8~Şeftali

577 15 0
                                    

Merhaba arkadaşlar yeni bölüm yazmıyorum bayadir sınav felan derken yazamıyorum Multimedia : Utku ve cemre var sizce karakterlerin ismini degistirmelimiyim ?

Rihanna - what now
İyi okumalar

Cemre :

Gözlerimi zorla açmaya çalışıyorum ama olmuyor yenik düşüyorum her defasında güneş ışığı olmasa aslında biraz daha uyuyabilirdim göğüsumun Üstümde ki kolun ağırlıyla içimden bi küfür savurdum hadi ama kalkamiyorum bukadar öküz olamazsın diğer koluda başımın altındaydı ben nasıl uyuyabilmiştim böyle iki kişi hayatta uyuyamazdımki!

Kalkması için hafif yerimde kıpırdadim ama uyanmiyordu kafamı ona doğru döndürdugumde gözlerini açık olduğunu farketmistim hadi ama uyanikmiydi neden kalkmiyorduki. O muhteşem kokusu hemen burnuma doldu seftali .. bi erkek nasıl olurda Şeftaliyi bukadar çok sevebilir?

"Hiç uyanmıcaksın sandım ufaklık" sesiyle düşüncelerimi bi tarafa bırakıp gözlerimi devirdim.

"Benim bir adım var"

Sessizce güldü ama duydum o muhteşem kahkasını kızların aşık olabileceği bi kahkası ve gülüşü vardı güldügünde yanaklarında oluşan çukurlukları ayrı bi güzeldi nediyorum ben ya? iç sesime teşekkür ederek kalkmaya çalıştım ama izin yine vermedi

"Ben kalkmadan kalkmicagini biliyor olmaliydin"

"Umrumda değil kalkmak istiyorum ve sen çek ellerini"

sesim istediğim gibi çıkmıştı sert ve kararlı istediğine ulaşmasına izin vermicektim okadar kolay değil!

"Sınırlarını zorluyorsun istediğimi alırım"

Diyerek beni iterek yataktan kalktı fazla mı ağır konuştum? Neyse ney diyerek yüzüne bile bakma isteği duymadan yataktan kalkarak banyoya ilerledim kapıyı sertçe kapattım isterse daha çok sinirlensin çokta umrumda!

Elimi yüzümü yikayarak havluyla yüzümü sildim tipim resmen ölü saçlarımı duzelterek içeriye gitmek istemiyordum burda makyajımı yapicaktim tabikide.

Hafif bi makyaj yaptıktan sonra kapıyı açtım ama içerde utku yoktu acaba gitmişmiydi gitmesi işime gelirdi açıkçası

Dolabımı açarak ultra mini siyah eteğimi ve üstüne göbeği mi açık birakicak şekilde olan siyah beyaz çizgileri olan gomlegimi giydim altınada dolgu topuklu siyah ayakkabilarimi giydim işte böyle güzel olmuştu yatağı düzeltme gereksinimi duymadan çantami ve telefonumu alıp merdivenlerden aşağıya indim buda neydi mutfaktan gelen o leziz koku!

Annem olamazdi hizmetçi desen hiç değil hadi canım utku mu ? Diyerek merakıma yenik düştüm ve koşarak mutfağın pervazina yaslandim nekadar da yakışıklı gözüküyor krep ve kahvaltilik hazirliyordu utku hazirliyordu utku utku utku ??? Oha dedim içimden ve yutkunarak yanına gittim

"Yemek yapabildiğini bilmiyordum"

"Sana değil bunlar bana bakma öyle aç gibi"

Yüzümü asarak hiç birşey demeden kapıya yöneliyordumki kolumdan tutup kendine çekti

"Sensiz nezaman ben birsey yedim?"

Kafamı başka yöne çevirerek cevap vermedim. Cenemden tutup kafamı kendisine doğru çevirdi burnu burnuma degiyordu nedense bu avuç içlerimi terletmeye yol açmıştı ve tenim sicakliyordu seftali dudakları çok güzel görünüyordu ama yenik düşmeyecegim!

YALANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin