"

Anıl;

Anlam veremiyorum kendime, bir öyle bir böyle olmaktan sıkıldım artık. Utkuyla anlaşma yapıp, cemre ye istemediğim gibi davranmıştım. Ondan uzak durmam lazımdı. Ege kuzenim olmasaydı işler daha da karışırdı. Utku, Ege yüzünden Cemre yi dövdüğü gün gelip bana birşey yapamamıştı. Buyüzden cemre'den çıkartmıştı sinirini. Bunu bildiğim için cemre yi bulmak için gittiğimde yerde savunmasız küçük bedenini gördüğümde canım acımıştı.

YALANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin